عزت اله قدم پور | سیویلیکا

دکتر عزت اله قدم پور

استاد گروه روانشاسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه لرستان

معرفی

استان
لرستان
شهر
خرم آباد

سمتهای علمی و اجرایی عزت اله قدم پور در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی (هیات تحریریه)
  • نشریه دستاوردهای روانشناسی بالینی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه کنکاشی نوین در تعلیم و تربیت (هیات تحریریه)
  • فصلنامه زن و مطالعات خانواده (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی عزت اله قدم پور در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه لرستان (عضو هیات علمی)

مقالات عزت اله قدم پور در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیرآموزش مهارتهای زندگی بررشدسازگاری اجتماعی ورشدمعنوی پرستاران بیمارستان بوعلی همدان
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم
بررسی رابطه هوش اخلاقی و دینداری در میان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
ارتقاء، اقدام،اجرا و ارزیابی برنامه ها توسط مدیران دبیرستان های متوسطه نظری دخترانه شهر خرم آباد از دیدگاه دبیران
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
برنامه درسی مبتنی بروب برای دانش اموزان خاص مفهوم مسائل وطراحی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
برنامه ی درسی مبتنی بر وب برای دانش آموزان خاص مفهوم مسائل وطراحی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
بررسی رابطه بین آگاهی ازدفاع مقدس ومدیریت جهادی دبیران
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودکارآمدی نوجوانان دختر بدسرپرست
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری فردی نوجوانان دختر بدسرپرست
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران
ارزیابی مقایسه ای انگیزه پیشرفت و سازگاری دانش آموزان هوشمند و سنتی مقطع متوسطه شهر کرمان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه
بررسی تاثیر تمرین پراکنده بر یادگیری مهارت حرکتی در مقایسه با تمرین فشرده
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
اثربخشی نمایش عروسکی بر اختلال کمبود توجه دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
اثربخشی نمایش عروسکی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر کم توان ذهنی آموزشپذیر
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی تأثیر آموزش شادکامی بر اعتماد به حل مسئله دانشآموزان دختر
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی تأثیر آموزش شادکامی بر سبک گرایش- اجتناب حل مسئله دانشآموزان دختر
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی نقش سازههای احساس تنهایی و فرسودگی شغلی در پیشبینی قصدترک شغل کارکنان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی آموزگاران زن ناحیه دو شهر خرم آباد
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
رابطه امید و انگیزش تحصیلی با خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره اول متوسطه
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر آموزش الگوی خانواده سالم و بر وجود معنا ود رزندگی مادران کودکان اختلال طیف اتیسم شهر قم
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
بررسی تأثیر آموزش الگوی خانواده سالم بر جستجوی معنا در زندگی مادران کودکان اختلال طیف اتیسم شهر قم
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
بررسی تأثیر آموزش به شیوهی تحلیل رفتار متقابل بر الگوی ارتباطی سازنده متقابل زوجین
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
بررسی رابطه بین تنیدگی تحصیلی، تاب آوری و جرات ورزی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1395
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی
The relationship between GAI and CPI factors in new Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-IV) with Wechsler Individual Achievement Test Second Edition (WIAT-II)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و عزت نفس با شادکامی دانشجویان دختردانشگاه لرستان
سال 1395
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
اثربخشی زوج درمانی هیجان محور بر افزایش سازگاری و صمیمیت زناشویی زنان افراد تحت درمان با متادون
سال 1396
ارائه شده در پنجمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
پیش بینی تاب آوری تحصیلی بر اساس جو عاطفی خانواده در بین دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان خرم آباد
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
پیش بینی تاب آوری تحصیلی بر اساس جو روانی اجتماعی – کلاس درس در بین دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان خرم آباد
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و فرسودگی در مدرسه دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر خرم آباد
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
مقایسه فریبکاری تحصیلی، تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
سرمایه روانشناختی و جنسیت به عنوان پیش بینی کننده های سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
رابطه بین تاب آوری و جرات ورزی با تنیدگی تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای اجتناب شناختی در دانش آموزان با نشانگان بالینی اضطراب اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
نقش هوش معنوی و استرس ادراک شده در پیش بینی عملکرد شغلی
سال 1396
ارائه شده در یازدهمین کنگره ملی پیشگامان پیشرفت
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنیدگی تحصیلی ناشی از انتظارات از خود و انتظارات دیگران در دانشجویان پسر دانشگاه لرستان
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ایران
اثربخشی درمان مبتنی بر واقعیت درمانی بر میزان جهت گیری انگیزشی افراد مبتلا به درد مزمن
سال 1397
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تبیین اهمال کاری تحصیلی دانشجویان بر اساس باورهای خودکارآمدی و خوش بینی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و آموزش و پرورش
تاثیر آموزش مهارت های مثبت نگری به شیوه گروهی بر اضطراب امتحان دانشجویان
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و آموزش و پرورش
مقایسه اثربخشی ایروبیک و آموزش رفتاری والدین بر رفتار و کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی / کمبود توجه
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
رابطه بین اهداف پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر ایذه
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی و اولین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تاثیر انجام خطاهای عمدی بر نگرش مثبت به خطا دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
سال 1401
ارائه شده در اولین کنگره ملی مطالعات علوم اعصاب و روان شناسی
تاثیر قصه خوانی همراه با مشاهده تصاویر کتاب بر دلایل اجتماعی برای انگیزه خواندن در دانش آموزان دختر دوره ابتدایی دوم
سال 1401
ارائه شده در اولین کنگره ملی مطالعات علوم اعصاب و روان شناسی
تاثیر قصه گویی همراه با نقاشی بر کنترل شخصی در حل مساله دانش آموزان دختر دوره ابتدایی دوم
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام
تاثیر انجام خطاهای عمدی بر لذت از یادگیری دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام
بررسی و مقایسه میزان اضطراب و بهزیستی روانشناختی پرستاران در هنگامه همه گیری کرونا؛ بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
تاثیر قصه خوانی همراه با مشاهده تصاویر کتاب بر اعتمادبنفس در حل مساله دانش آموزان دختر دوره ابتدایی دوم در شهر دزفول
سال 1402
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در روانشناسی، حقوق و مدیریت فرهنگی
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله بر کیفیت دوستی و پرخاشگری دانش آموزان پسر زورگو
سال 1402
ارائه شده در ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر استرس و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر با اختلال های درونی سازی
سال 1402
ارائه شده در ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله بر کفایت اجتماعی و زور گویی دانش آموزان پسر زورگو
سال 1402
ارائه شده در ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران
مقایسه تاثیر روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی بر خودپنداره تحصیلی
سال 1402
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران

مقالات عزت اله قدم پور در ژورنال های داخلی

اثربخشی آموزش تکنیک های فراشناختی بر میزان خلاقیت دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر اصفهان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
بررسی رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران مدارس متوسطه
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل تدوینی شناختی-فراشناختی-رفتاری بر کاهش علایم اختلال اضطراب اجتماعی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
تاثیر آموزش برنامه جرات ورزی بر میزان تفکر انتقادی(خلاقیت، بالندگی، تعهد) در دانش آموزان دختر پایه دوم دورهمتوسطه اول شهر خرم آباد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانش آموزان پسر و دختر سال اول دبیرستان های شهر اصفهان (پیشبینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی بازی درمانی بی رهنمود بر کاهش اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی در تغییر سطح تاب آوری تحصیلی و خودتمایزیافتگی دانش آموزان دختر افسرده
سال 1396
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
مقایسه اثربخشی آموزش به روش های ایده جویی(اسکمپر)، بارش مغزی و سنتی در تغییر سطح خودپنداره خلاق و باز بودن نسبت به تجربه
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش به خلاقیت و نشاط ذهنی دانشجویان علوم پزشکی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
The effect of emotion-focused processing strategies training on academic adjustment of girl students
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
Effectiveness of Sand Tray Therapy on Emotional- Behavioral Problems in Preschool Children
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
تاثیر آموزش برنامه جرات ورزی بر میزان بهزیستی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
تاثیر آموزش هوش اخلاقی به شیوه ی قصه گویی بر بخشودگی بین فردی دانش-آموزان پایه ششم ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت در پیش بینی اضطراب امتحان دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تاثیر آموزش برنامه تربیت سازنده به مادران، بر مهارت های خودکنترلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در دوره دبستان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تاخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
ارائه مدل علی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه ای تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر آموزش خوددلگرم سازی شوناکر بر احساس تنهایی و بهزیستی روان شناختی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مقایسه میزان کفایت اجتماعی، خودکارآمدی و بهزیستی روانی در دانش آموزان نابینا، ناشنوا و عادی.
سال 1395
ارائه شده در پژوهشنامه مددکاری اجتماعی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افزایش میزان خوش بینی و شفقت به خود دانش آموزان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
سال 1397
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک
سال 1396
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه بدرفتاری روان شناختی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
مقایسه تاثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خلاقیت(سیالی، ابتکار، انعطاف پذیری، بسط) دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
اثربخشی مداخله خوددلسوزی شناختی بر بهبود نیازهای خودتعیین گری، تعویق اندازی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی در یکی از شهرک های نظامی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح خوددلسوزی و تنظیم هیجانی در زوجین مبتلا به افسردگی
سال 1398
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
اختلال های رفتاری کودکان و تنیدگی مادران: نقش واسطه ای خستگی و راهبردهای مقابله ای
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
پیش بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی و مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت نگر و واقعیت درمانی بر کاهش کمال گرایی و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر تیزهوش
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی (EST) بر اندیشناکی و شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی بالینی
نقش ابعاد حمایت اجتماعی در پیش بینی اشتیاق شغلی معلمان زن مدارس استثنایی دوره ابتدایی شهر اهواز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن
تاثیر آموزش خود شفقتی بر تصویر بدنی و کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه بدون متاستاز تحت شیمی درمانی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر و درمان شناختی رفتاری بر کاهش نشخوار فکری تحصیلی و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر تیزهوش
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی بالینی
اثربخشی روان درمانی مثبت بر چشم انداز زمان، خوش بینی و بهزیستی هیجانی دانشجویان دختر دارای علایم اختلال افسردگی
سال 1398
ارائه شده در مطالعات زن و خانواده
شناسایی راه کارهای موثر نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس از نظر دانش آموزان پایه سوم دوره متوسطه دوم استان همدان
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی
تأثیر پرخاشگری بر حافظه کوتاه مدت و سرعت حل مسأله در نوجوانان پسر دوره اول دبیرستان
سال 1399
ارائه شده در مجله علوم پزشکی زانکو
تاثیر آموزش راهبرد­های یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال­‌کاری تحصیلی و خودکارآمدی دانش­ آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
مقایسه هوش معنوی، بهزیستی معنوی و حمایت اجتماعی نوجوانان بزهکار و عادی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اسلام و سلامت
بررسی رابطۀ معنای زندگی و عزت‌نفس با کیفیت زندگی سالمندان ساکن منزل و مقیم سرای سالمندان
سال 1397
ارائه شده در مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر تحمل پریشانی و سازگاری اجتماعی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پرستاری ، مامایی و پیراپزشکی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود کیفیت زندگی و افزایش تاب آوری مراقبان بیماران دمانس
سال 1399
ارائه شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در علوم رفتاری
مقایسه انعطاف پذیری شناختی، اجتناب شناختی و ناگویی خلقی در دانش آموزان پسر با و بدون اختلال لکنت زبان
سال 1398
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایه ششم ابتدائی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی معلمان طی ارزشیابیهای تکوینی بر میزان هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
مقایسه اثربخشی روان درمانی مثبت نگر و درمان شناختی رفتاری گروهی بر سرمایه های روانشناختی نوجوانان با علائم افسردگی
سال 1399
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
اثربخشی آموزش معنا درمانی بر بی حوصلگی و شکفتگی دانش آموزان دختر پایه دوم دبیرستان
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود حرمت خود در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر
سال 1395
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
بررسی تاثیر آموزش الگوی خانواده سالم بر تاب آوری مادران دارای کودکان اختلال طیف اتیسم
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مشاوره
کارآیی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ابعاد تحمل آشفتگی بیماران مبتلا به صرع با پیگیری سه ماهه
سال 1399
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
تدوین مدل ساختاری عوامل موثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی و بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر این مدل در پرخاشگری، خودکارآمدی و سازگاری اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان سازی با میانجی گری عشق به یادگیری، عزت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش میزان اضطراب مرگ زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر
سال 1396
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
مقایسه نقایص کنترل توجه در سه گروه از دانشجویان بهنجار، مبتلایان به اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال همبود (اضطراب اجتماعی و افسردگی) دانشگاه لرستان
سال 1396
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله ای
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان سوگیری تعبیر و نگرش ناکارآمد در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی
سال 1395
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
ارائه مدل علی پیش‎ بینی تاب آوری تحصیلی بر اساس مکان کنترل درونی (با واسطه گری خوش بینی تحصیلی)؛ کاربرد تحلیل مسیر
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
تاثیر نقاشی درمانی گروهی بر احساس تنهایی، مهار خشم، و سازش یافتگی اجتماعی دانش-آموزان ابتدایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تاثیر شن بازی درمانی بر کاهش نشانه های تکانشگری و نارسایی توجه در کودکان پسر مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
پیش بینی گرایش به مواد مخدر بر اساس خودکنترلی، تحمل آشفتگی و احساس تنهایی در زنان معتاد مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه زن و مطالعات خانواده
خوشه بندی دانشجویان علوم پزشکی با نیم رخ های گوناگون باورهای انگیزشی و جهت گیری هدف پیشرفت از لحاظ عملکرد تحصیلی: تحلیل مبتنی بر فرد
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
تدوین مدل علی رابطه میان چشم انداز زمان آینده و خودتنظیمی بلندمدت با تحول شغلی؛ تلویحاتی درباره مشاوره روان شناختی با والدین دارای فرزند نوجوان
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
اثربخشی برنامه آموزشی غنی سازی روابط بر ادراک رفتارهای ازخودگذشتگی خود و شوهر و تاب آوری ابهام در زنان دانشجو
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
اثر آموزش معنا درمانی بر شادکامی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
اثرآموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کاهش تضاد شناختی و افکار خودآیند منفی
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش پرستاری ایران
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده و دشواری تنظیم شناختی هیجان در سالمندان سیگاری و غیر سیگاری
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش پرستاری ایران
اثربخشی معنویت درمانی بر باورهای فراشناختی و نگرشهای ناکارآمد سالمندان شهر خرم آباد در سال ۱۳۹۶
سال 1397
ارائه شده در مجله سالمندشناسی
اثربخشی معنویت درمانی گروهی بر کیفیت خواب و استحکام روانی سالمندان شهر خرم آباد
سال 1397
ارائه شده در مجله سالمندشناسی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ویژگی شخصیتی بازیگوشی روان‎شناختی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری مبتنی بر تعلل بر عزت نفس، عملکرد و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه
سال 1394
ارائه شده در نشریه پژوهش توانبخشی در پرستاری
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش-آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
بررسی رابطه توانایی های شناختی و ذهن آگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطه ای هیجانات مثبت
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
اثربخشی سیستم روان درمانی تحلیل شناختی - رفتاری بر سوگیری توجه در دانش آموزان نوجوان دارای نشانه های اضطراب اجتماعی
سال 1400
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
مقایسه اهمال کاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان پسر مصروع و غیرمصروع
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
ارائه مدل علی درگیری تحصیلی و اخلاق تحصیلی با تقلب تحصیلی: نقش میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
نقش خوش بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی
سال 1394
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
مقایسه نگرش مذهبی، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس جنسیت و سهم هر یک از این متغیرها در پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان دارای مشکلات خواندن
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
