دکتر علیرضا عاشوری رودپشتی در خانواده مشتاق علم و آگاهی در سال 58 در تهران متولد شد. پس از گذراندن دوره های ابتدایی , راهنمایی و دبیرستان در دانشگاه مدیریت حسابداری دانشگاه تهران موفق به کسب درجه کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در سال 1380 گردید. در سال ۹۲ موفق به دریافت دانشنامه کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شدند. سپس در سال ۱۳۹۴ در مقطع دکترای تخصصی در رشته مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی در دانشگاه علوم و تحقیقات پذیرفته شدند و در سال ۱۳۹۸ با رتبه و درجه عالی فارغ التحصیل شدند. از سال ۱۳۸۶ به عنوان مربی در موسسه آموزش عالی ترجمان علوم وارد و در سال ۱۳۹۳ به عنوان استادمدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تدریس دانشگاهی خود را آغاز نمودند. هم اکنون ایشان در دانشگاه علوم و تحقیقات عضو هیئت علمی وابسته این دانشگاه بوده و مدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران می باشند. ایشان به عنوان متخصص مدیریت, بازرگانی, بازاریابی و بازرگانی بین الملل و علوم نوین دیجیتال , هوش مصنوعی , مارکتینگ , فین تک , رمز ارزها , NFT ؛ سازمان و رفتارشناسی , رفتار مصرف کننده , رهبری و استراتژی ,دیتا ماینینگ و نظر کاوی در مدیریت بازاریابی، کوچ فردی و سازمانی، توسعه دهنده سازمان و کسب و کار، برندسازی فردی و سازمانی، مذاکرات بین المللی ، ارائه دهنده مدل تعالی سازمانی، ERP و ۸۵ دوره تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران می باشند. ایشان تا کنون بیش از 100 عنوان کتاب تخصصی در حوزه های یاد شده تالیف و ترجمه نموده اند. استاد و سخنران برگزیده دانشگاه نیوویژن تفلیس97 مدیر فروش و صادرات مجتمع لبنی میهن 80 تا 83 مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره صنایع غذایی برنای سبز 84-93 هولدینگ سیلانه سبز (مدیر صادرات 1393-1394) عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی ترجمان علوم 93 تا کنون کارشناس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور بازرس سازمان ثبت اسنادو املاک استان تهران مشاور توسعه بازار و بازاریابی بین الملل HEMEN DARA اربیل عراق 93 مشاور تامین مواد ایرانی در لبنان (غذایی و دارویی) IHAB ABO TURK عضو کوریدور تامین کالای ایرانی در ارمنستان , همکاری با شرکت بازرگانی پطرسیان 96 مشاور تامین کالای ایرانی در عراق شرکت بازرگانیIRAQ-ALI GHALIB مشاور عالی شرکت پیشگامان صنعت نفت 99-00 مدرس عالی سازمان ملی استاندارد ایران استاد دوره های تخصصی اتاق بازرگانی تهران مشاور و عضو کمیته بازاریابی هلدینگ سرمایه گذاری خوارزمی عضو کمیته بازاریابی شرکت سبدگردان سرمایه الگوریتم بازرس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ... جهت دریافت رزومه کامل لطفا "دکترعلیرضاعاشوری"را به سرشناسه 10008590 ارسال فرمایید تا رزومه کاما ایشان را دریافت نمایید.
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
عضویت در مجامع و انجمنهای علمی
- عضو انجمن مدیریت اجرائی ایران
- عضو انجمن مدیریت راهبردی ایران
- عضو انجمن مدیریت صنعتی ایران
- عضو انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
- عضو انجمن بازرگانی ایران
- عضو انجمن آمار ایران
- عضو انجمن علمی اقتصاد توسعه منطقه ای
- عضو انجمن «آموزش عالی» ایران
- عضو انجمن اقتصاد شهری ایران
- عضو انجمن ایرانی روابط بین الملل
- عضو انجمن آینده نگری ایران
- عضو انجمن علوم مدیریت ایران
- عضو انجمن تجارت الکترونیک ایران
- عضو انجمن تعالی کسب و کار ایران
- عضو انجمن مدیریت آموزشی ایران
- عضو انجمن مدیریت فناوری ایران
- عضو انجمن پول و بانک ایران
- عضو انجمن مدیریت دولتی ایران
- عضو مدیریت رفتار سازمانی ایران
- عضو جمعیت توسعه علمی ایران
- عضو انجمن گردشگری ایران
- عضو رفاه اجتماعی ایران
- عضو مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی ایران
- عضو انجمن مهندسی مالی ایران
- عضو انجمن دوستی ایران و پرتغال
- رییس انجمن انجمن دوستی ایران و نیوزلند
مقالات بین المللی خارج از کشور
- Alireza.Ashouri Roudposhti. " - Evaluation Impact of the Brand on the Marketing Performance of Firms. - Case Studies Journal ISSN (2305-509X) – Volume 7, Issue 1–Jan-2018
- Ashouri.Roudposhti, Alireza,Moradi,Ehsan.Allah"Presenting a proposed system model based on learning algorithms by analyzing customer satisfaction with the digital marketing process according to the clutter matrix system in online shopping sites" Hamburg- Germany(2020)4th International Conference on Recent Advances in Management and Industrial Engin
مقالات کنفرانسهای داخلی
- ارزیابی ارتباط بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در مدیریت یک شرکت توسعه خصوصی تجهیزات دیجیتال ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی (1399)
- نقش استراتژی های تجارت الکترونیک برند گوشی موبایل برای گسترش کسب و کار دیجیتال در شبکه ی اجتماعی Telegram ارائه شده در اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت (1399)
- بکارگیری مدل تحلیل سلسله مراتبی-فازی در ارزیابی بهینه بازاریاب دیجیتال درحیطه تجارت مالک درتهران ارائه شده در دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت (1399)
- Presenting a proposed system model based on learning algorithms by analyzing customer satisfaction with the digital marketing process according to the clutter matrix system in online shopping sites ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع (1399)
- Presenting a model based on artificial neural network and using deep learning to analyze Persian texts and writings in Iranian online sales websites ارائه شده در دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع (1399)
- Presenting a model based on machine learning based on artificial neural network for automatic data mining Comments to monitor the level of satisfaction of Persian speaking customers with digital marketing services ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری (1399)
- Presenting a proposed model based on natural language processing (NLP) to measure the satisfaction of Iranian customers in online marketing and digital marketing services ارائه شده در اولین کنفرانس مهندسی و فن آوری (1399)
- آنالیز احساسات و نظرکاوی مبتنی بر متون فارسی در ارزیابی موفقیت فروش گوشی سامسونگ ارائه شده در دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1398)
- ارائه مدل تلفیقی سلسله مراتبی-فازی برای اولویت بندی پارامترهای مدیریت بهینه صنایع خودرویی در مدیریت زنجیره تامین سبز ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ایده های نوین پژوهشی در مدیریت و مهندسی صنایع (1398)
- آنالیز احساسات و نظرکاوی مبتنی بر متون فارسی در ارزیابی موفقیت فروش تلفن های همراه اپل ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی،اجتماعی و سبک زندگی (1398)
- ارائه مدل آینده پژوهی مبتنی بر نظرکاوی و یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال برند تلفن همراه آیفون در شبکه ی اجتماعی تلگرام ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندسازی کسب و کارهای فناورانه و راهکارهای پیشرفت در تکنولوژی و مهندسی (1398)
- ارائه مدل نظرکاوی به منظور ارزیابی محور تاثیرگذاری مدیریت بازاریابی در روندکسب و کار و فعالیت اقتصادی در ایران ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا." - ارزیابی توانمندی شبکه های اجتماعی و تحلیل احساسات برای بازاریابی دیجیتال برند اصلی تلفن همراه نزد کاربران ایرانی (2019) دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در مدیریت و کارآفرینی و حسابداری-شهریور 1398-رشت" (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا." - آﻧﺎﻟﯿﺰ اﺣﺴﺎﺳﺎت و ﻧﻈﺮﮐﺎوی ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﺘﻮن ﻓﺎرﺳﯽ در ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻓﺮوش تلفن های همراه ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ(2019)دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در مدیریت و کارآفرینی و حسابداری-(شهریور1398-رشت) (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا. " - ارائه مدل تلفیقی سلسله مراتبی-فازی برای اولویت بندی پارامترهای مدیریت بهینه صنایع خودرویی در مدیریت زنجیره تامین سبز(2019)اولین کنفرانس بین المللی ایده های نوین پژوهشی در مدیریت و مهندسی صنایع-(شهریور1398-تهران)" (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا. " - ارائه مدل نظرکاوی به منظور ارزیابی محور تاثیرگذاری مدیریت بازاریابی در روند کسب و کار و فعالیت اقتصادی در ایران-(شهریور1398-تهران) (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا. " - آنالیز احساسات و نظرکاوی مبتنی بر متون فارسی در ارزیابی موفقیت فروش تلفن های همراه اپل( بعنوان سخنران در دانشگاه نیوویژن تفلیس گرجستان آبان 1398)دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی ،اجتماعی و سبک زندگی" (1398)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا. " - ارائه مدل آینده پژوهی مبتنی بر نظرکاوی و یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال برند گوشی آیفون در شبکه¬ی اجتماعی تلگرام .(آبان 1398)کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه ی پایدار.دانشگاه بین المللی امام خمینی (1398)
- AshouriRoudposhti,Alireza. " - Evaluation Impact of the Brand on the Marketing Performance of Firms.- Case Studies Journal ISSN (2305-509X) – Volume 7, Issue 1–Jan-2018 (1396)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- Assessing the relationship between entrepreneurial marketing and organizational learning in the management development company (2020)
- the role of e-commerce strategies of mobile phone brand to expand digital business in telegram social network. (2020)
- عاشوری رودپشتی،علیرضا،مهرانی،هرمز،حمدی،کریم«ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال»فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی،15،79 (1399)
تالیفات
- کتاب قراردادهای فروش بینالمللی بر اساس مدل اتاق بازرگانی بینالمللی (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب سرمایه گذاری در NFT (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب سرمایه گذاری در NFT چگونه توکنهای غیرقابل تعویض را ایجاد کرده و بفروشیم؟ کشف کریپتوآرت رمزگذاری شده به عنوان رمز نگاری داراییها) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب چگونه مردن را مانند یک کتاب بخوانیم (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مهارت ها و قوانین کار و کسب (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت صادرات و واردات (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت عملکرد ERP (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت تعارض و فنون مذاکره (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت (ناشر) - 1402 - فارسی
- کتاب رفتار مصرف کننده (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب حقوق تجارت بینالملل (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت بازاریابی، گذشته، حال،آینده (ناشر) - 1402 - فارسی
- کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی(متریک های بازاریابی نوین) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب اصول مذاکره کارآفرینان (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت گردشگری، مهمان نوازی و تحول دیجیتال (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت نام تجاری لوکس در دوران دیجیتال و پایدار (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت و توسعه، برند استراتژیک، خلق و بازاریابی برندهای موفق (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مفاهیم و استراتژی های بازاریابی (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب بازرگانی بین الملل (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب چگونه یک برنامه بازاریابی عملیاتی بنویسیم(برمبنای بازار ایران) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب درک تجربه مشتری بازاریابی دیجیتالی در هزاره سوم (ناشر) - 1402 - فارسی
- کتاب ارتباط با مخاطب هزاره نو در بازاریابی دیجیتال (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب ارتباط با اینفلوئنسرها در بازاریابی نوین (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب تفکر استراتژیک درباره ادغام شبکه های اجتماعی (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب تحلیل داده ها برای کسب و کار در بازاریابی اینستاگرام (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مدیریت ثبت برند،اختراعات حفاظت از مالکیت معنوی و نوآوری مدیریت متخصصان (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مهارت های خلق پول در کسب و کار (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب بازاریابی و دروغ های لعنتی (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب هک رهبری اجرایی(مدیریت اجرایی را احاطه کنید و به مدیری کاریزما و تاثیرگذار تبدیل شوید) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب قدرت سرسختی ذهنی (راهنمای عملی برای بهبود نظم و انضباط، به دست آوردن اعتماد به نفس و ایجاد انعطاف پذیری ذهنی برای موفقیت (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب کسب و کارهای کوچک(مسائلی در اداره کسب و کارهای کوچک؛ حل مسائل مالی ،مدیریت جریان نقدینگی، منابع انسانی، موارد حقوقی، بازاریابی و برندینگ و ...) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب تبلیغات و IMC اصول و عمل (موارد جدید در بازاریابی) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب تفکر استراتژیک (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب توسعه اقتصادی و سیاسی (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب چگونه جسورانه بزرگ شویم و ثروت بسازیم (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب مغز خود را مرتب کنید عملکرد خود را تقویت کنید، استرس را مدیریت کنید و بیشتر به دست آوردید (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب هزارو یک روش برای دستیابی به مشتریان بیشتر (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب قرارداد فروش بین المللی مدل ICC (کالاهای تولیدی)مدل بین المللی فروش دیوان بین المللی دادگستری (کالاهای تولیدی) (نیشا) - 1402 - فارسی
- کتاب سازمان و مدیریت پیشرفته هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی، بازاریابی وبرندسازی سازمان،کسب و کار در سازمان های پیشرو (نیشا) - 1401 - فارسی
- کتاب نمک، چربی،اسید، حرارت (نیشا) - 1401 - فارسی
- کتاب سرمایهگذاری دررمزارزهای دیجیتال(کتابی جامع برای آغازگران و دنبالکنندگان کریپتوکارنسی) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب بازاریابی سیاسی و برندهای سیاسی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب هوش مصنوعی برای مارکتینگ (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب فین تک (فناوری مالی ) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب چرخش، بازاریابی سیاسی (داستان برند سیاسی و روایت قدرت سیاست) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب هک بهره وری و شعبده ی مدیریت زمان (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیر متخصص کاریزماتیک (توسعه مهارت و شایستگیهای فردی) بر اساس مدل کیودیسک (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب بیزنس پلن و بوم کسب و کار (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب آیین مذاکرات در سراسر جهان (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت بازاریابی بینالملل (ویراست هجدهم) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت بازاریابی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب تجارت رمزارز پیشرفته (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب داده کاوی و نظرکاوی در مدیریت بازاریابی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب کتاب جامع بازاریابی دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتینگ) (9کتاب در یک کتاب ) ویراست پنجم (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مواد لازم برای رفتار مصرفکننده (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب زبان بدن (بدون گفتن یک کلمه) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب درک زبان بدن (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب چگونه مردم را مانند یک کتاب بخوانیم(راهنمای سریع خواندن، درک بدن، زبان و احساسات، اهداف رمزگشایی و بیدردسر وصل شوید) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت استراتژیک (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت رفتار سازمانی ( رویکردی عملی و حل مسائل) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت نیروی فروش (رهبری، نوآوری، فنآوری) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مقدمهای در امور مالی (بازارها، سرمایهگذاریها و مدیریت مالی) (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب شهروند مصرف کننده (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب نظریه شرکت، فرآیند بازار (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب رفتارشناسی و تحلیل مشتری (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مانیکور روی ناخن خروس جنگی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب با دیوار حرف میزنم (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب خطاب به آفتاب گردانها (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب خفگی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب سفیدکاری (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب تمایلات یک شهروند درجهی دو (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب زنی با تتوی پروانه (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب شبکه های ارتباطی و مدیریت خدمات در عصر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب NFT راهنمای پول (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مدیریت تبلیغات در محیط دیجیتال (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب رازهای سازگاری با گوگل (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب تجزیه و تحلیل زبان بدن و چشم چگونه انسان را تحلیل رفتاری نماییم راهنمای گامبهگام نهایی تجزیه و تحلیل و تاثیر بر مردم از طریق زبان شناسی بدن و رفتار انسانی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب مقدمهای بر رفتار مصرفکننده (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب سازمان و مدیریت پـیـشـرفـتـه(هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و برندسازی سازمان)کسب و کار درسازمان های پیشرو (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب معیارهای کلیدی بازاریابی (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب قراردادهای بین المللی فروش (نیشا) - 1400 - فارسی
- کتاب کرگدن ها همیشه تنهایند (مایا) - 1393 - فارسی
- کتاب پوست اندازی (نصیرا) - 1391 - فارسی
- کتاب آبی ستاره بود (تمدن نوین) - 1380 - فارسی
- کتاب باران روی عکس (تمدن نوین) - 1378 - فارسی
سوابق استادی
- استاد مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران(1399-تاکنون )
سوابق شغلی و تخصصی
- مدیرمسوول انتشارات نیشا (1399-1399)
- رییس شورای سردبیری ماهنامه تخصصی برندآفرین (1399-1399)
- دبیر سرویس اقتصادی پایگاه خبری سی نیوز (1399-1399)
- عضو انجمن دوستی ایران و پرتغال (1399-1399)
- عضو اتاق بازرگانی تهران (1399-1399)
- عضو هیات مدیره و موسس اتاق بازرگانی ایران نیوزلند و اتاق بازرگانی نیوزلند ایران (1399-1399)
- عضو کمیته بازاریابی هلدینگ سرمایه گذاری خوارزمی عضو کمیته بازاریابی شرکت سبدگردان الگوریتم (1402-تاکنون)
- سابقه تدریس در استاد دوره های تخصصی اتاق بازرگانی تهران (1402-تاکنون)
- سابقه کار صنعتی در مدیرفروش شهرستانها-مجتمع لبنیات و بستنی میهن (1380-1383)
- سابقه کار صنعتی در مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت صنایع غذایی برنای سبز لاهیجان (1383-1392)
- سابقه کار صنعتی در مدیرصادرات شرکت سیلانه ی سبز (1393-1394)
- سابقه کار صنعتی در مدیربازاریابی مجموعه صادرکنندگان به منطقه ی قفقاز و حوزه ی CIS (1398-1399)
- سابقه کار صنعتی در عضو اتاق بازرگانی استان گیلان (1383-1392)
- سابقه کار صنعتی در عضو خانه ی صنعت و معدن استان گیلان (1383-1392)
- سابقه کار صنعتی در استاد ۸۵ دوره تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران (1402-تاکنون)
- سابقه کار دانشگاهی در مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر (1393-1395)
- سابقه کار دانشگاهی در کارشناس اقتصادی و بازاریابی صداوسیمای ج.ا.ا. (1398-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در مدرس دانشگاه های آزاد اسلامی کشور (1393-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در سخنران علمی دیجیتال مارکتینگ و خدمات بازاریابی (1393-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در استادبرگزیده ی سخنرانی همایش و کنفرانس بین المللی دانشگاه نیوویژن تفلیس کشور گرجستان (1398-1398)
- سابقه کار دانشگاهی در مشاور و سخنران حرفه ای در حوزه ی FMCG (1383-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در مشاور بازاریابی سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم (1398-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در عضو انجمن مدیران اجرایی ایران (1395-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در داور آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران (1395-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در نویسنده و مترجم بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی حوزه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، استراتژی، فروش،رمزارزها و کریپتوکارنسی، NFT و ... (1378-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در رییس هیات مدیره گروه بین المللی برندآفرین (1399-1399)
- سابقه کار دانشگاهی در رییس شورای سیاست گذاری ماهنامه تخصصی برندآفرین (1398-1399)
جوایز و افتخارات
- دریافت درجه عالی دکترای تخصصی از دانشگاه علوم و تحقیقات (1398)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- سازمان ملی استاندارد ایران - سازمان ملی استاندارد ایران_استان البرز ،تهران و ...۸۵ دوره تخصصی (1402)
- دوره مذاکرات بین المللی - اتاق بازرگانی تهران (1402)