عبدالحمید ابراهیمی | سیویلیکا

عبدالحمید ابراهیمی

دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی عبدالحمید ابراهیمی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه علامه طباطبائی (عضو هیات علمی)
  • سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (رئیس کنفرانس)
  • سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (رئیس کنفرانس)
  • پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (رئیس کنفرانس)
  • ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (رئیس کنفرانس)
  • مناظره علمی مارکتینگ، انتی مارکتینگ (ارائه کننده)
  • نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات عبدالحمید ابراهیمی در کنفرانس های داخلی

شناسایی منابع بالقوه (ظرفیتهای ) مالیات بر تجارت الکترونیک
سال 1388
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار
سال 1389
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران)
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
ارزیابی مدلی مفهومی از رابطه بین عناصر اطلاعاتی بسته بندی و توسعه صادرات محصولات گیاهان دارویی استان گلستان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای گیاهان دارویی شمال کشور
بررسی رابطه بین عناصر دیداری بسته بندی و توسعه صادرات محصولات گیاهان دارویی استان گلستان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای گیاهان دارویی شمال کشور
بررسی نقش عوامل فرهنگی و اجتماعی بسته بندی بر توسعه صادرات محصولات گیاهان دارویی استان گلستان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای گیاهان دارویی شمال کشور
نقش عوامل کیفی بسته بندی بر رقابت پذیری محصولات گیاهان دارویی استان گلستان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای گیاهان دارویی شمال کشور
شناسایی و ارزیابی شاخص های چابکی زنجیره تامین به روش AHP (مطالعه موردی شرکت گاز استان گلستان)
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری نگرشی مشتریان در برندهای تلفن همراهمطالعه موردی شهرستان گرگان
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
بررسی نقش واسطه ای نگرش در رابطه بین عوامل موثر بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
عوامل موثر خرید سبز بر رفتار خرید سبز خریداران مصرفی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
بررسی تاثیر شناسایی برند بر فرایند تصمیم خرید مصرف کننده
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتریان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
بررسی تاثیر عوامل منتخب خرید سبز بر رفتار خرید سبز (مطالعه موردی: مرغ سبز)
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش
بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری رفتاری مشتریان در برندهای تلفن همراه (مطالعه موردی شهرستان گرگان)
سال 1393
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی حسابداری ، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی رابطه بین عوامل بسته بندی نوین گوشت مرغ بر تصمیم به خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن عوامل جمعیت شناختی
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
عوامل مرتبط با عملکرد کارآفرینانه شرکت های بازاریابی شبکه ای در تهران
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
بررسی میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد مالی آژانس های گردشگری: مورد مطالعه آژانس های گردشگری شهرستان تهران
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
رشد و توسعه اقتصادی با عملکرد کارآفرینانه بازاریابی شبکه ای سالم در ایران
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل مرتبط برتوسعه صنعت گردشگری دراستان گلستان (مطالعه موردی شبه جزیره آشوراده)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
واکاوی علل توسعه صنعت گردشگری در مقصد گردشگری جزیره ها (مطالعه موردی شبه جزیره آشوراده)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
امکان سنجی عوامل موثر بر ایجاد صنعت گردشگری یک مطالعه در جزیره آشوراده
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
51 اصل برندسازی از دیدگاه مشتریان
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس ملی تجلیل از مدیران موفق در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل
موانع تجارت بین المللی ایجاد شده بوسیله ی عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل از دیدگاه مدیران بازرگانی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس ملی تجلیل از مدیران موفق در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل
موانع قابل کنترل و غیر قابل کنترل لجستیک بین المللی از دیدگاه مدیران بازرگانی ایران
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس جهانی مدیران زنجیره تامین و لجستیک
51 اصل برندسازی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مصرف کنندگان نهایی کالاها
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت

مقالات عبدالحمید ابراهیمی در ژورنال های داخلی

افسردگی ،اضطراب، استرس و عوامل جمعیت شناختی مرتبط با آن در پرستاران شاغل در بیمارستان ولی عصر دانشگاه علوم پزشکی فسا در سال 1393
سال 1394
ارائه شده در مجله علمی پژوهان
نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل
سال 1371
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
شناختی از هشت الگوی بازاریابی
سال 1372
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
تبلیغات و ارتقاء فعالیت های مختلف در سطح بین المللی
سال 1373
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
نقش آمیخته بازاریابی جهانگردی جهت جذب جهانگردان بیشتر
سال 1374
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
نقش دوگانه تجربه خرید مصرف کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
تحلیل ارزش مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه برای شرکت های وب
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تدوین سناریوهای توسعه منطقه گردشگری استان گلستان، با رویکرد آینده پژوهی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه جغرافیا و توسعه