علی رمضانی قطب آبادی | سیویلیکا

دکتر علی رمضانی قطب آبادی

استادیار موسسه آموزش عالی زند شیراز

معرفی

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی زند شیراز و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
فارس
شهر
شیراز
آدرس
شیراز- بلوار ایمان جنوبی- موسسه آموزش عالی زند شیراز

علاقه مندی ها

مدیریت استراتژیک
رفتار مصرف کننده
برنامه ریزی کسب و کار
برند
مدیریت بازاریابی
ارتباط با مشتری
ریسک مشتری

سمتهای علمی و اجرایی علی رمضانی قطب آبادی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • موسسه آموزش عالی زند شیراز (عضو هیات علمی)

مقالات علی رمضانی قطب آبادی در کنفرانس های داخلی

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش چرخه عمر مشتری در آژانس های هواپیمایی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تاثیر رهبری خودکامه بر سکوت، درگیر شدن در کار و رفتارهای کاری مخرب
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی ویژگیهای لباس فرم دختران هنرستانی شهر شیراز به جهت تولید انبوه
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شیراز)
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر رنگ پارچه برمیزان خرید گروه سنی نوجوانان
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی پوشاک، طراحی پارچه و لباس
ارتباط مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی تاثیر تبلیغات صادقانه از طریق موبایل بر رفتار خرید مشتریان
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی عوامل موثر بر تنبلی سازمانی
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی اثر اعتماد سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با نقش میانجی گری اخلاق حرفه ای کارکنان با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری در بانکهای خصوصی شهر بوشهر
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی میدانی فرهنگ سازمانی با استفاده از مدل بلانچارد و رابطه آن با اخلاق حرفه ای(مطالعه موردی در شرکت پخش مواد غذایی تکاپو پخش)
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی ابعاد مختلف بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کنندگان
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار اخلاقی کارکنان در شبکه بهداشتی ،درمانی و آموزشی شهرستان داراب
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
تاثیر اخلاق کسب و کار بر توسعه سرمایه فکری(مطالعه موردی:شرکت لاستیک دنا)
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه ای ارزش ویژه برنددر شرکت های صنعتی شیراز
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
ارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری DSS برای ارزیابی تامین کنندگان پایدار مواد اولیه و انتخاب کارا ترین تامین کننده در شرکتهای دانش بنیان با استفاده از روش ترکیبی دلفی و MCDM با رویکرد فازی در صنعت برق
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتری موانع و چالش ها
سال 1401
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
تحلیل پویایی رضایتمندی مشتریان با استفاده از رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی مفهومی بازاریابی سبز در صنایع تولیدی
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر کیفیت ارتباط کارکنان مدرسه با مشتریان (دانش آموزان) با توجه به نقش تجربیات قبلی مشتریان و بررسی پیامدهای آن در رفتار مشتریان
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
بررسی تنش های موجود طبقات جامعه در نمایشنامه خاطرات هنرپیشه نقش دوم » بهرامبیضایی « با تکیه بر آرای لوسین گلدمن
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
بررسی تطبیقی جایگاه شخصیت زنان در نمایشنامه های خانمچه و مهتابی اکبر رادی و مرگ در پاییز و خانه عروسک ایبسن
سال 1402
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
بررسی خصوصیات مد در لباس های ایرانی به منظور ورود به بازارهای بین المللی
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی پوشاک، طراحی پارچه و لباس
مطالعه و تولید لباسهای مفهومی با استفاده از ترشن و بکارگیری جانک آرت
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی پوشاک، طراحی پارچه و لباس

مقالات علی رمضانی قطب آبادی در ژورنال های داخلی

تاثیر رهبری خودکامه بر سکوت و رفتارهای کاری مخرب: تبیین نقش میانجی گر معضلات درک شدن اشتباه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
بررسی تاثیر برند بر وفاداری مشتری، تمایل به خرید و تمایل به تبلیغات شفاهی( مطالعه موردی: نمایندگی های ایران خودرو در شیراز)
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
ارائه مدل علی عوامل واسطهای موثر بر رابطه اخلاق حرفهای و بهره وری با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در اداره کل پزشکی قانونی استان فارس
سال 1401

طرح های پژوهشی علی رمضانی قطب آبادی

شناسایی و رتبه بندی ریسک های زنجیره تامین سبز با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی فازی و FDANP مطالعه موردی: شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی
سال 1401

سوابق استادی علی رمضانی قطب آبادی

استادیار موسسه آموزش عالی زند شیراز
null

تحصیلات علی رمضانی قطب آبادی

دکتری حرفه ای مدیریت بازرگانی (بازاریابی)
1389 - 1394
کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش استراتژِیک
1387 - 1389
کارشناسی مدیریت صنعتی
1380 - 1384

سوابق شغلی علی رمضانی قطب آبادی

تدریس دانشگاهی تدریس در موسسه آموزش عالی زند شیراز
1392 - تاکنون
تدریس دانشگاهی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی
1396 - تاکنون
سابقه کار دانشگاهی مدیر گروه مدیریت موسسه آموزش عالی زند شیراز
1396 - تاکنون