نرجس رستگاری | سیویلیکا

دکتر نرجس رستگاری

معرفی


مقالات نرجس رستگاری در کنفرانس های داخلی

مسیر آینده مدیریت دانش
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
بررسی آسیب های آموزش وپرورش تیزهوشان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
بررسی آسیب های آموزش وپرورش تیزهوشان
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
چالش های اساسی آموزش ابتدایی (در ایران و جهان) در طی دو دهه آینده
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
نقش معلم در تقویت هوش های چند گانه
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
ادغام هنر در برنامه درسی مراکز تربیت معلم،بعنوان گامی در جهت تربیت حرفه ای موثر
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
رابطه اخلاق فن آوری اطلاعات با موفقیت سیستم مدیریت دانش ازدیدگاه مدیران و کارکنان فن آوری اطلاعات درسازمان آموزش وپرورش کرمان
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
حمایت از دانش آموزان استثنایی با (ارائه روشی بهتر و منصفانه تر)
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
بررسی نقش وتاثیر تفاهم والدین درتربیت فرزندان وارایه راهکارهایی جهت ایجاد تفاهم بااستناد به دیدگاه اسلام
سال 1395
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
ادغام هنر در برنامه درسی مراکز تربیت معلم،بعنوان گامی در جهت تربیت حرفه ای موثر
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
عارضه یابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سه شاخگی 3c
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری
واکاوی تجارب کارورزی اساتید راهنمای دانشگاه فرهنگیان ( پردیس شهید باهنر کرمان ) با استفاده از روش داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب فارسی ششم ابتدایی براساس چهار فرمول فرای، فلش، گانینگ فوگ، و پاور
سال 1397
ارائه شده در ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب فارسی خوانداری پایه ششم دبستان سال تحصیلی 98-97 به چهار شیوه فلش ،مک لافلین ،گانینگ فوگ و پاور
سال 1397
ارائه شده در ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی سال پنجم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی میزان اثر بخشی عملکرد دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان کرمان در سال تحصیلی 1399-1398
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی
بررسی میزان خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین، فرای، پاور، سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی
سنجش میزان خوانایی کتاب فارسی پایه سوم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین ، پاور، سامنر و کرل و فرای
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر در بهبود فرایند یاددهی – یادگیری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آموزش مجازی با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی دوم ابتدایی بر اساس روش فلش ، گانینگ فوگ،فرای، مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
سنجش میزان خوانایی کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین و پاور، سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
سنجش خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم براساس روش فلش، گانینگ فوک ، مک لافلین،کلوز، پاور، سامنروکرل، فلش- کین کید و فرای
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
بررسی و تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانین دوم ابتدایی براساس سنجش خوانایی فلش، کانینگ فوگ،هک لافلین، پاور و سامنروکرل و فلش کین کید
سال 1398
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی براساس روش فلش، گانیگ فوگ، مک لافلی و پاور، سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی پایه پنجم ابت د ایی بر اساس روش فلش،گانینگ فوگ، مک لافلین، ف رای،پاور،سام نروکرل
سال 1399
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
ارزیابی میزان خوانا بودن کتاب فارسی دوم ابتدایی بر اساس روش فلش ، گانینگ فوگ،فرای، مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی دوم ابتدایی بر اساس روش فلش ، گانینگ فوگ،فرای، مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی پایه دوم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ،مک لافلین، فرای، پاور، سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
سنجش خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم براساس روش فلش ، گانینگ فوگ، مک لافلین، کلوز،کرل،فلش کین کید،فرای
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی براساس چهار فرمول فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین و پاور، سامنروکرل
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام
سنجش خوانایی کتاب فارسی پایه ششم براساس روش فلش ، گانینگ فوگ، مک لافلین، کلوز، کرل، فلش کین کید، فرای
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام
سنجش میزان خوانایی کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین و پاور، سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه ششم ابتدایی ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام
ارزیابی میزان خوانا بودن کتاب فارسی دوم ابتدایی بر اساس روش فلش ، گانینگ فوگ،فرای، مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره،تعلیم و تربیت
بررسی میزان فعال بودن کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب فارسی چهارم ابتدایی بر اساس روش های فلش ، گانینگ فوگ ، مک لافلین ، فرای ، پاور و سامنر و کرل و فلش-کین کید
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سنجش میزان خوانایی کتاب فارسی پایه سوم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین ، پاور، سامنر و کرل و فرای
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره و علوم تربیتی
بررسی وتحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه پنجم ابتدایی بر اساس سنجش خوانایی فلش،گانینگ فوگ ،پاوروسامنروکرل وفلش کین کید
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه ششم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر فعال یا غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
ارزشیابی خوانایی کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی بر اساس روش فلش ، گانینگ فوگ ، مک لافین ، فرای ، پاور ، سامنر و کرل و فلش کین کید
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
سنجش میزان خوانایی کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی براساس روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین، فرای، پاور،سامنروکرل ، فلش -کین کید
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
ارزیابی وسنجش خوانایی کتاب فارسی پایه سوم ابتدائی براساس فرمول های فلش ،گانینگ فوگ،مک لافلین، فرای،پاور، سامنر و کرل،فلش - کین کید
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی براساس روشهای فلش،گانینگ فوگ،مک لافلین،فرای،پاور،سامنر و کرل و فلش-کین کید
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی میزان فعال بودن محتوای کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی با استفاده از روش ویلیام رومی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب فارسی خوانداری پایه پنجم ابتدایی براساس شش فرمول فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین، فرای، پاور،سامنروکرل و فلش کین-کید
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب خوانداری چهارم ابتدایی بر اساس شش فرمول و فلش کین کید فوگ مکلافین فرای پاور سامنر کرل فلش گانینگ
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
بررسی میزان خوانایی کتاب فارسی پایه چهارم ابتدابی بر اساس روش های فلش گانینگ فوگ مک لافلین فرای و پاور، سامنر و کرل
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
ارزیابی وسنجش خوانایی کتاب فارسی پایه سوم ابتدایی بر اساس روش های سنجش خوانایی فلش،گانینگ فوگ،مک لافلین،فرای،پاور و سامنر و کرل،فلش-کین کید
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
ارزیابی سنجش خوانایی کتاب فارسی چهارم ابتدایی بر اساس شش روش فلش، گانینگ فوگ، مک لافلین، فرای، پاور سامنر کرل و فلش -کین کید
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه چهارم ابتدایی بر اساس سنجش خوانایی فلش گانینگ فوگ مک لافلین فرای پاوروسامنروکرل، فلش کین کید
سال 1401
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی

مقالات نرجس رستگاری در ژورنال های داخلی

اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفه ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی