احمدرضا شکرچی زاده | سیویلیکا

دکتر احمدرضا شکرچی زاده

گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی و نامه ها، دانشگاه آباد نجف، اصفهان، ایران

معرفی

استان
اصفهان
شهر
نجف آباد

سمتهای علمی و اجرایی احمدرضا شکرچی زاده در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداری (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی احمدرضا شکرچی زاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات (دبیر علمی)

مقالات بین المللی احمدرضا شکرچی زاده

"Multilevel Modeling of Science Achievement in the TIMSS Participating Countries", Informa UK Limited, (2015), Vol 108, No 6: 449-464
"Mathematics achievement in high- and low-achieving secondary schools", Informa UK Limited, (2013), Vol 35, No 6: 689-713
"Correlation Network Analysis of International Postgraduate Students’ Satisfaction in Top Malaysian Universities: A Robust Approach", Canadian Center of Science and Education, (2012), Vol 6, No 12:

مقالات احمدرضا شکرچی زاده در کنفرانس های داخلی

COMMERCIALISATION ACTIVITIES OF BIOMEDICAL RESEARCH RESULTS IN FOUR MALAYSIAN UNIVERSITES
سال 1389
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری
تثبیت ش نهای روان مشکل ساز برای محیط زیست با رزین پلیمری اوره فرمالدئیدUF
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی
ارائه الگویی برای عارضه یابی صنایع براساس فرمایشات مقام معظم رهبری
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
بررسی رابطه ی بین نوآوری، پیشگامی و ریسک پذیری با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذائی در استان اصفهان)
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی
بررسی رابطه ی بین گرایش به کارآفرینی و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی در استان اصفهان)
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی
اولویت بندی عوامل موثر در اجرای موفقیت آمیز مدیریت دانش با استفاده از مدل AHP (مطالعه موردی:شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
ارائه مدلی جهت ارزیابی میزان توسعه منابع انسانی در سازمان های دانش محور با استفاده از تحلیل پوششی داده ها:مطالعه موردی دانشگاه های ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
بررسی میزان تاثیر آمیخته بازار یابی (4P)بر افزایش سهم بازار و فروش (مطالعه موردی فروشگاههای زنجیره ای شرکت کفش ملی در شهر تهران)
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
مطالعه و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری (مطالعه موردی فروشگاههای زنجیره ای شرکت ملی در شهر تهران)
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
نگاهی متفاوت به مدیریت ریسک
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
بررسی وضعیت سرمایه فکری و رابطه آن با عملکرد سازمانی درصنعت بیمه ایران مطالعه موردی: شرکت های بیمه اصفهان
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
بررسی تاثیرابعادسرمایه فکری برچابکی سازمانی درصنعت بانکداری با رویکرد شبکه های عصبی مطالعه موردی شعبات بانک مسکن شهرتهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
تدوین طرح جامع تحول سازمانی درشرکت گاز استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
تاثیر برنامه ریزی استراتژیک سرمایه های فکری بر چابکی سازمانی
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
ارزیابی عوامل محیطی و عوامل مادی و فنی حادثه ساز در شرکت گاز استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
شبیه سازی علل حوادث کاری در شرکت گاز استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تاثیر عوامل آموزشی بر کاهش حوادث شرکت گاز استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تاثیر عوامل سازمانی و روانی بر ایجاد حوادث شرکت گاز استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
مقایسه مدل های ایجاد تحول در شرکت های خدماتی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی و عارضه یابی زنجیره تامین صنعت شیر براساس مدل اسکور در استان اصفهان(مطالعه موردی: مجتمع کشت و صنعت شیرکده کاشان)
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی امکان سنجی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در شرکت پالایشگاه نفت اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
ارائه مدل تلفیقی از DEA و تاپسیس فازی به منظور ارزیابی عملکرد
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
ارائه مدل تلفیقی از چابکی سازمانی به کمک روشهای تصمیم گیری چند معیاره در صنایع قطعه سازی اصفهان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
ارائه مدل بهبود عملکرد کارکنان در بخش خصوصی تحت شرائط اقتصاد مقاومتی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
شناسائی وتعیین اولویت زیرساخت های بکارگیری تجارت مشارکتی درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران (c-commerce)
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نوآوری باز در صنایع غذایی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
راهبردهای مدیریتی بحران در بحران های درون سازمان
سال 1393
ارائه شده در همایش ملی مهندسی عمران ، شهرسازی و توسعه پایدار
خطرپذیری با رویکرد اصول سازماندهی در مدیریت بحران
سال 1393
ارائه شده در همایش ملی مهندسی عمران ، شهرسازی و توسعه پایدار
فرایند توسعه محصول با تاکید بر مهندسی ارزش و قیمت گذاری
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
نقش بکارگیری مدیریت دانش در توانمندسازی کارکنان مجتمع صنایع شیمیایی خودرنگ، پلیمر و ریف ایران
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی و سنجش سطح سرآمدی شرکت مخابرات اصفهان با استفاده ازمدل CAF
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP در وزن سنجی معیارهای مدل کاف در شرکت مخابرات استان اصفهان
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی عوامل زیربنایی و بسترساز منطق گرایی مدیران برتعالی کارکنان واحدهای اداری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
مروری بر مدل های بهره وری نیروی انسانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات در سازمان هایخدماتی و دولتی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی عوامل موثر بر رضایت مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی شمیرانات
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
استفاده از روشی خلاقانه در فرایند تولید ماشین لباسشویی جهت افزایش راندمان و انعطافپذیری تولید
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی عوامل تاثیر گذار بر انگیزش شغلی کارکنان نوبتکار
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
شناسایی و ارزیابی معیارهای تاثیر گذار در جهت اولویت بندی روش هایمدیریت پسماندهای عادی شهری با رویکرد تاپسیس در استان اصفهان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
ارائه روشی نوین جهت محاسبه واریانس و امید ریاضی مجموع مربع خطاها Ss
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
ارایه روشی نوین برای ساخت مخازن ذخیره ای با صرفه جویی قابل ملاحظه اقتصادی با استفاده ازمدل بهینه سازی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
ارائه مدلی فازی جهت سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان(مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و الویت بندی ریسک های پروژه های برون سپاری دربخش تامین کالای شرکت گاز استان اصفهان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
مروری بر کاربرد QFD برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت بیمه
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
نحوه ایجاد تصویر کشور از طریق مرجع های تاثیرگذار در میان نسل های مختلف در راستای انتخابمقصدمورد مطالعه : ایران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی بهره وری نیروی انسانی در سازمان اتوبوسرانی اصفهان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی ارتباط مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی و چگونگی ارتباط آنها در شرکت ملی گازایران(مطالعه موردی شرکت ملی گاز – منطقه اصفهان)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
مروری بر ارتباط مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی و چگونگی ارتباط آنها
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی مفاهیم و پیامدهای فرآیند نام تجاری کارکنان براساس مدل مایلزومانگلولد(مورد مطالعه:شرکت اسنوا)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
بررسی ارتباط بین سیستم ERP بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی ابعاد CRM و تأثیر آن بر عملکرد بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
مروری بر ادبیات استراتژی بازاریابی صادرات شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی ایران
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
ارائه یک روش شناسی برای استخراج استراتژی های صادراتی شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی ایران
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
نقشدیوانسالاری در ارتقای نظام پاسخگویی (مطالعه موردی: ادارات کل استان تهران)
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
مروری بر ادبیات تعامل مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر بهبود بازاریابی دهان به دهان
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
مروری بر تاثیر مراحل معاشرت در نمایشگاههای تجاری بر کیفیت تعاملات تجاری آینده با رویکرد بازاریابی رابطه مند
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
بررسی اثرات بازاریابی داخلی بر گرایش های رفتاری مصرف کننده . مطالعه موردی : شرکت پلی اکربل ایران
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
بررسی تاثیرات بازاریابی داخلی بر رفتار مشتریان مطالعه موردی : شرکت پلی اکریل ایران
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
مروری بر ادبیات مدیریت برند
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
مروری بر مدیریت دانش و تاثیر بر مدیریت ارتباط با مشتری در سیستم های بانکی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
مروری بر مدلهای توانمندسازی شرکتهای پیمانکاری شهرداری
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
بررسی مدل های رضایتمندی مشتری در شرکتهای خدماتی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
محصولات با تکنولوژی بالا و رفتار تغییر برند توسط مشتریان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
رفتار مصرف کننده، ارزش ویژه برند و بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در بازارکالاهای لوکس- (مروری بر مدلهای مربوطه)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
بررسی ارتباط بین بازاریابی آرمانی و پرداخت اضافه
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
عوامل تاثیر گذار بر بازاریابی آرمانی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
عارضه یابی سازمانی و تحول تکنولوژیک در شهرداری اصفهان
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
مروری بر ادبیات ارزش ادراک شده ی مشتری
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی مروری عملکرد کارکنان واحدهای سازمان با استفاده از کارت امتیازی متوازن
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
روشها و الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان ها
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
مروری کلی بر جنبه های مختلف نوآوری سازمانی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
ارایه مدلی برای اجرای مدیریت ریسک جامع در شرکت های خدماتی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمات بر وفاداری مشتریان با نقش می آنجی رضایتمندی آنان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
نقش بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در برندسازی کالاهای لوکس و رفتار مشتریان خودرو های لوکس
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی مروری رابطه بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
مروری بر مدلهای وفاداری مشتری در شرکتهای تولیدی و خدماتی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی تاثیر قیمت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی برند مورد مطالعه شرکت تولیدی خمیر و کاغذ اترک
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
وفاداری مشتریان به برند محصولات های-تک
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی تاثیر تبلیغات بر خلق ویژه ارزش برند در سازمان های خدماتی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی کیفیت خدمات در سازمان های خدماتی با استفاده از مدل سروکوال
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در هتل های شهر اصفهان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کیفیت خدمات در هتل های شهر اصفهان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
نقش رویکردهای توانمندسازی کارکنان در بهبود فرآیند مدیریت دانش در سازمان
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم انسانی
بررسی تاثیر چابکی سازمانی و عملکرد سازمان با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
مروری بر ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
مروری بر ادبیات تحقیق صادرات محصولات کشاورزی
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم انسانی
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر خریدهای لذت جویانه با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر تحصیلات مشتری (مطالعه ی موردی: مشتریان فروشگاه های لوازم آرایشی اصفهان)
سال 1400
ارائه شده در چهارمین دوره همایش ملی مدیریت حسابداری و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر فرهنگ مشتریمداری و مدیریت مشتری محور بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مام) با در نظر گرفتن نقش میانجی فن آوری مام
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بررسی مسئولیت اجتماعی شرکت بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی شهرت برند
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس علمی تحقیقات کاربردی در علوم و تکنولوژی ایران
تحلیل کارکرد مالی شرکت های کمک نوآور شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از منظر هوش تجاری و مدیریت کسب و کار تحت اثر ابتکار و عامل شبکه ای
سال 1402
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار

مقالات احمدرضا شکرچی زاده در ژورنال های داخلی

طراحی مدل نوآوری باز در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد آمیخته
سال 1398
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
The Innovation Roadmap and Value Creation for Information Goods Pricing as an Economic Commodity
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سیستم های اطلاعاتی و مخابرات
Relationship Between Operational Performance in Industrial Manufacturing Companies with Approaches of Innovation, Quality, Efficiency and Productivity
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرایندهای نوین در ساخت و تولید
Relationship between Technology Management and Operational Performance in Manufacturing Companies
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرایندهای نوین در ساخت و تولید
A Data Envelopment Analysis Method for Evaluating Performance of Customer Relationship Management
سال 1397
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت