مهدی بازرگانی | سیویلیکا

دکتر مهدی بازرگانی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

معرفی

استان
زنجان
شهر
زنجان

سمتهای علمی و اجرایی مهدی بازرگانی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه سیستم های پردازشی و ارتباطی چندرسانه ای هوشمند (مدیر مسئول)

سمتهای علمی و اجرایی مهدی بازرگانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان (عضو هیات علمی)
  • چهارمین کنفرانس ملی تصادفات جاده ای، سوانح ریلی و هوایی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات مهدی بازرگانی در کنفرانس های داخلی

استانداردها و معماری سیستمهای هوشمند حمل و نقل ITS در راستای کنترل ترافیک
سال 1390
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تصادفات جاده ای، سوانح ریلی و هوایی
کاربرد سیستم های خبره در کنترل ترافیک شهرهای بزرگ
سال 1390
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تصادفات جاده ای، سوانح ریلی و هوایی
کاربرد هوش تجاری درسیستمهای پشتیبان تصمیم گیری
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش تخصصی سیستمهای هوشمند کامپیوتری و کاربردهای آنها
چشم اندازی جامع بر توسعه استفاده از تلویزیو ن همراه
سال 1390
ارائه شده در چهارمین کنفرانس مهندسی رسانه
بررسی الگوریم های زباله روبی دربرنامه نویسی توزیع شده
سال 1391
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
ارائه مدلی درآموزش سیار و بررسی رویکردهای ملی درنظام آموزشی ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور
ارائه مدلی درآموزش سیار و بررسی رویکردهای ملی در نظام آموزشی
سال 1391
ارائه شده در کنگره موبایل ایران
بررسی تکنیک هایی رمزنگاری جهت اهمیت و امنیت تصاویر پزشکی
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی کامیپوتر،فناوری اطلاعات و کاربردهای هوش مصنوعی
ارایه روشی جهت افزایش دقت و سرعت در بازشناسی علایم راهنمایی و رانندگی مبتنی بر تکنیک جنگل تصادفی و جستجوی CuCkoo
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
بررسی تکنیک های پردازش تصویر جهت تشخیص علایم راهنمایی و انندگی
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
تحلیل، تشخیص و بازشناسایی اتوماتیک و قوی تابلوهای ترافیکی با استفاده از الگوریتم بهینه ساز پیشنهادی
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر
نقش شخصی سازی تبلیغات بر قصد خرید آنلاین مشتریان فروشگاه های اینترنتی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
عوامل موثر بر منافع درک شده تجارت اجتماعی با توجه به نقش رفتار مشارکتی کاربران اینستاگرام
سال 1402
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

مقالات مهدی بازرگانی در ژورنال های داخلی

بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت دیجی کالا)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سیستم های پردازشی و ارتباطی چندرسانه ای هوشمند
ارائه روشی جدید برای کشف نزدیکترین همسایگی در سیستم های توصیه گر مبتنی بر فیلترینگ مشارکتی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سیستم های پردازشی و ارتباطی چندرسانه ای هوشمند