عذرا نژادفتحی
معرفی
مقالات عذرا نژادفتحی در کنفرانس های داخلی
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به توسعه برند (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
طراحی مدل عوامل موثر بر بازاریابی محصولات پتروشیمی در بازارهای صادراتی به روش مدلسازی ساختاری – تفسیری
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
مقالات عذرا نژادفتحی در ژورنال های داخلی
بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی