اطلاعات کنفرانس
مجموعه مقالات نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
2. آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال 1392
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 173. اثر 1 تبلیغات آنلاین در تصمیم گیری برای خرید: تمایل 2، یادآوری 3 و کلیک
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 144. ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطه تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویربرند با در نظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 185. ارزشهای نشانهای فرهنگ ایرانی در تبلیغات بازرگانی صدا و سیما
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 246. ارزیابی باور، نگرش و پاسخهای رفتاری نسبت به تبلیغات اینترنتی در بین دانشجویان ایرانی
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 187. استراتژیهای زمانبندی و برنامهریزی ارائه ویدئوی تبلیغات در رسانهی تلویزیون
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 148. بررسی اثربرنامه های ترویجی‐آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 199. بررسی تأثیر تبلیغات شفاهی برنگرش به برند
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1810. بررسی تاثیر آموزش بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 911. بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خودفعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1312. بررسی تاثیر ویژگیهای محتوایی ویدئوهای ویروسی بر میزان پخش آنها
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1613. بررسی تغییرات نقش تبلیغات مالی در کنار دیگر عوامل موثر بر رفتار مشتریان در خلال رکوداقتصادی (مطالعه موردی موسسات مالی شهرستان قائمشهر)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1314. بررسی رابطه باور و نگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای بیمه خصوصی بر رفتار بیمهگذاران مطالعه موردی: شهر زنجان
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2015. بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1516. بررسی عوامل مؤثر بر واکنش رفتاری مصرفکنندگان نسبت به پیامکهای تبلیغاتی
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1217. بررسی نقش بازاریابی چریکی و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: بیمه ایران شهرستان ایلام)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1218. تأثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر ارزش ویژه برند
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1219. تأثیر پیامکهای تبلیغاتی بر رفتار خرید مصرفکننده و سطح پذیرش آنان
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1821. تاثیر قیمت گذاری اعداد خرده بر روی تبلیغات
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1822. شناسایی ، ارزیابی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرایند اثربخشی تبلیغات محیطی با استفاده از روش FVIKOR با ارائه مدل پیشنهادی (مطالعه موردی: سازه های تبلیغاتی متحرک هوشمند)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1323. شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC ) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY(صنایع غذایی دینا)
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 2024. مسئولیت مدنی رسانه های تبلیغاتی ناشی از تبلیغات گمراه کننده
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 1125. نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 926. نقش اعتماد بر نگرش و یادآوری تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مقاله کاملسال انتشار: 1394زبان مقاله: فارسیتعداد صفحات مقاله: 9
نتایج 1 تا 50 از مجموع 26