مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر بازاریابی سببی بر تعامل اثر بخش با تاکید بر نقش های تحسین ، باورهای ضمنی و هویت اخلاقی کارکنان. ارائه شده در هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام (1402)
- تاثیر دوستی کارکنان بر کج رفتاری در محیط کار با تاکید بر متغیر تعدیل کننده هویت سازمانی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران (1401)
- رابطه علی بین سرمایه گذاری مشتری برند شناسایی برند و هویت ادراک شده برند. ارائه شده در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار (1401)
- تاثیر شهرت و تجربه نیروی فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری بر رفتار ادراک شده مشتریان (مطالعه ای در میان شعب بیمه ای شهر زنجان) ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی نقش میانجی فراموشی مشتری در تاثیر گذاری درک از عدالت سازمانی بر رضایت رابطه ای در میان مراجعان شعب بیمه ای شهر زنجان ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه (1399)
- بررسی تاثیر قابلیت های پویا و توانایی خلاقیت بر مزیت رقابتی و عملکرد شرکت ها با تاکید بر نقش مدرن جهت گیری کارآفرینانه ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1398)
- بررسی تاثیر جو سازمانی ادراک شده و سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان شعب بیمه ای شهر زنجان ارائه شده در دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار (1398)
- بررسی تاثیر تجارت الکترونیک ، اعتماد و ارزشیابی محصول بر قصد و نیت خرید مجدد در فروشگاه های اینترنتی ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی (1398)
تحصیلات تخصصی
- دکتری حرفه ای مدیریت