سیدوحید عقیلی | سیویلیکا

دکتر سیدوحید عقیلی

دانشیار رییس دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی هیات علمی گروه علوم ارتباط اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران
تلفن
09121302998

سمتهای علمی و اجرایی سیدوحید عقیلی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (هیات تحریریه)
  • فصلنامه رسانه (هیات تحریریه)
  • فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه پژوهش های رسانه و ارتباطات (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی سیدوحید عقیلی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز (عضو هیات علمی)
  • سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • دانشگاه ادیان و مذاهب (عضو هیات علمی)

مقالات سیدوحید عقیلی در کنفرانس های داخلی

بررسی اهداف آشکاروپنهان شبکه های اجتماعی
سال 1392
ارائه شده در همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی
راهبردهای مطلوب مدیریت فن آوری برای خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
نقش ارتباطات بین گروهی در موفقیت تیم ملی والیبال
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی علوم کاربردی ورزش و تندرستی
عوامل موثر در ارتقا شغلی زنان به پستهای مدیریت(مورد مطالعه مطبوعات)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

مقالات سیدوحید عقیلی در ژورنال های داخلی

نقش فرهنگ و هویت ملی درشکل گیری شبکه های اجتماعی ازدیدگاه فعالان فضای سایبری ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی در جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه خبرگان ارتباطی و مدیران رسانه
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه رسانه
نقش ساز و کار برجسته سازی در کنتزل افکار عمومی اروپا در بزابز موج تحزیم رژیم صهیونیستی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه رسانه
آینده مصرف رسانه ای مخاطبان: مطالعه موردی با روش دلفی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
طراحی و تبیین مدل سیاست گذاری خبری بر اساس مولفه های بنیادین در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سال 1394
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی با هوش شناختی، هوش هیجانی، خلاقیت و ویژگی های شخصیتی در کاربران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
رسانه و برسازی هویت جنسیتی زنان: مطالعه موردی بازنمایی هویت جنسیتی زنان در سریال های زمانه و تکیه بر باد
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
طراحی سنجه‌های سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی
بررسی نرخ تعامل کاربران در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در زلزله ی کرمانشاه مطالعه موردی: صفحه اینستاگرام علی دایی،نرگس کلباسی و صادق زیباکلام
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
بررسی پنج عنصر مدل هارولد لاسول در رسانه‌های جمعی با توجه به ظهور رسانه‌های نوین
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر شکل گیری ارتباطات بین فرهنگی (درایران)
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
نقش فضای سایبری در پیشبرد دیپلماسی عمومی مدرن
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
مقاله پژوهشی: طراحی الگوی آگاهیبخشی سازمانی ارتش ج.ا.ایران مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبرد دفاعی
تاثیر تلویزیون در شکل دهی به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ایران با توجه به ظهور شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
مقاله پژوهشی:الگوی راهبردی نظام نظرسنجی سیاسی در جمهوری اسلامی ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
الزامات توسعه آگاهی بخشی در جامعه اسلامی و تاثیر آن بر توسعه دفاعی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
تحلیل جامعه شناختی نگرش جوانان و میانسالان شهر تهران به پول؛ سال ۱۳۹۸
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
بررسی نقش برنامه های عقیدتی شبکه ی ماهواره ای وصال در تغییر مذهب بین شهروندان خوزستانی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزله کرمانشاه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
طبقه بندی دلایل انگاره سازی منفی رسانه ای غرب در حوزه امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران
سال 1400
ارائه شده در مجله مدیریت و پژوهش های دفاعی
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رسانه
تحلیل نقش تلویزیون در مدیریت بحران سیل بهار ۹۸
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل‎سازی ساختاری تفسیری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
موانع مشارکت اجتماعی و راه های تقویت آن در رادیو
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تاثیر استفاده از تلفن همراه بر شکل گیری هویت شخصی مدرن در نوجوانان و جوانان شهر تهران
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
ظهور رادیو دیجیتال در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
هویت فرهنگی در مجموعه های تلویزیونی ایرانی مطالعه موردی: بررسی مجموعه تلویزیونی خط شکن
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مدل سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب و کار مجازی در صنعت بیمه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
راهبردهای افزایش اعتبار رسانه ای در تارنماهای خبری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه رسانه
بررسی بازنمایی فرهنگی زنان در حوزه اختلالات روانی در دهه نود سینمای ایران: روش تحلیل گفتمان، رویکرد پدام
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
طراحی استراتژی های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه های اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینه پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ )
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
تحلیل محتوای برنامه های عقیدتی شبکه ماهواره ای وصال حق
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه توسعه اجتماعی
نقش رسانه های نوین در توسعه سیاسی کشورهای جهان سوم
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه توسعه اجتماعی
تببین سیاست های رسانه ای ایران در قبال مسایل زیست محیطی از منظر صاحبنظران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
مطالعه جامعه شناختی بازنمایی هویت فرهنگی در اشعارموسیقی مردم پسند ایران در بین سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی
ارائه مدل عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
بررسی بازنمایی فرهنگی اختلالات روانی در سینمای ایران به روش پدام (مطالعه موردی: فیلم های هومن سیدی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
بررسی روان شناختی عضویت در شبکه های اجتماعی بر خودشیفتگی، خودباوری و نیازبه همبستگی کاربران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رسانه
تحلیل مضامین سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی
ابعاد ارتباطی مناسک در جهان معاصر: فراگرد ارتباطی در راهپیمایی اربعین
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی و نظارت بر صاحبان قدرت مورد کاوی اینستاگرام در ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
تحلیل نشانه شناختی هویت جنسیتی در تلویزیون
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه زن در فرهنگ و هنر
مطالعه تطبیقی الگوی حکمرانی صوت وتصویر فراگیر در روسیه، ترکیه و کره جنوبی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
طراحی چهارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری