عبدالرضا کریمی ریکنده | سیویلیکا

دکتر عبدالرضا کریمی ریکنده

بازنشسته بانک صادرات استان مازندران

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
مازندران
شهر
ساری

علاقه مندی ها

بانکداری الکترونیک
رمز ارز
کسب و کار
مدیریت و رهبری
فین تک
استارت آپ
کار آفرینی

مقالات عبدالرضا کریمی ریکنده در کنفرانس های داخلی

ارایه مدل کاربردی تحلیل حس پشیمانی از خرید مشتری و آثار آن در بانک صادرات ایران( مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران )
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
تاثیر مولفه های پشیمانی پس از خرید و احساس منفی، بر تمایل به تعویض برند مشتری در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
ارزیابی بروز احساس منفی در مشتری در اثر نارضایتی و حس پشیمانی پس از خرید در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت حسابداری اقتصاد و بانکداری نوین
ارزیابی روند منجر شدن حس پشیمانی پس از خرید به تعویض برند در بین مشتریان بانک صادرات استان مازندران
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
ارزیابی رفتار مشتریان اینترنتی بانک صادرات، بر اساس مولفه های اطلاعاتی، خدماتی و وب
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
شناخت ابزارهای تشویقی موثر در وصول مطالبات معوق از مشتریان حقوقی بانک صادرات و اولویت بندی آن
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
تاثیر نوآوری خدمات (SI) بر عملکرد محصولات جدید (NPP) در صنعت بانکداری، با تعدیلگری قابلیت های مرتبط با بازار و آشفتگی بازار (مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران)
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
پیش بینی عملکرد زیست محیطی و اقتصادی بنگاه از طریق مدیریت زنجیره تامین سبز (GSCM) و حاکمیت ارتباطی مشتری (CRG) در SME ها (شهرک صنعتی بشل)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
ارزیابی تبعات مثبت و منفی بکارگیری شبکه های اجتماعی موبایلی در محیط کار (شرکت های منتخب شهرک صنعتی بشل)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
نقش میانجی چابکی زنجیره تامین (SCA) در تاثیر انعطاف پذیری تولید و استراتژیک بر عملکرد شرکت های فراورده های لبنیاتی
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
نقش سیستم حمل و نقل هوشمند شهری، فرایندهای تجاری و آگاهی بر مدیریت زنجیره تامین سبز (GSCM) در شرکت های پخش مواد غذایی
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
تاثیر جهت گیری پیشگام بر عملکرد محصولات جدید (NPP) شرکت، با نقش واسطه ای تاکتیک های رقابتی در شرکتهای منتخب صادراتی استان مازندران
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی و نگرش به برند، با واسطه گری شناسایی برند و ارزش برند، بر قصد خرید مشتریان اینترنتی استان مازندران
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
مدلسازی تاثیر مولفه های حضور اجتماعی، حضور آنلاین و پاسخ های رفتاری مشتری بر تمایل به خرید در استارت آپ های ایرانی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
واسطه گری درگیری مشتری در تاثیر مولفه های اعتماد بر وفاداری به استارت آپ های ایرانی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
کریمی ریکنده،عبدالرضا،"نقش میانجی مولفه های برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی (SNM ) بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تعهد مشتریان بانک صادرات استان مازندران."،چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد وعلوم انسانی،استانبول، ترکیه.
سال 1398
کریمی ریکنده،عبدالرضا،"تاثیر بکارگیری فناوری رسانه های اجتماعی بر عملکرد فروش ، با نقش میانجی ویژگی های رفتاری و شخصیتی و تعدیل گری آموزش فروشنده در بانک صادرات استان مازندران ."،چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد وعلوم انسانی،استانبول، ترکیه.
سال 1398
کریمی ریکنده،عبدالرضا،"نقش ابعاد استراتژی بازاریابی بین المللی در بهبود عملکرد کسب و کار شرکت های منتخب صادراتی استان مازندران ."،چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد وعلوم انسانی،استانبول، ترکیه.
سال 1398

تالیفات عبدالرضا کریمی ریکنده

حس پشیمانی از خرید ( چرا مشتری تعویض برند می نماید )(شاپرک سرخ / تهران)
1397 - فارسی
تدوین و ارائه مدل کاربردی تحلیل حس پشیمانی از خرید مشتری و آثار آن در بانک صادرات ایران ( مطالعه موردی:بانک صادرات مازندران )(سازمان مدیریت صنعتی مازندران / ساری)
1397 - فارسی

تحصیلات عبدالرضا کریمی ریکنده

دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار
1392 - 1397
کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ( EMBA )
1386 - 1389
کارشناسی مدیریت دولتی
1371 - 1375

جوایز و افتخارات عبدالرضا کریمی ریکنده

مقام دانش آموز مخترع ، مبتکر و خلاق در رشته الکترونیک در اردوی مخترعین و مبتکرین کشور
1366
مقام سوم دانش آموزی در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری
1365
مقام دانش آموز خلاق و مبتکر در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری
1365
مقام عالی دانش آموزی در رشته الکترونیک در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران شهرستان ساری
1364

سوابق حضور عبدالرضا کریمی ریکنده در دوره ها و کارگاههای تخصصی

ارزش گذاری فناوری - پارک علم و فناوری مازندران
(1398)
روشهای تجاری سازی، فروش و انتقال فناوری - پارک علم و فناوری مازندران
(1398)
دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات بیمارستانی - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران
(1398)
دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات دندان پزشکی - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران
(1398)
فروش داغ در بازار سرد - آموزشگاه آوای سخن و شرکت تبلیغاتی کاچ ساری
(1398)
دوره آموزشی ارزهای دیجیتال - اتاق بازرگانی استان مازندران-شرکت نرم افزاری جادوی فکر
(1397)
دوره آموزشی بیمه - موسسه آموزش عالی آزاد آرمان
(1397)
تکنیک های کاهش هزینه در دپارتمان های کیفیت - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1396)
پیش بینی فضای کسب و کار - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1396)
بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1396)
ارزیابی عملکرد کارکنان و منابع انسانی - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1396)
تکنیک های فروش و ویزیتوری حرفه ای - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1396)
مسیر موفقیت من - شرکت نیک آتیه سازان و شهرداری ساری
(1396)
آشنایی با مفاهیم بازاریابی ، ابزارهای پذیرش و پرداخت الکترونیک - بانک صادرات ایران و شرکت مبنا کارت آریا ایران
(1395)
اصول و فنون مذاکره تخصصی بازاریابی - بانک صادرات ایران
(1395)
دوره تربیت مدرسISO 10015 T.T.T , - بانک صادرات ایران
(1395)
مدیریت بهره وری - بانک صادرات ایران
(1394)
فرآیند فنون تصمیم گیری - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1394)
مبانی علم مدیریت - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1394)
اصول بازاریابی و بازاریابی خدمات بانکی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1393)
چشم انداز سیستم های مدیریت کیفیت - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1393)
جهانی سازی ( WTO ) - سازمان مدیریت صنعتی
(1393)
خلق بازارهای جدید - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1393)
اصول برنامه ریزی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1393)
روش های غلبه بر استرس - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1393)
مدیریت رفتار سازمانی - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1393)
مدیریت ارتباط با مشتری CRM - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1393)
تشریح الزامات بررسی شکایات مشتری بر مبنای استاندارد کیفیت ISO 10002 - اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مازندران و سازمان مدیریت صنعتی استان مازندران
(1393)
مدیریت استعداد در سازمان ها - سازمان مدیریت صنعتی
(1393)
تمدن سازمانی - سازمان مدیریت صنعتی
(1393)
کاربرد زبان بدن در ارتباط موثر با مشتری - سازمان مدیریت صنعتی
(1392)
مدیریت برند و تبلیغات - سازمان مدیریت صنعتی
(1392)
مهارتهای ارتباط جمعی - دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران
(1392)
مهارتهای غیر کلامی - سازمان مدیریت صنعتی
(1392)
ارزیابی بلوغ سازمانها در برنامه ریزی ، اجرا و پیاده سازی استراتژیک - انجمن مدیریت راهبرد ایران
(1392)
کاربرد روانشناسی در برقراری ارتباط موثر - مجتمع آموزشی آتیه سازان ادیب طبرستان
(1392)
فنون مذاکره و اداره جلسات - بانک صادرات ایران
(1391)
بانکداری اسلامی - ایران بانک 2013
(1391)
بانکداری الکترونیک - ایران بانک 2013
(1391)
بازاریابی خدمات بانکی - ایران بانک 2013
(1391)
مراقبت از مشتری و ارباب رجوع - سازمان مدیریت صنعتی
(1391)
مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی ( E-CRM ) - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران
(1391)
قانون مبارزه با پولشویی ( ویژه مدرسین ) - بانک صادرات ایران
(1391)
باجه های خدمات مالی و بازار سرمایه - بانک صادرات ایران
(1390)
هفت راز تحول سازمانی - سازمان مدیریت صنعتی
(1390)
اولین همایش ملی مدیریت هزینه - دانشگاه آزاد اسلامی - واحد ساری
(1389)
بازاریابی و فروش در شرایط هدفمندی یارانه ها - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
(1389)
مهارت های کسب و کار - موسسه کار و تامین اجتماعی
(1387)
مثبت اندیشی - بانک صادرات ایران
(1387)
مدیریت در هزاره سوم - بانک صادرات ایران
(1387)
تجارت الکترونیک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
(1387)
دوره آموزشی استاندارد کامپیوتر ICDL - جهاد دانشگاهی واحد مازندران
(1387)
زبان انگلیسی - انستیتو ایز ایران
(1387)
تاثیر متقابل کیفیت محیط سازمان و خانواده بر یکدیگر و عملکرد سازمانی - بانک صادرات ایران
(1386)
مدیریت سازماندهی کارگروهی - بانک صادرات ایران
(1386)
مدیریت انگیزش - بانک صادرات ایران
(1385)
مدیریت زمان - بانک صادرات ایران
(1385)
مدیریت ارتباط با مشتری CRM - بانک صادرات ایران
(1385)
زبان برنامه نویسی FOXPRO - مرکز کامپیوتر کاسپین ساری
(1375)
زبان برنامه نویسی C++ - مرکز کامپیوتر کاسپین ساری
(1375)
زبان برنامه نویسی کوئیک بیسیک ( Q,BASIC ) - بانک صادرات ایران
(1371)
زبان برنامه نویسی بیسیک ( BASIC ) - دانشگاه امیر کبیر ( پلی تکنیک ) تهران
(1370)
سیستم عامل یونیکس ( UNIX ) - بانک صادرات ایران
(1370)