تبیین بهزیستی روان شناختی کارکنان بر اساس سازه های رهبری معنوی و سلامت سازمانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی
کارآزمایی بالینی در زوجین آشفته: مقایسه اثربخشی درمان دلبستگی _ روایتی و فراتشخیصی یکپارچه بر حس انسجام
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی تربیتی زنان و خانواده
کارآزمایی بالینی در زوجین آشفته: مقایسه اثربخشی درمان دلبستگی _ روایتی و فراتشخیصی یکپارچه بر حس انسجام
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه فرهنگی - تربیتی زنان و خانواده
تاثیر بهزیستی معنوی بر آشفتگی های روان شناختی بیماران دارای آسیب نخاعی: نقش میانجی گری احساس تنهایی و ناامیدی
سال 1397
ارائه شده در مجله پژوهش در دین و سلامت
الگوی ساختاری تاثیر اعتماد سازمانی در خودکارآمدی شخصی با میانجی گری خودکارآمدی جمعی معلمان
سال 1397
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه بین ارتباط سازمانی و تسهیم دانش با نقش میانجی اعتماد سازمانی در میان دبیران مدارس
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
تاثیر آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده بر نیازهای خود تعیین گری و معنای تحصیل در یادگیری زبان انگلیسی (مورد مطالعه: دانش آموزان اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دوره متوسطه دوم)
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
مدل یابی علی تاب آوری آموزشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی(کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان عشق به یادگیری
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
پیش بینی پیوند با مدرسه بر اساس خوش‎بینی تحصیلی و طرحواره های هیجانی
سال 1400
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
رابطه بین ابعاد چشم انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه ای تفکر ارجاعی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
تدوین مدل ساختاری پیش بینی قربانی شدن قلدری از طریق عوامل محیطی و مهارت های ارتباطی با واسطه گری آشفتگی روانشناختی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
نقش میانجی توانمندسازی روان شناختی در رابطه بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
بررسی تاثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
رابطه سبک های یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه استان لرستان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
تاثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه دوم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
اثربخشی سبک زندگی تحصیلی سلامت محور بر ثبات قدم و امید تحصیلی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
بررسی تاثیر پیوند با مدرسه بر قلدری با میانجی گری شیوه های فرزندپروری در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر میزان تاب آوری روان شناختی و خود - تعیینی دانش آموزان دختر افسرده
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
اثربخشی کیفیت زندگی درمانی بر میزان تاب آوری روان شناختی و خودتعیینی دانش آموزان دختر افسرده
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
بررسی رابطه ی بین ویژگی های شخصیتی و هوش فرهنگی کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
تدوین مدل کمال‎گرایی دانش آموزان تیزهوش بر اساس دلبستگی ناایمن، سبک های فرزندپروری و باورهای غیرمنطقی با میانجی گری بی نظمی هیجانی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تدوین مدل علی خطرپذیری اجتماعی، تحصیلی و هیجانی مبتنی بر شیوه های فرزندپروری، هیجان خواهی، سبک های مقابله با استرس با واسطه گری مهارت های تحصیلی در دانش آموزان دارای رفتارهای پرخطر
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات نظام سلامت
اثربخشی نمایش عروسکی بر اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر کم توان ذهنی آموزش پذیر
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تاثیر آموزش امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر استثنایی(کم توان ذهنی) دوره متوسطه دوم شهرستان خرم آباد
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
نقش خوش بینی‎تحصیلی، مکان کنترل (درونی بیرونی) و درگیری تحصیلی (شناختی رفتاری انگیزشی) در پیش‎بینی تاب آوری تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا به افسردگی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
الگوی ساختاری تاثیر عزت نفس، انگیزش و نظم جویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی فراشناخت درمانی بر اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر خرم آباد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی نقش میانجی گری خودشفقت ورزی در ارتباط جو خانواده و مدرسه با پیوند با مدرسه- مورد مطالعه: دانش آموزان دوره متوسطه اول
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تاثیر آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر مولفه های بهزیستی روان شناختی مادران کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
سال 1395
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس مولفه های سرمایه روان شناختی دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر کاهش تکانشگری و قلدری دانش آموزان پسر دارای اختلال رفتاری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
رابطه ی بین ادراک از محیط آموزشی- پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سال 1393
ارائه شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
اولویت سبک های یادگیری و ارتباط آن با گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی
سال 1392
ارائه شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
The Effectiveness of Cognitive, Meta-cognitive, and Behavioral Model on Reducing Anxious Thoughts in Patients with Social Anxiety Disorder
سال 1396
ارائه شده در مجله بین المللی علوم رفتاری
الگوی روابط ساختاری هویت تحصیلی موفق بر اساس نیازهای بنیادین روان شناختی با میانجی گری ذهن آگاهی و خودکارآمدی تحصیلی
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
اثربخشی درمان مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی بر بهزیستی ذهنی، تاب آوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان
سال 1398
ارائه شده در مجله طب نظامی
هم سنجی تاثیر مدل های تلفیقی دل بستگی - روایتی و فراتشخیصی یکپارچه بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در زوجین آشفته
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج شناختی و نگرش به خواندن دانش آموزان دارای مشکلات خواندن
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
تدوین مدل ساختاری عوامل موثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
خوش بینی-بدبینی و سبک های پردازش اطلاعات به عنوان پیش بین های افسردگی و رضایت از زندگی
سال 1392
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) بر نیازهای خودتعیین گری (SDN) و معنای تحصیل (MOE) دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر تشنج و خودمدیریتی بیماران صرع مقاوم به درمان
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
تاثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر پایه پنجم
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
تدوین مدل علی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم شناختی هیجانی و انعطاف پذیری شناختی بیماران گوارشی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای روان شناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان دارای مشکلات خواندن
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
The Effectiveness of Education Based on Cognitive, Metacognitive, and Behavioral Model on Reducing Meta-worry Belief in Patients With Social Anxiety Disorder
سال 1395
ارائه شده در مجله تمرین در روانشناسی بالینی
رابطه علی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رهبری آموزشی کاربردی
اثربخشی بازخوردهای اصلاحی (کتبی و کلامی) معلمان در ارزشیابی های تکوینی بر میزان تاب آوری تحصیلی و معنای تحصیل دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
نقش میانجی اعتبارزدایی هیجانی در رابطه ی بین سوءاستفاده جنسی-هیجانی و نشانه های افسردگی در دانشجویان دختر
سال 1397
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
الگوی ساختاری رابطه ی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی و رضایت مندی از زندگی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی سلامت
تدوین مدل رفتار سکوت کلاسی مبتنی بر سبک های فرزندپروری و مهارت های اجتماعی با واسطه گری ترس از ارزیابی منفی در دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر رفتارهای پرخطر و رفتارهای مدنی- تحصیلی در دانش-آموزان دختر نوجوان دارای رفتارهای پرخطر
سال 1402
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
ارائه مدل علی ادراک از جو عاطفی و انعطاف پذیری خانواده با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مددکاری اجتماعی
رابطه بین قدردانی و رضایت از زندگی نوجوانی با نقش میانجیگری حمایت اجتماعی و مشکلات هیجانی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مددکاری اجتماعی
Relationships among Cyberbullying, psychological vulnerability and suicidal thoughts in female and male students
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی