سیدحسن شمس لاهرودی | سیویلیکا

دکتر سیدحسن شمس لاهرودی

معرفی

علاقه مند به حوزه تجارت، مدیریت و حسابداری

تلفن
09127604869

مقالات بین المللی سیدحسن شمس لاهرودی

"Order Reduction of the Time-Independent Linear Systems Using the Firefly Algorithm with Neighbourhood Attraction", Springer International Publishing, (2023), Vol , No : 41-78
"Multiobjective Parallel Algorithms for Solving Biobjective Open Shop Scheduling Problem", Hindawi Limited, (2022), Vol 2022, No : 1-16

مقالات سیدحسن شمس لاهرودی در کنفرانس های داخلی

نقش اقتصاد مقاومتی در تامین منابع مالی پروژه های شهرداری نمونه موردی : شهرداری عالیشهر
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه ارزش ویژه نام و نشان تجاری با اظهار میل مشتری به دریافت خدمات بیمه ای مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
مطالعه ای بر اثرگذاری سیستم های اطلاعات در کیفیت بهبود تصمیم گیری های مدیریت استراتژیک
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
مطالعه ای بر نقش بازاریابی عصبی در بانکداری نوین
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
مطالعه ای بر نقش سرمایه فکری بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی مبتنی بر نوآوری
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
مطالعه ای بر نقش سرمایه های فکری بر عملکرد سازمان
سال 1398
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
بازاریابی سبز راهبردی موثر در مسئولیت پذیری زیست محیطی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنگره بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران
مدلهای کسب و کار و رابطۀ آنها با بازاریابی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
معناشناسی شخصیت در رفتار خرید آنی مصرف کننده
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی نقش تعدیلی ریسک های دریافتی مشتری بر رابطه اعتماد با قصد خرید مشتری در فروشگاه های برخط (مطالعه موردی: فروشگاه های برخط شهر بوشهر)
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران

مقالات سیدحسن شمس لاهرودی در ژورنال های داخلی

شناسایی عوامل موثر در تبلیغات نامحسوس بر راهبردهای توسعه خدمات غذایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
ارایه الگوی رتبه بندی شده عوامل موثر در انتخاب پرتفوی بهینه توسط سرمایه گذاران با تکنیک های تلفیقی MCDM فازی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر طراحی لوگو بر تصمیم خرید مصرف کنندگان محصولات مواد غذایی با نقش میانجی ارزش ویژه برند
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر بهبود کیفیت ارتباط مبتنی بر راه کنش های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مصرف کنندگان از منظر مشتریان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر جذب مشتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه :شرکت های کوچک و متوسط شهرک های صنعتی بوشهر)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های علوم مدیریت
بررسی تاثیر هوش تجاری بر رفتارمصرف کنندگان محصولات فرهنگی- رسانه ای
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت ، حسابداری و اقتصاد
ارزیابی و اولویت بندی منابع تامین مالی جهت اجرای پروژه های صدرای استان بوشهر
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
ابزارها و چالش های مدیریت منابع انسانی در حوزه خدمات سلامت
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجیگری مزیت رقابتی و رضایت مشتری (مورد مطالعه :نمایندگی های شرکت ایران خودرو استان کهگیلویه و بویراحمد)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین ممیزی بازاریابی عصبی و ارایه موفق محصولات نوین بانکی از منظر مشتریان (مورد مطالعه :بانک ملت)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری

تالیفات سیدحسن شمس لاهرودی

اقتصاد مدیریت(چاپ و نشر ایران)
1402 - فارسی
مدیریت پایدار(چاپ و نشر ایران)
1401 - فارسی
اقتصاد انرژی
1400 - فارسی
اقتصاد نفت
1400 - فارسی