لطف الله فروزنده دهکردی | سیویلیکا

دکتر لطف الله فروزنده دهکردی

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی لطف الله فروزنده دهکردی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه اقتصاد دفاع (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مجلس و راهبرد (هیات تحریریه)
  • فصلنامه بین المللی سرمایه انسانی در مدیریت شهری (مدیر مسئول)

سمتهای علمی و اجرایی لطف الله فروزنده دهکردی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تربیت مدرس (عضو هیات علمی)
  • همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404 (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)

مقالات بین المللی لطف الله فروزنده دهکردی

"Strategic Requirements to Implement the Privatization Program in Iran", Emerald Group Publishing Limited, (2014), Vol , No : 163-180

مقالات لطف الله فروزنده دهکردی در کنفرانس های داخلی

اهمیت ارتباطات سازمانی
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری

مقالات لطف الله فروزنده دهکردی در ژورنال های داخلی

شناسایی عوامل و مولفه های شهود در تصمیم گیری از دیدگاه قرآن کریم
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
واکاوی تطورسازه توانمندسازی در ایران با رویکرد میان رشته ای
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
تبیین ابعاد منزلت کارکنان مبتنی بر دیدگاه های مقام معظم رهبری(حفظه الله)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
طراحی الگوی سازمان ارزش بنیان با رویکرد اسلامی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
طراحی و تدوین الگوی شناخت موانع تحقق مدیریت اسلامی در سازمانها
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
فراترکیب مطالعات منزلت کارکنان در ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
سال 1388
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامه ریزی استراتژیک
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
فراترکیب مطالعات منزلت کارکنان در ایران
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
واکاوی افتخار سازمانی: طراحی سنجه ای پژوهشی و اعتبارسنجی آن
سال 1396
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدل ساختاری فرایند توانمند‌سازی منابع انسانی دانش‌بنیان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
ارائه الگوی نهادسازی در انقلاب اسلامی بر اساس گفتمان امام و رهبری
سال 1399
ارائه شده در مطالعات دفاعی استراتژیک
شناسایی و استخراج عوامل موثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار بر چابکی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی اهداف انقلاب اسلامی و الزامات دستیابی به آن در اندیشه مقام معظم رهبری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات دولت پژوهی در جمهوری اسلامی ایران
ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر ارزشیابی کیفیت خط مشی های عمومی ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نظامی
تحلیل عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM)
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی مدلی برای ارتقای ظرفیت خط مشی گذاری در قوه مجریه کشور
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی تطبیقی سبکهای رهبری موجود دنیا با سبک رهبری امام خمینی(ره) بر مبنای رشد و تعالی انسان
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی
مقاله پژوهشی:دکترین گزینش منابع انسانی از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری
سال 1398
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
تدوین اهداف راهبردی و ارائه مدلی برای دستیابی به آنها با رویکرد ارزیابی متوازن
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
طراحی نقشه راهبرد برای موسسات علمی پژوهشی غیردولتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی: جهاد دانشگاهی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مدل بازاریابی گردشگری سلامت (مطالعه موردی: شهر تهران)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه گردشگری فرهنگ
بررسی توحید افعالی و انواع آن و رابطه آن با حکومت دینی
سال 1400
ارائه شده در نشریه پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار
شناسایی ابعاد و مولفه های نفوذ اجتماعی در سبک رهبری شهید قاسم سلیمانی
سال 1400
ارائه شده در نشریه پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار
ارائه مدل بازاریابی توسعه گردشگری سلامت شهر تهران با استفاده از روش گراندد تئوری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و برنامه ریزی شهری
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر نهادینه سازی اخلاق در سازمان های دولتی با استفاده از مدل ISM
سال 1394
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی