مجید اسماعیل پور | سیویلیکا

دکتر مجید اسماعیل پور

دانشیار

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
بوشهر
شهر
بوشهر
تلفن
07731222136
آدرس
بلوار شهید ماهینی - دانشگاه خلیج فارس - دانشکده کسب و کار و اقتصاد - گروه مدیریت بازرگانی

علاقه مندی ها

مدیریت تبلیغات و برند
تایید کننده های مشهور
رفتار مصرف کننده
مدیریت خرید و انبار داری
بازاریابی خدمات
مسئولیت اجتماعی شرکت
بازاریابی صنعتی
مباحث نوین در مدیریت بازاریابی
تجزیه و تحلیل صورتها و گزارشات مالی
اصول و مبانی مدیریت مالی

سمتهای علمی و اجرایی مجید اسماعیل پور در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مدیریت بازاریابی هوشمند (هیات تحریریه)

مقالات بین المللی مجید اسماعیل پور

Moradi, K.; Bahreinizad, M., & Esmaeilpour, M. (2020). Brand Communications and Customer Equity: The Mediating Role of Brand Knowledge and Word of Mouth Ads. The Romanian Economic Journal, Vol. 23, No. 28, pp. 117-133.
Esmaeilpour, M., & Mohseni, Z. (2019). Effect of customer experiences on consumer purchase intention. The Romanian Economic Journal, Vol. 22, No. 73, pp. 19-13.
Esmaeilpour, M.; Bahrainizad, M., & Mohseni, Z. (2019). The Effect of Customer Experiences on Purchase Intention through Mediator Variables of Mental Engagement and Visual Perception. Studies in Business and Economics, Vol. 15, No. 2, pp. 175-191.
Esmaeilpour, M., & Ranjbar, M. (2018). Investigating the impact of commitment, satisfaction, and loyalty of employees on providing high-quality service to customer. Studies in Business and Economics, Vol. 13, No. 1, pp. 82-98.
Esmaeilpour, M., & Bahmiary, E. (2017). Investigating the impact of environmental attitude on the decision to purchase a green product with the mediating role of environmental concern and care for green products. Management & Marketing, Challenges for the Knowledge Society, Vol. 12, No. 2, pp. 297-315.
Esmaeilpour, M.; Sayadi, A., & Mirzaei, M. (2017). Investigating the Impact of Service Quality Dimensions on Reputation and Brand Trust. International Journal of Business and Economic Sciences Applied Research, Vol. 10, No. 3, pp. 7-17.
Esmaeilpour, M., & Hoseini, M. (2017). Explaining the Impact of Service Quality on Identity and Brand Personality. Polish Journal of Management Studies, Vol. 16, No. 2, pp. 88-98.
Esmaeilpour, M., & Aram, F. (2016). Investigating the Impact of Viral Message Appeal and Message Credibility on Consumer Attitude toward the Brand. Management & Marketing, Challenges for the Knowledge Society, Vol. 11, No. 2, pp. 470-483.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M., & Amiri, L. (2016). Explanation the Impact of the Quality of Working Life on Human Factors in the Workplace. Journal of International Management Studies, Vol. 16, No. 2, pp. 33-44.
Esmaeilpour, M., & Barjoei, S. (2016). The Effect of Corporate Image on Customer Satisfaction through Brand Equity. Advances in Management & Applied Economics, Vol. 6, No. 4, pp. 95-109.
Esmaeilpour, M., & Barjoei, S. (2016). The Impact of Corporate Social Responsibility and Image on Brand Equity. Global Business and Management Research: An International Journal, Vol. 6, No. 4, pp. 95-109.
Hamidianpour, F; Esmaeilpour, M., & Daryanavard, A. (2016). The Effect of Electronic Banking on the Performance of Supply Chain Management of Small Businesses. Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 21, No. 2, pp. 1-16.
Esmaeilpour, M., & Azargoon, H. (2016). Identify and Ranking the Factors Affecting Recruitment and Retention of Corporate Customers within Banking System. International Journal of Economics and Finance, Vol. 8, No. 6, pp. 13-23.
Esmaeilpour, M., & Paryabi, A. (2016). A Study on the Impacts of Special Economic Zone on the Development of a City. Review of Business Research, Vol. 16, No. 3, pp. 32-41.
Esmaeilpour, M., & Ranjbar, M. (2016). Identifying and Ranking the Factors Affecting Commodity Smuggling in Coastal Areas of Bushehr Province. International Journal of Economic Research, Vol. 13, No. 1, pp. 195-209.
Esmaeilpour, M.; Hoseini, S.Y., & Jafarpour, Y. (2016). An Empirical Analysis of the Adoption Barriers of E-commerce in Small and Medium sized Enterprises (SMEs) with implementation of Technology Acceptance Model. Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 21, No. 2, pp. 1-23.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M., & Firoozi, H. (2016). Assessing the Impact of Electronic Human Resource Management on Creation of Organizational Agility: a Study in the Bushehr Banks, Iran. Asian Social Science, Vol. 12, No. 7, pp. 105-118.
Esmaeilpour, M., & Rajabi, A. (2016). The Effect of Environment-Friendly Attitude on Consumer Perception of Usability of Product Packaging. Journal of Applied Packaging Research, Vol. 8, No. 2, pp. 31-44.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M., & Zarei, R. (2016). The Effects of Cultural Intelligence and Transformational Leadership Style of Managers on Employee Resistance to Change. Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 7, No. 5, pp. 84-94.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M., & Mashayekh, S. (2016). Studying the Effect of Transformational Leadership Style on Organizational Culture Change. Journal of Academy of Business and Economics, Vol. 16, No. 2, pp. 7-294.
Esmaeilpour, M., & Kamyab, A. (2016). Overview of the Effect of Dimensions of Intellectual Capital and Employee Satisfaction Based on Internal Marketing on Competitive Advantage. International Journal of Business Research, Vol. 16, No. 1, pp. 57-68.
Esmaeilpour, M.; Mohamadi, M., & Rajabi, A. (2016). Effect of Dimensions of Service Quality on the Brand Equity in the Fast Food Industry. Studies in Business and Economics, Vol. 11, No. 3, pp. 30-46.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M.; Saadat Alizadeh, M., & Dorgoee, A. (2015). The Influence of Emotional Intelligence and Organizational Climate on Creativity and Entrepreneurial Small to Medium-Sized Enterprises’ (SMEs’) Bushehr. European Online Journal of Natural and Social Sciences, Vol. 4, No. 1, pp. 20-30.
Esmaeilpour, M., & Zareie. K. (2015). Evaluation the Use of Celebrities Endorsing in Television Advertising on Consumer Attitudes toward Advertising. Journal of International Business and Economics, Vol. 15, No. 4, pp. 29-42.
Esmaeilpour, M., & Fakhraei, E. (2015). A Study on Problems of Petrochemicals Export: Case Study: Methanol. Research Journal of Recent Sciences, Vol. 4, No. 6, pp. 132-141.
Esmaeilpour, M., & Zandavi. M. (2015). Study the Effect of Sources of Manufacturing Companies on the Achievement of the Objectives of the Trade Exhibition: Case Study at the Trade Exhibition of Bushehr City, Iran. Global Journal of Management and Business Research- E- Marketing, Vol. 15, No. 8, pp. 32-43.
Esmaeilpour, M., & Ebrahimi. M. (2015). A Study on the Impacts of Pars Special Economic Energy Zone on the Development Process of Kangan City. European Online Journal of Natural and Social Sciences, Vol. 4, No. 1, pp. 741-749.
Hamidianpour, F; Esmaeilpour, M., & Daryanavard, A. (2015). The Effect of Electronic Banking on the Performance of Supply Chain Management of Small Businesses. European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences. Issue 72, No. 1, pp. 70-81.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M.; Amiri, L., & Dorgoee, A. (2015). Investigation of Outcomes of Quality of Working Life for Employees: a Survey in Persian Gulf University, Bushehr, Iran. European Journal of Social Sciences, Vol. 46, No. 3, pp. 230-239.
Esmaeilpour, M., & Sayadi, A. (2015). Identify Corporate Customer’s Expectations at Bank Saderat Iran and Represent a Model for their Expectations. International Journal of Applied Business and Economic Research, Vol. 13, No. 1, pp. 305-318.
Bahrainizadeh, M.; Esmaeilpour, M., & Aram, F. (2015). Influence of Intra-Organizational Factors on Export Performance of Exporting Companies. Management and Administrative Sciences Review, Vol. 4, No. 3, pp. 578-592.
Dehghani, Z.; Esmaeilpour, M., & Afshari, M. (2015). Segmenting Internet Banking Customers and Audience Based on their Expectations of Service Survey in Keshavarzi Bank, Bushehr, Iran. European Online Journal of Natural and Social Sciences, Vol.4, No.1, pp. 1409-1418.
Esmaeilpour, M., & Sayadi, A. (2014). Identifying and Ranking Organizational Customer's Expectations of Banking Services: Survey in Bank Saderat Iran. Asian Journal of Research in Banking and Finance, Vol. 4, No. 5, pp. 124-139.
Esmaeilpour, M.; Bahrainizadeh, M., & Gharihe, M. (2014). An Investigation of Customers’ Attitudes toward Internet Shopping: A Survey in Bushehr. Asian Journal of Research in Marketing, Vol. 3, No. 1, pp. 104-115.
Esmaeilpour, M., & Fakhraei, E. (2014). Identifying and Ranking the Barriers to Export Methanol of Petrochemical Companies in Target Markets. Asian Journal of Research in Marketing, Vol. 3, No. 2, pp. 1-14.
Esmaeilpour, M., & Jokar, A. (2014). Surveying the Satisfaction of the Third Party Damaged Costumers from the Performance of Iran Insurance Company. Asian Journal of Research in Marketing, Vol. 3, No. 2, pp. 33-47.
Esmaeilpour, M.; Hamidianpour, F., & Dorgoee, A. (2014). The Effect of Organizational Commitment on the Performance of Organizational Units, Case Study: The Telecommunications Company of Bushehr Province. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities, Vol. 4, No. 5, pp. 562-577.
Hamidianpour, F.; Esmaeilpour, M., & Dorgoee, A. (2014). Performance Evaluation of Salman Farsi Hospital of Bushehr Based on «EFQM» Organizational Excellence Model. Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management, Vol. 3, Issue. 2, pp. 179-192.
Esmaeilpour, M.; Shahbandarzadeh, H., & Saadat Alizadeh, M. (2014). Studying the Effect of Customer Relationship Management on the Quality Aspects of Relationship, From the Perspective of the Iran Insurance Industry Customers. Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management, Vol. 3, Issue. 3, pp. 88-101.
Esmaeilpour, M., & Haji Hoseini, E. (2014). Identify Bank Customer's Expectations and Compliance Services with their Expectations. International SAMANM Journal of Finance and Accounting, Vol. 2, No. 1, pp. 48-63.
Esmaeilpour, M. (2014). Analyzing after Sales Services in House Appliances Products and Measuring Customers Satisfaction: A Survey in Bushehr. International SAMANM Journal of Marketing and Management, Vol. 2, No. 1, pp. 62-79.
Bahraini Zadeh, M.; Esmaeilpour, M., & Haraghi, M. (2014). Brand Equity and Country of Origin Model in Pharmaceutical Industry. Kuwait Chapter of Arabian Journal of Business and Management Review, Vol. 3, No. 6, pp. 137-146.
Esmaeilpour, M., & Saadat Alizadeh, M. (2014). Surveying the Effect of Relationship Quality on Customer Lifetime Value in the Banking System. Management and Administrative Sciences Review, Vol. 3, Issue. 2, pp. 226-240.
Esmaeilpour, M., & Fakhraei, E. (2014). A Study on the Role of Internet in Organizational Buying Behavior. Management and Administrative Sciences Review, Vol. 3, Issue. 3, pp. 450-463.
Esmaeilpour, M., & Razavi Dashti, F. (2013). Identifying and Ranking the Factors Affecting Electronic Customer Relationship Management Infrastructure in Small and Medium Enterprises. International SAMANM Journal of Marketing and Management, Vol. 1, No. 3, pp. 1-21.
Esmaeilpour, M., & Dejgahi, A. (2013). The Internet's influences on the Governmental Organizational Buying Process (A case study of Bushehr city). Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol. 4, No. 12, pp. 538-546.
Esmaeilpour, M.; Bahraini Zadeh, M., & Haji Hoseini, E. (2012). The Influence of Service Quality on Customer Satisfaction: Customers of Boushehr Bank Sepah as a Case Study. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol. 3, No. 9, pp. 1149-1159.

مقالات مجید اسماعیل پور در کنفرانس های داخلی

ارائه یک مدل عمومی برای شناخت رفتار خرید سازمانی
سال 1387
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات
اصول و فنون ارزیابی های مالی در خرید دارائیهای سرمایه ای
سال 1387
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات
طراحی و انتخاب کانالهای توزیع در بازار یابی صنعتی
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی
سال 1388
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت اجرایی
بررسی و تبیین عوامل سازمانی تاثیرگذار بر فرایند خرید سازمانی
سال 1388
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی
کانال های توزیع در بازاریابی صنعتی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
استراتژی های بازاریابی در فرایند خرید سازمانی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بخش بندی در بازارهای تجاری
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی الکترونیک
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
استراتژی های رابطه مند برای بازارهای سازمانی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بکارگیری روش E-S-QUAL و TOPSIS
سال 1391
ارائه شده در سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
معرفی و ازمون مدل مفهومی تاثیر کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بررضایت و قصد استفاده مشتریان مطالعه ی شعب بانک ملت بوشهر
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بیمه ای
سال 1391
ارائه شده در پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و الکترونیکی ارائه یک مدل مفهومی برای نقش خدمات بانکی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی استراتژی بازاریابی ویروسی الکترونیکی، فرصتها و چالشها
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
مدیریت منابع انسانی در مواجهه با تحولات سازمانی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بازبینی مدیریت قیمت گذاری- رویکرد استراتژیک
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت ، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی رابط کارآفرینی سازمانی و پیامدهای سازمانی آن
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
تأثیر کارآفرینی بر پارک علم و فناوری اطلاعات
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
نوآوری باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط: بررسی فرآیندها، دلایل و موانع پذیرش نوآوری باز
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
بررسی موانع و پیش برنده های صادرات و تاثیر این عوامل بر عملکرد کسب و کارهای کوچک((sme
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کاری بر تعهد سازمانی
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
شناسایی عوامل موثربرتقویت اثربخشی تبلیغات پیامکی مطالعه مروری
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
ارائه مدلی سلسله مراتبی جهت بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند خرید مشتریان
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
بررسی کارکردهای اخلاقی در مدیریت بازاریابی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
نقش اینترنت در تصمیم گیری های خرید سازمانی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بازاریابی آموزش عالی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
کارآفرینی ازطریق بازاریابی اینترنتی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
عوامل موثر بر خرید و تبلیغات اینترنتی در رفتار مشتریان محصولات مصرفی
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
ارائه الگویی جهت بررسی تبلیغات اینترنتی و تصمیم گیری خرید مشتریان در خدماتکامپیوتری در شهرستان شیراز
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان به سبز بودن برند خودروهای ایرانی: مطالعهموردی شهرستان شیراز
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
ارائه مدلی برای تبیین فرایند تصمیم خرید مشتریان براساس وفاداری و نگرش مشتریانلوازم خانگی شهر شیراز
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
شناسایی شاخص های کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
آمادگی الکترونیکی و نقش آن در افزایش توان رقابتی شرکت ها برای تبلیغات
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی موانع سازمانی کسب وکارهای کوچک و متوسط در پذیرش تجارت الکترونیک
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
ارائه مدل مفهومی برای شناسایی موانع پذیرش تجارت الکترونیک توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر شکل گیری تصویر برند سبز در اذهان مصرف کنندگان: صنعت خودروسازی
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز
تاثیر اینترنت در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان در لوازم خانگی در شهرستان شیراز
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی تاثیر شکل گیری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر روند توسعه شهرستان کنگان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
بررسی تاثیر عوامل سیاسی و اقتصادی بر قاچاق کالا در نواحی ساحلی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
هوش تجاری ابزاری جهت چابک سازی سازمان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان در محصولات خدماتی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
بررسی تاثیر برند بر تصمیمات قیمت گذاری در بازارهای صنعتی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر نگرش درباره ی خرید آنلاین با استفاده از AHP
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
ارائه مدلی جهت عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکرد بررسی متون و مطالعات جدید
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
بررسی عوامل موثر در پیاده سازی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر زنجیره تامین
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
شناسایی و دسته بندی برنامه های وفادارسازی مشتریان در نظام بانکی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
مدیریت انتظارات مشتری در نظام بانکی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
بررسی ارتباط بین بازارمحوری و موفقیت محصولات جدید در موسسات دانش بنیان با توجه به نقش مدیریت دانش مشتری و دانش بازار
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
بررسی روابط بین رضایت، جذب، حفظ و وفاداری مشتریان در نظام بانکی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
چگونگی شکل گیری بازارهای خاکستری و استراتژی های کنترل آن
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر بر پدیده قاچاق کالا در استان بوشهر
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
مدیریت استراتژیک و کاربرد آن در بازاریابی و تبلیغات
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
ارائه مدلی جامع جهت شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب برند اینترنتی
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتری در نظام بانکی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر ویژگی های محیط فیزیکی و غذا بر تجربه حسی مشتری و فروش رستوران
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند درموسسات خدماتی
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
بازاریابی سبز و نقش آن در ایجاد تصویر شرکت
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
بررسی تأثیر ارزشهای اخلاقی بازاریابی بر وفاداری مشتریان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد مدیریت زنجیره ی تأمین کسب و کارهای کوچک
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
شناسایی و رتبه بندی انتظارات مشتریان سازمانی از خدمات بانکی پژوهشی در بانک صادرات ایران، بوشهر
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان سازمانی در نظام بانکی مورد مطالعه: شعب بانک ملی ایران، شهر بوشهر
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
ناهماهنگی پس از خرید
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تدوین استراتژی برای شرکت فولاد مبارکه اصفهان بر اساس مدل تحلیلی سوات ( SWOT)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
تجزیه و تحلیل انتخاب نوع راهبرد ورود به بازارهای بین المللی مورد مطالعه: انتخاب راهبرد بازاریابی بین المللی محصول کاشی هلدینگ صدر تامین برای ورود به کشور قزاقستان
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی تأثیر نگرانی زیستمحیطی و کیفیت ادراک شده محصول سبز بر تصمیم خرید سبز:از طریق توجه به بازاریابی سبز
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر جذابیت تاییدکنندگان مشهور در تبلیغات تلویزیونی بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغ
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
آسیب شناسی و پیشنهادات اصلاحی برای کانال های توزیع در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
شناسایی مهارتهای مذاکره مورد نیاز مدیران بازرگانی برای فروش بیشتر شرکت
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
بررسی اهمیت جلب رضایت و وفاداری دانشجویان به عنوان مشتری دانشگاه ها و عوامل موثردر ایجاد آن
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
معیارها و گزاره های ارزشی در بازارهای صنعتی
سال 1394
ارائه شده در کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه کسب و کار
محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی
سال 1394
ارائه شده در کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه کسب و کار
بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
تحلیلی بر رابطه سبک رهبری تحول آفرین و ایجاد تغییرات در سازمان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی با رویکرد دانش کاربردی
تحلیلی بر رابطه بین سبک رهبری تحول افرین و کامیابی سیستم اطلاعاتی در سازمان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی با رویکرد دانش کاربردی
مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با عملکرد بازاریابی بانکها
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک مسکن
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی تأثیر نگرش زیست محیطی مصرف کننده و خرده فروشان بر تصمیم خرید سبز
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
آسیب شناسی و پیشنهادات اصلاحی برای کانال های توزیع در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابی صنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک برخلق نوآوری سازمانبانکهای شهر زاهدان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی
بررسی عوامل تاثیرگذار بر توسعه الکترونیکی منابع انسانی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی
ارائه مدل مفهومی از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
مروری بر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری و اهمیت آن در عملکرد سازمانی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سنجش تأثیر ابعاد و مؤلفه های نگرش شغلی کارکنان بر تغییر و تحول سازمانی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
استفاده از بازاریابی رابطه مند در جذب سپرده های مشتریان شرکتی در بانک صادرات ایران
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
واکاوی رفتار خرید ناگهانی و نحوه شکل گیری آن
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
جذب و حفظ سپرده های مشتریان حقوقی و شرکتی با بکارگیری بازاریابی مبتنی بر رابطه در بانک صادرات ایران
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
جایگاه و نقش مدیریت دانش مشتری و دانش بازار در تدوین برنامههای بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد فروشنده با نقش میانجیگری رفتار فروش انطباقی و رضایت شغلی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل اثرگذار بر پذیرش بانکداری شرکتی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
طبقهبندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری شرکتی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
بررسی دلایل رویگردانی مشتریان از دریافت خدمات بانکی یک بانک
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه کلی برند در صنعت خدمات بین صنعتی، تجاری و سازمانی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
شناسایی انتظارات خریداران و فروشندگان برای انجام معامله در بازارهای صنعتی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
تاثیر ابعاد و مولفه های نگرش شغلی کارکنان بر یادگیری سازمانی
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر عملکرد خرده فروشان محلی بر روی وفاداری مشتریان مقیم و گردشگران داخلی با تبیین نقش میانجی میزان رضایت
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
بررسی نقش تایید کننده مشهور در تبلیغات بر قصد خرید مصرف کننده با نقش واسطه ایی عملکرد نام تجاری
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
بررسی تاثیر حواس پنجگانه بر عوامل روانشناختی موثر در تصمیم خرید مصرف کننده
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تحولات و پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
مفهوم بازاریابی اجتماعی و کاربرد آن
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
نقش بسته بندی در تبلیغ کالا و تاثیر بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان
سال 1397
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر ابعاد تایید کننده مشهور بر نگرش به برند
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی
تبیین مفهوم ابعاد انعطاف پذیری بازاریابی و آمیخته بازاریابی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
ارایه مدلی جهت تاثیر بازاریابی حسی بر قصد خرید مصرف کننده
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
شناسایی عوامل منطقی و هیجانی موثر بر وفاداری به برند در بازارهای صنعتی
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
طراحی مدلی برای تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه تصویر برند در بازاریابی خدمات سلامت
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت برند
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بررسی تاثیر ایفای نقش ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با میانجی گری اعتماد به برند
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سنجش تعیین سطح رعایت استانداردهای اخلاقی آمیخته بازاریابی خدمات درشرکت بیمه ایران
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
روابط بین کیفیت ارتباط برند و وفاداری به برند
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
تاثیر اخلاق ادراکشده برند بر وفاداری برند از طریق متغیرهای میانجی تاثیر برند، اعتماد برند و شهرت برند
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
گریزی بر اصول و مبانی بازاریابی اخلاقی
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد مدیریت زنجیره تامین
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
احساسات منفی مصرف کنندگان نسبت به برند و اثرات رفتاری آنها
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
نقش نمایشگاه های تجاری در بازاریابی صنعتی و جغرافیای اقتصادی
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
کارکردهای اخلاقی در آمیخته بازاریابی خدمات
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتری در فروش های سازمانی/صنعتی
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

مقالات مجید اسماعیل پور در ژورنال های داخلی

ارزیابی و رتبه بندی مولفه های کیفیت خدمات الکترونیک موثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
تعیین عوامل موثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
چالش های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر)
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر اثربخشی تاییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
سنجش تاثیر زیبایی شناختی بسته بندی و کیفیت ادراک شده محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست محیطی مصرف کننده
سال 1399
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک بر پاسخ های رفتاری مصرف کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکه اجتماعی اینستاگرام
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطه اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)
سال 1396
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر استفاده از تاییدکننده های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغ
سال 1396
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش های شغلی(مطالعه: بانک های تجاری شهر بوشهر)
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف کننده با نگرش به تبلیغ و برند
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند
سال 1395
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بخش بندی مشتریان خرده فروشی های آنلاین براساس ویژگی های جمعیتی و تجربه مشتری؛ رویکردی مبتنی بر نقشه های خودسازمان ده
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
آیا رنگ پس زمینه خرده فروشی های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف کنندگان تاثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مکان یابی نقطه تفکیک سفارش مشتری مبتنی بر گونه شناسی زنجیره تامین
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در مدیریت تولید و عملیات
تبیین عوامل موثر بر تصویر برند بیمارستان با نقش واسط ارزش ویژه برند در بازاریابی خدمات سلامت؛ مطالعه موردی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش سلامت
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
The Effect of Job Crafting on Patients Satisfaction: with The Role of Moderate of Quality of Health Services (Case Study: Persian Gulf Hospital in Bushehr)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
سنجش آزمایشی تاثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه های مختلف جمعیتی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تاکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بحرینی زاد، منیژه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و احمدی، عصمت. (1399). سنجش تاثیر زیباشناختی بسته‏بندی و کیفیت ادراک شده محصول بر قصد خرید با تعدیل کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست محیطی مصرف‏کننده. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال 10، شماره 3، شماره پیاپی 38، ص. 81-104.
سال 1399
اسماعیل پور، مجید.، حمیدیان پور، فخریه.، و محمدی، زهرا. (1399). تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. فصلنامه علمی- پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 12، شماره 23، ص 339-364.
سال 1399
اسماعیل پور، مجید.، حمیدیان پور، فخریه.، و جمادی، حمیده. (1399). بررسی تاثیر کارکرد مدیریت منابع انسانی بر کارآفرینی‌درون‌سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، ، سال 19، شماره 2، شماره پیاپی 63، ص 169-186.
سال 1399
حمیدیان پور، فخریه.، اسماعیل پور، مجید.، و بهشت خو، نسیم. (1399). تاثیر رفاه روانی کارکنان بر ایجاد انگیزه جهت نوآوری در شرکت (موردمطالعه: شرکت‌های پتروشیمی استان بوشهر. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، سال 19، شماره 3، شماره پیاپی 64، ص 169-186.
سال 1399
بحرینی زاد، منیژه؛ اسماعیل پور، مجید.، و ایزدی، حمید. (1398). بخش بندی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی براساس انگیزه های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان به دهان الکتذونیک. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بازرگانی، دوره یازدهم، شماره اول، ص. 201-218.
سال 1398
اسماعیل پور، مجید.، و رجبی، آزاده. (1398). بررسی نگرش محیط¬زیست دوستانه مصرف-کننده بر ادراک او از قابلیت استفاده مجدد بسته¬بندی محصول. فصلنامه علمی- پژوهشی آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار، سال هفتم، شماره سوم، ص . 115-126.
سال 1398
اسماعیل پور، مجید.، حمیدیان پور، فخریه.، و محمدی، زهرا. (1398). تأثیر‏ کارآفرینی‌محوری و بازارمحوری بر عملکرد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان با نقش میانجی قابلیت بازاریابی و اثربخشی بازاریابی (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان شهر بوشهر). دو فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای بازرگانی، سال شانزدهم، شماره 13، ص. 181-198.
سال 1398
اسماعیل پور، مجید.، و کبیری فرد، دنیا. (1398). تأثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک بر پاسخ های رفتاری مصرف کنندگان؛ مطالعه با تمرکز بر شبکة اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، دوره نهم، شماره دوم، شماره پیاپی 33، ص. 189-212.
سال 1398
اسماعیل پور، مجید.؛ حسینی، سید یعقوب.، و جعفرپور، یونس. (1397). شناسایی چالش‌های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر). فصلنامه علمی- پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال دهم، شماره 19، ص 68-89.
سال 1397
اسماعیل پور، مجید.، و آرام، فرشاد. (1397). بررسی تاثیر عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد نوآورانه از طریق استراتژی محوری صادراتی - مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی استان بوشهر. دو فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای بازرگانی، سال پانزدهم، شماره 11، ص. 36-53.
سال 1397
اسماعیل پور، مجید.؛ بحرینی زاده، منیجه.، و دالکی، فریده. (1397). تبیین عوامل مؤثر بر تصویر برند بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با نقش واسط ارزش ویژه برند در بازاریابی خدمات سلامت. فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهش سلامت، دوره چهار، شماره دو، ص. 63-71.
سال 1397
اسماعیل پور، مجید؛ بحرینی زاد، منیژه.، و زارعی، کوروش. (1396). بررسی تاثیر استفاده از تاییدکننده‏های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‏کنندگان نسبت به تبلیغ. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، دوره هفتم، شماره اول، شماره پیاپی 24، ص 1-22.
سال 1396
اسماعیل پور، مجید.، و آرام، فرشاد. (1396). بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش مصرف‌کننده نسبت به برند. دو فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای بازرگانی، سال بیست و چهارم، دوره دوم، شماره 9، ص 15-28.
سال 1396
بحرینی زاد، منیژه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و حراقی، مسعود. (1396). ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبـد أ بـر ارزش ویژه برنـد (مطالعـه در صـنعت دارو). دو فصلنامه علمی- پژوهشی راهبردهای بازرگانی، سال بیست و چهارم، دوره دوم، شماره 9، ص 1-14.
سال 1396
حمیدیان پور، فخریه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و فیروزی؛ حبیبه. (1396). بررسی تاثیر ابعاد مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر ایجاد چابکی سازمانی. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، سال شانزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی 52، ص 219-234.
سال 1396
اسماعیل پور، مجید.، کامیاب، علیرضا.، و دوکوهکی، سید جواد. (1396). بررسی تأثیر ابعاد سرمایه فکری و بازاریابی درونی بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، سال شانزدهم ، شماره 53، ص 117-190.
سال 1396
اسماعیل پور، مجید.؛ صیادی، امرالله.؛ دلواری، مرضیه.، و موسوی، سولماز. (1396). مطالعه تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی بر وفاداری به برند به واسطه اعتبار برند (پژوهشی در بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). . فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، دوره هفتم، شماره چهارم، شماره پیاپی 27، ص. 63-82.
سال 1396
بحرینی زاد، منیژه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و کبوتری، جمال‌الدین. (1396). ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان. فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال ششم، شماره 22، ص 49-74.
سال 1396
اسماعیل پور، مجید.، و برجویی، صاحبه. (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژة برند. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شماره اول، شماره پیاپی 20، ص. 79-94.
سال 1395
اسماعیل پور، مجید.؛ بحرینی زاده، منیجه.، و قائدی، حسینعلی. (1395). بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید از طریق متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شماره سوم، شماره پیاپی 22، ص. 87-108.
سال 1395
اسماعیل پور، مجید.، و برجویی، صاحبه. (1395). تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی- ترویجی بررسیهای بازرگانی، دوره 14، شماره سوم، شماره پیاپی 78، ص 58-69.
سال 1395
حمیدیان پور، فخریه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و زارعی، راضیه. (1395). بررسی تاثیرهوش فرهنگی و سبک رهبری تحول آفرین مدیران بر مقاومت کارکنان درمقابل تغییر. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، دوره پانزدهم، شماره سوم، شماره پیاپی 49، ص 125-138.
سال 1395
بحرینی زاد، منیژه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و کبیری فرد، دنیا. (1395). بخش بندی بازار گردشگران ساحلی و شناسایی نیم رخ هر بخش با رویکرد نقشه های خودسازماده. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بازرگانی، دوره هشتم، شماره چهارم، ص 745-770.
سال 1395
اسماعیل پور، مجید.؛ بحرینی زاده، منیجه.، و زندوی، محدثه. (1394). بررسی تاثیر منابع شرکتهای تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نماشیگاه تجاری (مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال پنجم، شماره سوم، شماره پیاپی 18، ص. 161-182.
سال 1394
اسماعیل پور، مجید.، و سعادت علیزاده، مریم. (1394). بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه استان بوشهر). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال پنجم، ویژه نامه کنفرانس ملی بازاریابی خدمات، دانشگاه سمنان، اردیبهشت 1394، ص. 29-44.
سال 1394
حسینی، سید یعقوب.؛ اسماعیل پور، مجید.، و ابراهیمی، رقیه. (1393). بررسی عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان (موردمطالعه: دارندگان خودروهای ایرانی شهر شیراز). فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره اول، ص.107-134.
سال 1393
بحرینی زاده، منیجه.؛ اسماعیل پور، مجید.، و شهنیایی، عیسی. (1391). بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش های شغلی (مورد مطالعه: بانک های تجاری شهر بوشهر). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره اول، شماره پیاپی 4، ص. 149-166.
سال 1391

تالیفات مجید اسماعیل پور

مدیریت خرید و انبار داری(یادواره کتاب - تهران)
1384 - فارسی
شیوه های خوشحال کردن مشتری و مدیریت فروش(یادواره کتاب - تهران)
1382 - فارسی
راهنمای عملی بازاریابی خدمات بانکی(انتشارات ترمه- تهران)
1382 - فارسی
راهنمای سرمایه گذاری در بورس(انتشارات بازرگانی - تهران)
1377 - فارسی

سوابق استادی مجید اسماعیل پور

دانشیار دانشگاه خلیج فارس
1375

تحصیلات مجید اسماعیل پور

دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی
1381 - 1386
کارشناسی ارشد مدیریت مالی
1371 - 1374
کارشناسی حسابداری
1367 - 1371

سوابق شغلی مجید اسماعیل پور

سابقه کار صنعتی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
1371 - 1374
سابقه کار صنعتی بازرس و حسابرس قانونی موسسه صندوق پس انداز و سرمایه گذاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
1372 - 1373
سابقه کار صنعتی عضو کمیته علمی سازمان بازرگانی استان بوشهر
1376 - 1380
سابقه کار صنعتی عضو هیات مدیره شرکت خدماتی و مسافرتی بهین تهران وابسته به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
1373 - 1374
سابقه کار صنعتی مدیر عامل شرکت آرمان مدیریت ایرانیان
1386 - 1390
سابقه کار صنعتی عضو شورای کمیته تحقیقات بانک سپه استان بوشهر
1388 - 1391
سابقه کار صنعتی مشاور تحقیقات علمی بانک مسکن استان بوشهر
1392 - 1394
سابقه کار صنعتی عضو کمیته علمی اتاق فکر اداره کل تعاون استان بوشهر
1397 - 1398
سابقه کار دانشگاهی مدیر گروه مدیریت (بازرگانی و صنعتی) دانشگاه خلیج فارس (بوشهر)
1378 - 1379
سابقه کار دانشگاهی عضو شورای پژوهشی دانشگاه خلیج فارس (بوشهر)
1379 - 1380
سابقه کار دانشگاهی معاون اداری و مالی دانشگاه خلیج فارس (بوشهر)
1380 - 1381
سابقه کار دانشگاهی مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس (بوشهر)
1387 - 1390
سابقه کار دانشگاهی تدریس دروس دوره کارشناسی (اصول بازاریابی و مدیریت بازار، بازاریابی بین المللی، مدیریت خرید و انبارداری، مدیریت مالی 1 و مدیریت نمالی 2)
1374 - 1398
سابقه کار دانشگاهی تدریس دروس دوره کارشناسی ارشد (روش تحقیق پیشرفته، بازاریابی صنعتی و خدمات، سیمنار در مسایل بازاریابی ، مدیریت بازاریابی پیشرفته ، مدیریت تبلیغات و برند)
1388 - 1398

جوایز و افتخارات مجید اسماعیل پور

انتخاب سرآمد آموزشی دانشگاه خلیج فارس
1401
انتخاب پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی و هنر استان بوشهر
1397
انتخاب پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی دانشگاه خلیج فارس
1395
انتخاب دانشجوی نمونه دوره دکتری دانشگاه تهران
1386
انتخاب پژوهشگر برتر در حوزه علوم انسانی دانشگاه خلیج فارس
1379
رتبه ۲ فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد مدیرت بازرگانی با گرایش مدیریت مالی دانشگاه تربیت مدرس
1374
رتبه 5 کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
1371

سایر موارد

اسماعیل پور، مجید. (1374). مدیریت انعطاف پذیر. مجله زمینه، سال چهارم، خرداد و تیر، شماره 35 و 36، ص. 79-84.
اسماعیل پور، مجید. (1375). جایگاه و نقش مدیریت موجودیها در عملیات شرکت¬ها. مجله زمینه، سال ششم، شهریور و مهر، شماره 63، ص. 76-80.
اسماعیل پور، مجید. (1376). مدیریت استراتژیک و سه اصل برنامه ریزی. مجله صنعت و مطبوعات، تیر، شماره 53، ص. 30-33.
اسماعیل پور، مجید. (1377). نقش خرید در سود آوری شرکتها. مجله حسابدار، سال دوازدهم، شماره چهارم، اردیبهشت، شماره پیاپی 125، ص. 62-65.
اسماعیل پور، مجید. (1377). هشدارهایی در استفاده از نسبت های مالی جهت تصمیم گیری¬های اقتصادی. مجله حسابدار، سال دوازدهم، شماره پنجم، تیر، شماره پیاپی 126، ص. 70-73.
اسماعیل پور، مجید. (1378). نقش نام¬گذاری در موفقیت محصول صادراتی. مجله پیام صادرات، سال هفتم، بهمن و اسفند، شماره 50، ص. 83-86.
اسماعیل پور، مجید. (1378). بازاریابی صادرات برای ورود به بازارهای جهانی. مجله پیام صادرات، سال هفتم، فروردین و اردیبهشت، شماره 51، ص. 55-61.
اسماعیل پور، مجید. (1378). نقش و جایگاه مدیریت خرید در عملیلت سازمان. مجله تدبیر، سال دهم، خرداد، شماره 92، ص. 60-62.
اسماعیل پور، مجید. (1378). در جستجوی موجودی صفر. مجله روش، سال هشتم، شهریور، شماره 52، ص. 13-17.
اسماعیل پور، مجید. (1378). محدودیت های استفاده از نسبت های مالی در ارزیابی عملکرد شرکتها. مجله بورس، آبان، شماره 17، ص. 36-41.
اسماعیل پور، مجید. (1378). اهمیت و ضرورت بکارگیری مدیریت استراتژیک در سازمانها. مجله صنعت و توسعه، سال پنجم، آبان، شماره 27، ص. 19-23.
اسماعیل پور، مجید. (1378). جایگاه و نقش بسته بندی در موفقیت محصول. سال، مجله پیام صادرات، سال هفتم، آذر، شماره 54، ص.55-57.
اسماعیل پور، مجید. (1378). ملاحظات کیفی در تدوین بودجه شرکتها. مجله استاندارد و کالاهای ایرانی، سال دهم، اسفند، شماره 102، ص. 8-11.
اسماعیل پور، مجید. (1379). ملاحظات اساسی در خرید داراییها و تجهیزات سرمایه ای. مجله بورس، خرداد، شماره 21، 48-52.
اسماعیل پور، مجید. (1379). بررسی عملکرد صادرات غیر نفتی کشور در سال 1378. مجله استاندارد و کالاهای صنعتی، تیر، شماره 106، ص. 30-33.
اسماعیل پور، مجید. (1379). نحوه اجرای سیستم خرید به موقع (JIT) در محیط EOQ. مجله روش، سال دهم، بهمن، شماره 62، ص. 24-27.
اسماعیل پور، مجید. (1379). بانک و مشتری؛ بحثی در باره بازاریابی خدمات بانکی، مجله بانک و اقتصاد، بهمن، شماره 14، ص. 22-27.
اسماعیل پور، مجید. (1379). پیشنهاداتی برای ارائه خدمات بهتر به مشریان - مجله بانک و اقتصاد، اسفند، شماره 15، ص. 22-25.
اسماعیل پور، مجید. (1380). بازاریابی اوراق بهادار - مجله بورس، تیر، شماره 25، ص. 54-60.
اسماعیل پور، مجید. (1380). مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری - مجله بانک و اقتصاد، خرداد، شماره 17، ص. 46-48.
اسماعیل پور، مجید. (1380). مدیریت فروش - دو ماهنامه مدیریت، سال یازدهم، خرداد و تیر، شماره 50، ص. 62-66.
اسماعیل پور، مجید. (1381). فرایند انتخاب و بکارگماری فروشنده مناسب - دو ماهنامه مدیریت، سال دوازدهم، فروردین و اردیبهشت، شماره 60، ص. 7-13.
اسماعیل پور، مجید. (1381). ملاحظات اساسی در فرایند بودجه بندی سرمایه ای - مجله بورس، شهریور، شماره 32، ص. 56-63.
اسماعیل پور، مجید. (1381). بررسی عوامل موثر در سرمایه گذاری صنعتی - مجله روش، سال یازدهم، مهر، شماره 75، ص. 31-35.
اسماعیل پور، مجید. (1382). ملاحظات اساسی در بودجه بندی سرمایه ای - مجله حسابدار ، سال هفدهم، شماره 6، مهر، شماره پیاپی 155، ص. 40-43 و 70-73.
اسماعیل پور، مجید. (1382). شیوه های تامین مالی خارجی جهت توسعه ملی - مجله روش، سال سیزدهم، دی، شماره 83، ص. 62-69.
اسماعیل پور، مجید. (1382). نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه ملی - دو ماهنامه مدیریت، سال سیزدهم، بهمن و اسفند، شماره 82، ص. 26-33.
اسماعیل پور، مجید. (1386). نظارت و کنترل از دیدگاه اسلام - فصلنامه مدیریت در اسلام ، سال سوم، پاییز و زمستان، شماره 10، ص. 26-32.
اسماعیل پور، مجید. (1388). تفاوت¬ها در وضعیت خريد سازماني. دو ماهنامه مدیریت، سال بيست و ششم، دی و بهمن، شماره 122، ص. 43-48.
اسماعیل پور، مجید؛ و ضیایی، علیرضا. (1394). آمیخته بازاریابی سبز و مصرف‌کنندگان سبز هدف. دو ماهنامه مدیریت، سال بيست و ششم، مرداد و شهريور، شماره 180، ص. 32-36.