ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران

6th Iran International Aluminium Conference & Exhibition

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران روز سه شنبه، 30 فروردین، 1401 توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

اطلاعات کنفرانس

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران

محل برگزاری: تهران
سال برگزاری: 1401
شناسه ملی این کنفرانس: IIAC06

توضیحات کنفرانس

به  اطلاع پژوهشگران، صنعتگران و علاقه‌مندان به  شرکت در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران  می‌‌رساند، پیرو شیوع جهانی ویروس کرونا و غیرقابل پیش‌بینی بودن زمان اتمام پاندمی، این رویداد دوسالانه در سال جاری لغو می‌گردد.
ششمین دوره از کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران در بهار سال ۱۴۰۱ و سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار می گردد

 

محورهای همایش:

هدف کنفرانس‌ بین‌المللی آلومینیوم ایران ارائه و بحث پیرامون پیشرفت‌های اخیر در مورد آلومینیوم است که تمامی جنبه‌های تولید، فراوری، ساخت، ساختار و خواص و کاربردهای مهندسی آلومینیوم را در برمی‌گیرد. کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد. علاوه بر این در نمایشگاه جانبی کنفراس آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی عرضه می‌شود. ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف از دیگر بخش‌های این کنفرانس است. کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از تمامی پژوهشگران و متخصصان برجسته در زمینه علوم فلزی، تولید، فراوری، ساخت و بطور کلی تمامی زمینه‌های مرتبط با فلز آلومینیوم از ایران و سایر کشورهای جهان برای ارائه‌ی دستاوردهای پژوهشی خود در کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم دعوت به عمل می‌آورد. جزییات محورهای کنفرانس به شرح زیر است:

۱- چالش‌های جهانی بازار آلومینیوم

۲- پیشرفت‌های آینده‌ در محصولات آلومینیومی و کاربرد آنها

۳- فناوری گدازش آلومینیوم
۴- مواد اولیه

۵- خواص فیزیکی

۶- خواص مکانیکی و شکل‌دهی

۷- ریخته گری و انجماد

۸- بازیافت و محیط زیست

۹- متالورژی پودر

۱۰- جوشکاری و اتصال

۱۱- مواد کامپوزیت

۱۲- مواد پیشرفته

۱۳- مواد دیرگداز

۱۴- خوردگی و رفتار سطح

۱۵- شبیه سازی و اتوماسیون

۱۶- مدیریت مصرف انرژی در صنعت آلومینیوم

درج در تقویم: 13 آذر 1398 - تعداد مشاهده 8012 بار