ناصر صنوبر | سیویلیکا

دکتر ناصر صنوبر

هئیت علمی دانشگاه تبریز

معرفی

استان
آذربایجان شرقی
شهر
تبریز

سمتهای علمی و اجرایی ناصر صنوبر در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (سردبیر)

سمتهای علمی و اجرایی ناصر صنوبر در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تبریز (عضو هیات علمی)
  • چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (دبیر علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات ناصر صنوبر در کنفرانس های داخلی

نقش واحدهای تحقیق و توسه در اخذ گواهینامه ایزو 9000
سال 1375
ارائه شده در اولین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
تأثیرگذاری فعالیت های آبخیزداری در مدیریت حوزه های آبخیز
سال 1386
ارائه شده در چهارمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران مدیریت حوزه های آبخیز
نقش کارآفرینی در توزیح رشد اقتصادی و تکالیف دولت
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده
ارائه مدلی در زمینه سنجش تحقیقات بازار و آزمون آن در شرکت های صادر کننده ایرانی
سال 1387
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت
کاربرد استنتاج منطق فازی در امکان سنجی پروژه ها
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش بین المللی اقتصاد سنجی، روشها و کاربردها
بررسی تأثیر بازاریابی مدرن بر توسعه پایدار صنایع دستی "شواهدی از گلیم گیلان"
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی توسعه پایدار روستایی
تاثیر نوآوری بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان و تولید محصول نوآورانه
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
طراحی مدل مفهومی تأثیر دارایی های دانش بر نوآوری محصول (با نقش میانجی فرهنگ نوآوری)
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
بررسی تأثیر ساعات کاری بر کیفیت زندگی کاری کارکنان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بسط اپیستمولوژی و متدولوژی مطالعات کسب و کار در شرایط اقتصاد مقاومتی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تأثیر تبلیغات محیطی و تبلیغات عاطفی بر رفتار خرید نگرشی مصرف کنندگان: شواهدی از دانشجویان دانشگاه تبریز
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
نقش مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها در رفتار خرید مصرف کنندگان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
بررسی تأثیر ساعات کاری بر کیفیت زندگی کاری کارکنان مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان 92 بهمن تبریز و درمانگاه های تابعه
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها (CSR) برمصرف مسئولانه(SRC)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
بررسی تأثیر جشنوارههای گردشگری در بازاریابی مقصدها
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
تجاری سازی گردشگری سلامت در ایران: مطالعه موردی بیمارستانهای تبریز
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
اثرات چندسطحی بر روی رفتار سبز داوطلبانه نیروی کار : تفاوت های فردی، رفتار رهبر و حمایت همکار
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
بررسی رابطه رضایت شغلی و کیفیت زندگی کاری ( Q.W.L )مطالعه موردی (بافندگان فرش دستبافت شهرستان تبریز)
سال 1393
ارائه شده در اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
اداراک مشتری و پاسخ به هنجارهای اخلاقی درقانون بازار یابی خدمات حقوقی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد
بررسی اثر قابلیت مدیریت دانش و قابلیت پویا بر عملکرد سازمانی
سال 1394
ارائه شده در کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه کسب و کار
بررسی رابطه بین توانمند سازی حساب رسان و بهره وری آن ها (مطالعه موردی در دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی)
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تأثیر اقدامات مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش میانجیگری ترک خدمت (مطالعه کارمندان فعال شرکت مخابرات در شهر تبریز)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
فعالیتهای بهبود عملکرد منابع انسانی و پیامدهای آن در کارکنان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تامین مالی سازمان های کوچک و متوسط نوآورانه در مواقع بحران
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد صنعتی ایران
بررسی ارتباط بین مدلهای کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری با نقش میانجی یادگیری سازمانی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
ارائه الگویی برای عدم اطمینان مرتبط باتغییرانطباق پذیری فردی وحمایت سازمانی ادراک شده
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
تحلیل تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش و نوآوری: یک رهیافت نظری
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
مدل سازی رابطه مدیریت احساسات بر عملکرد فروشندگان
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
نقش صندوق های سرمایه گذاری در توسعه بازارهای مالی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر واردات بر یادگیری سازمانی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سیستم های نوآوری منطقه ای
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی همگرایی بازارهای سهام در ایران: رهیافت آزمون های ریشه واحد
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تعیین و ارائه مدلی به منظور بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری و رضایتمندی مشتریان
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
ارائه روش ابتکاری برای برنامه ریزی مبتنی بر مالی پروژه های چندگانه (با محدودیت سرمایه)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر رسانه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک (باپرسپکتیوی از نظریه تاثیرات اجتماعی)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تأثیر روابط خانوادگی بر کاربرد حسابداری مدیریت در کسب و کار شواهدی از آلمان و استرالیا
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
اهمیت و نقش فرانشیز (امتیاز) در توسعه کسب و کار
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
توسعه ساختاری برای نوآوری سازمانی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
کانال های توزیع چندگانه در فضای کسب و کار: فرصت ها و محدودیت های خرده فروشی الکترونیک
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر نرخ بر جریان تجارت کشورهای دی هشت: رهیافت داده های تابلویی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر رهبری استراتژیک بر فرآیند استراتژی: ارائه یک مدل مفهومی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
نقش نظریه درونی سازی در طراحی استراتژی های جهانی و منطقه ای شرکت های چند ملیتی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
توسعه ی برنامه مدیریت بحران برای شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو)
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری
بررسی اثر تعارض بین فردی بر عملکرد کارکنان فروش
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
رابطه بین سرمایه فرهنگی کارکنان و رضایت مشتریان در هتل های شمال غرب ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
طراحی مدل مفهومی در رابطه با قابلیت تکنولوژی اینترنت و عملکرد بین المللی SME با نقش میانجی شبکه بین المللی
سال 1396
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تاثیر مدیریت منابع انسانی بر وفاداری مشتری، درک نقش رفتار کارکنان: مطالعه دفاتر پیشخوان دولت در تبریز
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی سازمان (csr) بر کیفیت رفتار و عملکرد منابع انسانی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
تاثیرساختارتجارت اجتماعی برقصدخرید اجتماعی با نقش میانجی اعتماد و حمایت اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
نقش رهبری تحول آفرین در کاهش تاثیر منفی تعارض وظیفه بر رضایت شغلی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
طراحی مدل مفهومی در رابطه با قابلیت تکنولوژی اینترنت و عملکرد بین المللی SME با نقش میانجی شبکه بین المللی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
بررسی تاثیر شناسایی فرصت های کارآفرینانه بین المللی بر بین المللی شدن شرکتهای دانش بنیان
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
نقش میانجی تعهد صادراتی در ارتقای فعالیتهای صادراتی شرکتهای ایرانی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
نگرش جوانان (18 تا 21 سال) سمت مارک های لوکس مد از لحاظ هویت اجتماعی دیدگاه ها: مطالعه میان فرهنگی از بین جوانان ایران و ترکیه
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
استفاده از استراتژی های عملیات در سازمان های پروژه محور و اثر آن بر عملکرد سازمان
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
یکپارچگی زنجیره تامین در شرکت های پروژه محور ایرانی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر رشد صادرات با نقش تعدیلگری بازارگرایی (مروری بر پیشینه تحقیق)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمان های پروژه محور
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
اولویت بندی ریسک های عملیاتی در زنجیره تامین سبز سازمان های پروژه محور به روش دلفی
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
SERVQUAL Model Applied to Service Quality and Tourism Hospitality Assessment in Tabriz city
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
تاثیر رهبری تحول گرا بر عملکرد کارکنان خط مقدم بیمارستان ها: نقش تعدیل کنندگی شخصیت فوق فعال
سال 1400
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سنجش هوش رقابتی بر پایه مدل فازی و بررسی تاثیر آن بر هوش مالی (مطالعه موردی: بانک های غیردولتی مرکز استان آذربایجان شرقی)
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
بررسی تاثیر مدیریت دانایی بر حکمت سازمانی با نقش تعدیلگری فضیلت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نفت استان آذربایجان شرقی)
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
تاثیر تصویر سبز ادراک شده برند بر رضایت برند در هتل های شهر تبریز
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
تاثیر مسئولیت اجتماعی مدیریت منابع انسانی بر ترس کارکنان ناشی ازتهدیدات بیماری کووید - ۱۹
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر تبعیض درک شده بر قصد شکایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای تبریز)
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی : مطالعه ای در شهرداری تبریز
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری

مقالات ناصر صنوبر در ژورنال های داخلی

کاربرد روش های تحلیل رابطه خاکستری و آنتروپی در رتبه بندی مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها: شواهدی از شرکت های دارویی ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
رابطه توجه به مسوولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادر کننده نمونه صنایع غذایی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
بررسی عوامل موثر بر ورود و خروج خالص بنگاه ها در بخش صنعت ایران
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران
بهینه سازی سبد سهام در چارچوب ارزش در معرض خطر: مقایسه روش های MS-GARCH و بوت استرپینگ
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مدلسازی اقتصادی
بررسی تطبیقی دیدگاه اسلام و نظام سرمایه داری در تصمیم های آمیخته بازاریابی
سال 1389
ارائه شده در دوفصلنامه جستارهای اقتصادی ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها
سال 1389
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
از دوسوتوانی مدیریت منابع انسانی تا عملکرد سازمانی: تاثیرات مدیریت استعداد و فناوری اطلاعات
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
تعهد استراتژیک مدیران میانی: بررسی تاثیر عدالت سازمانی، حمایت مدیریت ارشد از تغییر و مشارکت در تصمیم‎گیری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
تاثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری های مبتنی بر فرانشیز
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تاثیر برنامه های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت های بازارهای خارجی و قابلیت های صادراتی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
طراحی و اعتبارسنجی مد‌ل رهبری اخلاقی د‌ر سازمان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مقاله پژوهشی:مفهوم سازی رهبری اخلاقی در سازمان های دولتی با رویکرد بومی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
تاثیر حس جمعی بر وفاداری گردشگران جشنوارهها با نقش میانجی تجربه احساسی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
درآمدی بر سیاستهای مهار قیمتها و کنترل بیکاری در صدر اسلام با رویکرد نهادی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات بنیادین علوم انسانی
اثر فعالیت های منابع انسانی عملکرد بالا بر تعهد و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شاغل در بخش دولتی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
بررسی تاثیر اقدامات مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها (CSR) برمصرف مسئولانه
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت¬ها در ایران
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: شرکت‎ های کارآفرین صادرکننده‎ ی‎ محصولات کشاورزی ایران)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی
تبیین مدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر استراتژی مدیریت استعداد در صنعت بیمه
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
آزمون مدل سنجش توانمندی صادراتی در شرکتهای ایرانی
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
استراتژیهای تخصیص دارایی
سال 1374
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
بررسی تاثیرات دینداری بر رفتار شهروندی سازمانی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی همبستگی بین تلاطم بازار سهام، ارز و سکه در ایران با استفاده از مدل DCC-GARCH
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی
رابطه معنویت محیط کار با رضایت مشتریان و نقش تعدیل گری رفتار شهروندی سازمانی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه راهبرد فرهنگ
تاثیر کیفیت رابطه آنلاین بر مشارکت مشتری در چرخه عمر رابطه درکسب وکارهای آنلاین
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
تاثیر تناسب شخص- شغل بر تمایل به ترک خدمت و بهبود کیفیت شغلی با تاکید بر نقش دلبستگی شغلی: شواهدی از صنعت کارگزاری
سال 1396
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
اثر تعدیل کننده بدبینی بر تعهد راهبردی مدیران میانی
سال 1394
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
ارزش های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی
سال 1389
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر عملکرد بین المللی با نقش میانجی شبکه های بین المللی (مورد مطالعه: سازمان های دانش محور)
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
رابطه رهبری تحول گرا و سرمایه روان شناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
تاثیر توانمند سازی شناختی بر افزایش عملکرد کارکنان در شهرداری ارومیه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
تاثیر محرک های نوآوری بر ظرفیت نوآوری شرکت های دانش بنیان
سال 1390
ارائه شده در مجله سیاست علم و فناوری
اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
نقش تعدیل کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس های طبیعت گردی و بوم گردی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
رابطه بین مصرف انرژی و تولید در بخش صنعت ایران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدلسازی اقتصادی
تاثیر ازدحام جمعیت بر میزان رضایت گردشگران در مقصدهای شهری (مورد مطالعه: بازار تبریز)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری
بررسی تاثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین المللی شرکت های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه محور
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
مقایسه ی پرتفوی بهینه ی سهام شرکت های صنایع غذایی بورس تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی
تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز
سال 1394
ارائه شده در مجله پژوهش و برنامه ریزی شهری
تاثیر تبعیض درک شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل گر قدرت واکنش مشتریان
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده