مقالات فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاری، دوره 3، شماره 11.CLUSTERING OF DAIRY PRODUCTS CONSUMERS BASED ON BRAND CONSIDERATION: A CASE STUDY OF IRAN FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 23 دی 1399 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 361 آرشیو سال 1395 فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاریدوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1394 فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاریدوره: 2شماره: 3آرشیو سال 1393 فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاریدوره: 1شماره: 8دوره: 1شماره: 9دوره: 1شماره: 10دوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2آرشیو سال 1392 فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاریدوره: 1شماره: 1دوره: 1شماره: 2دوره: 1شماره: 3دوره: 1شماره: 4دوره: 1شماره: 5دوره: 1شماره: 6دوره: 1شماره: 7