معرفی
فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه مند به حوزه استراتژی و مدیریت استراتژیک
علاقه مندی ها
برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
برنامه ریزی پروژه، فروش ، تولید
برنامه ریزی زنجیره تامین
مقالات بهادر پارسیا در کنفرانس های داخلی
بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
بررسی بازاریابی پایدار و اهداف توسعه پایدار
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
بررسی بازاریابی پایدار و اهداف توسعه پایدار
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت