خلاصه فعالیتهای علمی موسسه آموزش عالی شمس تبریزی

تعداد مقالات منتشر شده بر اساس داده های سیویلیکا: 42
تعداد طرح های پژوهشی منتشر شده بر اساس داده های سیویلیکا: 0
رتبه علمی در کل کشور: 784
رتبه علمی در بین موسسه غیرانتفاعی: 193
دسترسی سیویلیکا:عدم دسترسی
دسترسی ISI:عدم دسترسی

آخرین مقالات نمایه شده از موسسه آموزش عالی شمس تبریزی

بررسی نقش بکارگیری هوش معنوی در میزان یادگیری دانش آموزان نوشته سکینه سلیمی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بررسی نقش سیستم های اطلاعات حسابداری مدیریت و فرهنگ سازمانی بر فرار مالیاتی نوشته شهرام تیمورینقش مدرسه در تامین بهداشت روانی دانش آموزان نوشته سکینه سلیمیمفهوم شناسی، مولفه ها و شاخصه های تمدن اسلامی (با محوریت شهر و شهرنشینی) نوشته رقیه سلطان بیگی چورسی و فاطمه حاجی قاسملوبررسی موسیقی در نهج البلاغه نوشته فاطمه حاجی قاسملو و رقیه سلطان بیگی چورسی و مریم غرائمیبررسی رابطه بین میزان شرکت در کلاسهای مجازی با وضعیت بدنی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر تبریز نوشته احسان سعادتی متینمقایسه شش هفته تمرینات تعادلی و تیپینگ کنزو و ترکیبی بر حس عمقی عملکرد و حرکتی مچ پای فوتبالیست های جوان شهر تبریز نوشته مهدی عالی زاده و مهران رضوی قزلجهارزیابی نقش ابعاد فردی و اجتماعی شایستگی بر انتصاب مدیران اثر بخش در سازمان شهرداری شهرستان ارومیه نوشته سجاد امام ویردی و آیسان دادمهرنقش توسعه پایدار و نوآوری در عملکرد شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران نوشته بهمن فیض الهی و ایران فخری نژادتأثیر تعدیلگر نقدینگی سهام در رابطه بین سرمایه گذاران نهادی و ریسک سقوط قیمت سهام با بازده سهام نوشته ایران فخری نژادبررسی تاثیرفرایندهای کسب و کار بر عملكرد کسب و کار (مورد مطالعه:شرکت لبنی پگاه ارومیه) نوشته غلامرضا پسیان و اثمر اسماعیل زادهارزیابی نقش مولفه های ظرفیت بازاریابی بر عملكرد كسب و كار (مورد مطالعه:شركت لبنی پگاه ارومیه) نوشته غلامرضا پسیان و اثمر اسماعیل زادهشیوه های غنی سازی درس تربیت بدنی با رویکرد فعال سازی دبیران تربیت بدنی در مدارس شهرستان خوی نوشته فرهاد ولیزادهتعیین تاثیر تعامل مشتری با مشتری بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بیمه آسیا در شهر تبریز) نوشته سجاد امامویردی و مهدیه باوقارتعامل مشتری با مشتری شاخصه اثر بخش در راستای وفاداری مشتریان نوشته سجاد امامویردی و مهدیه باوقارفردوسی شاعر جهانی نوشته رقیه سلطان بیگیرذایل و فضایل اخلاقی در شاهنامه نوشته فاطمه حاجی قاسملو و رقیه سلطان بیگیآداب و رسوم درباری در شاهنامه فردوسی نوشته فاطمه حاجی قاسملوبررسی تاثیر کیفیت ارتباط کارکنان بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) نوشته غلامرضا پسیان و فتح اله پاشاپورآسیب شناسی تهاجم فرهنگی و مهندسی هویت قومی، ملی و اسلامی در مقابله با آن نوشته رضا دهقانی