سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر ریسک جریان نقدی و اجزای اقلام تعهدی بر هزینه سهام عادی ارائه شده در اولین همایش بین المللی اقتصاد سنجی، روشها و کاربردها (1391)
- مدلسازی هوشمند میزان بارندگی و دمای حوزه آبریز ابرکوه با مدلهای سری زمانی ARIMAو حوزههای تاثیرگذار آباده و اقلید و برآورد ریسک تداوم خشکسالی ارائه شده در اولین همایش منطقه ای توسعه منابع آب (1390)
- تاثیر بودجه ریزی عملیاتی، برنقش پاسخگویی ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نوین حسابداری دولتی (1390)
- لزوم تشکیل دولت اسلامی و نقش آن در پیشرفت اقتصادی جامعه ارائه شده در چهارمین همایش ملی قرآن کریم سفینه النجاه عصر (1390)
- استفاده از روشهای امار ناپارامتری در جهت کاربردی کردن پژوهشها ارائه شده در اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش (1389)
- روش صحیح نمونه گیری اعتبار بخش پژوهش ارائه شده در اولین همایش منطقه ای تجاری سازی پژوهش (1389)
- تاثیر اصالت برند بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی عشق به برند و متغیر تعدیل گر برندسازی افراد مشهور ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری (1402)
- تاثیر جذب دانش و چابکی سازمانی بر نوآوری در کسب و کار و فرایند مالی با توجه به نفش تعدیلگری اینرسی سازمانی ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری (1402)
- تاثیر بازاریابی فروشنده، شهرت برند و سفر مشتری بر عملکرد اقتصادی با نقش میانجی پلتفرم های تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: فروشگاه کوروش) ارائه شده در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب وکار (1401)
- تاثیر اعتماد بر رابطه بین فعالیت های رسانه های اجتماعی و رضایت از تجارت الکترونیکی ارائه شده در اولین همایش ملی ایده پردازی،مباحث و یافته های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1401)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تحلیل اثرات همزمان آزادی اقتصادی توسعه انسانی وآزادی سیاسی درکشورهای منتخب اسلامی 2001-2010 منتشر شده در فصلنامه پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی (1392)
- بررسی نقش رفتار بشردوستانه و مدیریت سرمایه در گردش بر روابط بین فاکتورهای راهبری شرکتی و رشد فروش منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات (1401)
- بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی منتشر شده در فصلنامه رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی (1401)
- بررسی تاثیر قابلیت های تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت با رویکرد نیازهای نوین مدیریت جهادی منتشر شده در فصلنامه رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی (1401)