غلام علی افروز | سیویلیکا

پروفسور غلام علی افروز

استاد ممتاز دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران
تلفن
021-88255031

سمتهای علمی و اجرایی غلام علی افروز در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت (هیات تحریریه)
  • فصلنامه روش شناسی علوم انسانی (هیات تحریریه)
  • مطالعات روان شناختی (هیات تحریریه)
  • مجله بین المللی علوم رفتاری (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی غلام علی افروز در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • کنگره سراسری روانشناسی خانواده (رئیس کنفرانس)
  • دومین کنگره ملی نماز و سلامت روان (رئیس کنفرانس)
  • سومین کنگره ملی انجمن علمی روانشناسی خانواده ایران - با تاکید بر فضائل اخلاقی در خانواده و ازدواج و چالشهای آن- اولین جشنواره ملی خانواده و ازدواج (دبیر علمی)
  • اولین همایش ملی روان شناسی خانواده و کودک (رئیس کنفرانس)
  • دومین همایش ملی روان درمانی ایران (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • نخستین همایش ملی جامعه سالم در عصر دیجیتال: رویکردی تفسیری و انتقادی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات غلام علی افروز در کنفرانس های داخلی

مبانی روان شناختی رفتارهای تهاجمی در رانندگی
سال 1380
ارائه شده در دومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک
روان شناسی رانندگی، ویژگیهای شخصیت و رانندگی تهاجمی
سال 1385
ارائه شده در سومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک
بررسی ریشه های روانی- رفتاری رانندگی پرخاشگرانه
سال 1385
ارائه شده در سومین کنفرانس منطقه ای مدیریت ترافیک
ضرورت ایجاد فضاهای مناسب ورزشی و تفریحی جهت افراد دارای محدودیت جسمی - حرکتی
سال 1385
ارائه شده در همایش ملی مناسب سازی محیط شهری
ضرورت مناسب سازی سیستم حمل و نقل شهری جهت افراد دارای محدودیت جسمی - حرکتی
سال 1385
ارائه شده در همایش ملی مناسب سازی محیط شهری
رابطه ابعاد کمال گرایی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی شاغل به تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و نوآوری ایران
رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان
سال 1388
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران
گزارشی از وضعیت متون درسی و کمک درسی رشته روان شناسی در دانشگا ههای ایران در ده سال گذشته
سال 1385
ارائه شده در کنگره ملی علوم انسانی
علوم انسانی در بستر نگر شهای فرهنگی ایستایی و پویایی
سال 1385
ارائه شده در کنگره ملی علوم انسانی
مقایسه نگرش پدران و مادران دانش آموزان کم شنوا و عادی نسبت به اثر بخشی آموزش تلفیقی
سال 1390
ارائه شده در همایش منطقه ای روانشناختی کودک و نوجوان
مقایسه نگرش پدران و مادران دانش آموزان کم شنوا و عادی نسبت به اثربخشی آموزش تلفیقی
سال 1390
ارائه شده در همایش منطقه ای روانشناختی کودک و نوجوان
بررسی اثربخشی نماز در ارتقا سلامت روان دانشجویان
سال 1388
ارائه شده در همایش سلامت روانشناختی
مقایسه میزان احساس فشار روانی اولیای کودکان عقب مانده ذهنی و عادی شهر کرمانشاه
سال 1388
ارائه شده در همایش سلامت روانشناختی
معیارهای رفتار جنسی بهنجار، نابهنجار و طلاق
سال 1384
ارائه شده در دومین کنگره سراسری خانواده و مشکلات جنسی
مقایسه ویژگیهای روانی، اجتماعی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند با بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی اهواز
سال 1390
ارائه شده در دومین همایش ملی روانشناسی - روانشناسی خانواده
مقایسه ی رابطه عاطفی همسران و رضایت زناشویی در والدین کودکان در خود مانده و عادی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
رابطه ی ویژگی های زیستی، شناختی و روانی اجتماعی با رضایتمندی زوجیت در والدین کودکان خود مانده و عادی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
اثربخشی درمان معنوی اخلاق محور (بخشایشگری) بر افزایش سازگاری زناشویی زوج های دارای فرزند با آسیب شنوایی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم تربیتی و روانشناسی معنویت و سلامت
بررسی رابطه سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه های شهر تهران
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه رضامندی شغلی معلمان دانش آموزاناستثنایی – نسخه تجدید نظر شده STJSQ-TR
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
مقایسه گروههای خونی و عامل Rh در والدین با بیش از یک کودک استثنایی با والدین کودکان عادی در استان خوزستان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی
مقایسه هم اندیشی در همسر گزینی بر حسب جنسیت، رشته تحصیلی و میزان تحصیلات در دانشجویان شهرتهران
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
اثربخشی آموزش برنامه مهارت های ارتباطی و تعاملات عاطفی با رویکرد آموزه های دینی بر رضامندی زوجیت
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
شاخص های پیشگوکننده سلامت مادران کودکان دارای نشانگان داون
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهزیستی روانشناختی و رضایت زناشویی دانشجویان متاهل در خوابگاههای دانشجویی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
مقایسه ی رابطه عاطفی همسران و رضایت زناشویی در والدین کودکان در خود مانده و عادی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
اثربخشی آموزش خانوادهمحور شناختی رفتاری، بر کیفیت زندگی و سلامت روان والدین دانشآموزان با اختلال رفتاری
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
اثر بخشی آموزش گروهی مهارتهای مدیریت استرس بر علائم افسردگی، اضطراب و استرس مادران دارای کودک مبتلا به دیابت نوع یک
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
متغیرهای جمعیت شناختی و اجتماعی در زنان با ازدواج خویشاوندی/غیرخویشاوندی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
بررسی تحلیلی وضعیت زیستی،شاختی، روانی و اجتماعی نوجوانان دچار پدیده واماندگی تحصیلی و نوجوانان عادی
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
مروری بر آموزش خانواده- محور کودکان آهسته گام
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
Title: Compare the psychological basics of satisfaction in blind couples, sighted couples and blind man or woman couples
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی توانمندسازی فردی اجتماعی افراد با نیازهای ویژه
تشخیص و افتراق دقیق کودکان با نشانه بی قراری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
سال 1395
ارائه شده در نهمین کنگره بین المللی روان درمانی (اجلاس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی)
اثربخشی مداخلات خانواده محور بر نشانه های بالینی نوجوانان با اختلالات رفتاری
سال 1395
ارائه شده در نهمین کنگره بین المللی روان درمانی (اجلاس آسیایی در بستر ارزش های فرهنگی)
اثربخشی بازی های رایانه ای بهسازی شناختی بر میزان توجه، واژگان و درک کلامی دانش آموزان آهسته گام(کم توان ذهنی) دوره ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
رابطه رضایتمندی زناشویی والدین با اضطراب، استرس و افسردگی فرزندان
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
بررسی میزان رضامندی زوجیت والدین با محبوبیت،سلامت روان و خلاقیت در فرزندان تیز هوش دبیرستانی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی نقش رویکرد شناخت درمانی معنوی در درمان و جلوگیری از تداوم اضطراب اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فرهنگ، آسیب شناسی روانی و تربیت
بررسی نقش عزت نفس پایین در ایجاد پرخاشگری نوجوانان
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فرهنگ، آسیب شناسی روانی و تربیت
نقش سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در جلوگیری از مشکلات تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
بررسی ویژگی های روانی – اجتماعی والدین کودکان ناشنوا با بیش از یک فرزند استثنایی
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
بررسی ویژگی های زیستی، شناختی والدین کودکان ناشنوا با بیش از یک فرزند استثنایی
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
مطالعه مقدماتی اثربخشی مداخلات خانواده محور مبتنی بر مدل بازی درمانی بومی شده بر تنیدگی مادران کودکان با اختلال کاستی توجه/ فزون کنشی پیش دبستانی
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی سلامت روان و تندرستی
تاثیر معنویت درمانی خانواده محور مبتنی بر شناختی رفتاری بر صمیمیت، احساس به همسر و تعارضات زناشویی
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی سلامت روان و تندرستی
طراحی نرم افزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانش آموزان با نشانگان داون
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها
اثربخشی درمان بازخورد عصبی برکارکردهای اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه- بیش فعالی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و مشاوره
رابطه سن ورود به پایه اول دبستان با پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و نشاط معنوی در دانش آموزان تیزهوش
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
بررسی دلایل و مقایسه کارکرد شناختی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان با تجربه هم باشی ازدواج سفید
سال 1397
ارائه شده در همایش ملی روان شناسی و سلامت با محوریت خانواده و زندگی سالم
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی بر ابراز هیجان خواهران کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
سال 1398
ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
سال 1398
ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه
واکاوی تجارب زیسته والدین کودکان دارای اختلال طیف اتیسم (مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسی)
سال 1398
ارائه شده در همایش خانواده، اختلال اتیسم و چالش های همراه
بررسی اثربخشی نوروفیدبک بر همدلی نوجوانان بیش فعال(ADHD)
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مقایسه ادراک شایستگی، پیشرفت تحصیلی و خلاقیت در دختران بر اساس سن ورود به مدرسه
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مقایسه پرخاشگری کودکان مبتلا به اتیسم با کودکان مبتلا به ADHD
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
بررسی مقایسه ای رابطه محبوبیت والدین با و بدون آسیب بینایی و نشاط معنوی با خلاقیت در فرزندان نوجوان آنان
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره و علوم تربیتی
مقایسه ی سن بلوغ جنسی در دانش آموزان پسر عادی و دارای آسیب های حسی
سال 1398
ارائه شده در همایش بین المللی روان شناسی بالینی : ارزیابی، تشخیص، درمان
بررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی با تفکر انتقادی
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
نظریه یادگیری سازنده گرایی در آموزش و کاربرد آن برای معلمان
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
بررسی رضایت تحصیلی و سبک های مقابله ای دانشجویان در بحران کرونا (کوید ۱۹)
سال 1399
ارائه شده در اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹
بررسی مقایسه ای میزان بازداری، انعطاف پذیری و سلامت روان مادران کودکان با و بدون بیش فعالی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنگره ملی انجمن روانشناسی خانواده ایران: خانواده در عصر ما
اثر مداخلات روان شناختی توجه آگاهی مبتنی بر گفتگوی همدلانه (دیالوگ) بر نشاط معنوی والدین کودکان آهسته گام
سال 1400
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، علوم تربیتی و روانشناسی
تاثیر سه نوع برنامه تمرینی شناختی، حرکتی و شناختی- حرکتی بر هوش کودکان
سال 1400
ارائه شده در هفتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت نگر
رابطه مشکلات رفتاری کودکان دارای کم توانی ذهنی با کیفیت زندگی، بهزیستی روان شناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آن ها
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده و پنجمین جشنواره ملی خانواده پژوهی
مقایسه شیوع کرونا ویروس در میان دانش آموزان استثنایی و عادی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
طراحی و ارزیابی اثربخش مداخلات عصب روانشناختی بر افزایش ظرفیت هوشی دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون: پژوهش موردی
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
رسالت وزیر بصیر و معلمان فهیم آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید
مقایسه تفکر انتقادی، تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی
نشاط معنوی و رضایتمندی شغلی در معلمان دانش آموزان آهسته گام
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی روان شناسی خانواده و کودک
اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر رفتارهای اجتماعی شایسته کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر مشارکت اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
مقایسه ی رابطه ی ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد در شهرستانهای تاکستان، خدابنده، کرج
سال 1401
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
بررسی تحلیلی و مقایسه ای رابطه ی ویژگی های زیستی ، شناختی ، روانی - اجتماعی و رضامندی زوجیت والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد در شهرستان تاکستان
سال 1401
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
آموزش و پرورش و روانشناسی تربیتی
سال 1401
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و دینداری
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش
بررسی خصیصه های شخصیت و نگرش های زناشویی در زوج های متقاضی طلاق در دادگاه های خانواده شهر تهران
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
نقش نظام باورها و ارزش ها در تحقق الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق
حاکمیت و برنامه های خانواده محور
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق
تحلیل تطبیقی سیاست های دولت ها در حوزه خانواده
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق
روایی تشخیصی نسخه پنجم تکمیلی مقیاس های هوشی وکسلر کودکان در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
سال 1402
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پرورش

مقالات غلام علی افروز در ژورنال های داخلی

شناخت اختلالات و مشکلات هیجانی کودکان ناشنوا با استفاده از تست نقاشی خانه- درخت- آدم و تست آدم در مقایسه با کودکان عادی استان همدان
سال 1392
ارائه شده در مجله پزشکی بالینی ابن سینا
مقایسه تاثیر آموزش به شیوه الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی در درس علو متجربی پایه پنجم ابتدایی شهر همدان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
رابطه سبک های مقابله و حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاس های بهزیستی روانی در بین والدین و کودکان استثنایی و عادی شهر کرمانشاه در سال 1٬389
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه های کودکان اتیستیک
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
طراحی برنامه مداخله ای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانه های اختلال نارسایی توجه-بیش- فعالی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
طراحی نرم افزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانش آموزان با نشانگان داون
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
مداخله به هنگام در حوزه شنوایی، زبان و دلبستگی کودکان ناشنوای زیر دو سال
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد
بررسی ویژگی های زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان کم توان ذهنی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
مقایسه کارکردهای اجرایی سالمندان با نشانگان داون با و بدون اختلال آلزایمر
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر غنی سازی روابط درون خانوادگی بر مهارت فرزندپروری مادران و نشانه های بالینی کودکان با اختلال رفتاری
سال 1396
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
مدل یابی پیشرفت تحصیلی براساس سن ورود به مدرسه با میانجی گری هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
رابطه رضایت مندی زوجیت و محبوبیت والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان
سال 1397
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
بررسی تحلیلی رابطه ویژگی های زیستی، شناختی و روانی - اجتماعی والدین و رضامندی زوجیت با وزن هنگام تولد نوزادان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی بالینی
بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی برنامه عصب روان شناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
مقایسه رضایت زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده در مادران با و بدون ازدواج خویشاوندی دارای کودکان استثنایی و عادی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد شناختی دانش‌آموزان دیرآموز
سال 1399
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
تجربه زیسته والدین نوزادان با نشانگان داون از تشخیص و واکنش‌های اولیه به معلولیت فرزند
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه طلوع بهداشت
اثربخشی برنامه مداخلات روان‌شناختی با ربات هوشمند بر مراقبت‌های خوب جنسی کودکان دبستانی
سال 1399
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعه پدیدارشناسی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
برنامه تعاملات دینداری برای دانشجویان: ساخت و روایی یابی
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
تاثیر برنامه آموزشی مثبت نگری بر شادکامی و باورهای غیرمنطقی نوجوانان بزهکار
سال 1394
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مولفه های سازگاری اجتماعی دختران نوجوان تک والدی با مشکلات هیجانی و رفتاری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش فعالی و مهارت های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل گر راهبردهای مقابله ای مادران با هیجانات منفی کودکان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی آموزش بازی درمانگری بومی شده بر تنیدگی مادران کودکان پیش دبستانی دچار کاستی توجه/فزون کنشی: مطالعه مقدماتی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
تاثیر مداخله بهنگام خانواده محور مبتنی بر بازی درمانی بومی سازی شده بر نشانه های بالینی کودکان ADHD پیش دبستانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
اثربخشی آموزش برنامه غنی سازی ارتباط زناشویی بر وابستگی مهرورزانه (رمانتیک) زنان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
برنامه توسعه حرفه ای آموزش معلمان بر اساس تمرینات مبتنی بر شواهد برای دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم : مطالعه مروری نظام مند
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تاثیر برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر بر میزان توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثربخشی آموزش کنش های اجرایی فراشناختی والد محور بر نشانگان رفتاری و کنش های شناختی کودکان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
مقایسه ویژگی های روانی والدین خویشاوند و غیر خویشاوند دارای بیش از یک فرزند با نیازهای ویژه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تاثیر توانبخشی شناختی گروهی بر توانایی حل مسئله در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
ترتیب تولد و هوش در فرزندان خانواده های دارای کودک کم توان ذهنی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
طراحی برنامه مدیریت رفتاری خانواده محور و اثربخشی آن بر میزان اختلال نارسایی توجه و فزون کنشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
رابطه ویژگی های شناختی و رضایت مندی والدین با وزن نوزاد به هنگام تولد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
بررسی الگوی ساختاری رابطه ویژگی های شخصیتی و خلاقیت با میانجی گری رضایت زناشویی، سازش یافتگی اجتماعی و سلامت روان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
بررسی تاثیر مداخلات روان شناختی خانواده محور بر توانایی های کلامی کودکان با نشانگان داون
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثربخشی بازی های حسی و حرکتی خانواده محور در کاهش نشانه های بالینی کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه زن و مطالعات خانواده
پیش بینی خلاقیت نوجوانان تیزهوش با توانایی های هوشی ، سبک های فرزند پروری ، نشاط معنوی و محبوبیت در خانواده
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه زن و مطالعات خانواده
بررسی نیمرخ هوشی، شخصیتی و خلاقیت دانش آموزان تیزهوش تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
پیش بینی سلامت روان معلمان بر اساس متغیر های رضایت زناشویی و خودکارآمدی، با میانجی گری رضایت شغلی به منظور ارایه مدل
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی
بازنمایی عوامل فردی موثر در احتمال آسیب طلاق: یک بررسی پدیدارشناسی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
پیش بینی رضایت زناشویی مادران و پدران کودکان دچار درخودماندگی با ویژگی های شخصیتی آن ها
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
اثربخشی روش آموزشی حل مسئله اجتماعی در ارتقاء تعامل مادر-کودک در مادران کودکان آهسته گام
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
مقایسه ویژگی های رفتاری کودکان ۱۲۳ ماهه مبتلا به درماتیت اتوپیک با گروه کنترل غیر مبتلا
سال 1384
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
خودکارآمدی و سلامت روانی در دانش آموزان عادی و تیزهوش
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
تعیین سهم ادراک خطر بر اساس ویژگی های شخصیتی در رانندگان خطرآفرین
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
روایی عاملی و تغییر ناپذیری اندازه گیری نسخه کوتاه فهرست مقابله با موقعیت های تنیدگی زا در والدین کودکان عادی و استثنایی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
مقایسه درماندگی روانشناختی مادران دارای نوزادان با وزن کم با مادران دارای نوزادان با وزن مطلوب
سال 1392
ارائه شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
مقایسه ویژگی های زیستی والدین کودکان استثنایی با والدین کودکان عادی
سال 1392
ارائه شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
بررسی تاثیر آموزش زبان دوم (انگلیسی) بر میزان عزت نفس و الگوی انواع لکنت در زبان اول (فارسی) و زبان دوم (انگلیسی)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی مادران با سلامت روان و میزان خلاقیت فرزندان دختر
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
مقایسه کارکرد تحولی خانواده، ویژگی های شخصیتی و استرس والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و همتایان دارای کودک رشد بهنجار
سال 1399
ارائه شده در نشریه پرستاری کودکان
مقایسه رضایت مندی زوجیت والدین و ویژگی های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک شده فرزندان در برگزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی، المپیادهای علمی و عادی
سال 1400
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
اثربخشی برنامه آموزشی کاربردی خانواده محور بر مهارت محاسبات دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه خانواده و بهداشت
تاثیر آموزش برنامه فرزندپروری بر تعامل اجتماعی کودکان آهسته گام
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه خانواده و بهداشت
بررسی نقش واسطه ای تعاملات ارتباطی در رابطه بین سن ورود به مدرسه و ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی
سال 1392
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
شناسایی مهارت های اجتماعی مورد نیاز دانش آموزان عقب مانده ذهنی برای برنامه ریزی درسی مهارت های اجتماعی
سال 1392
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
فراتحلیل ویژگی های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش فعالی و نارساخوانی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
مقایسه ی حافظه ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه ی عصبی-شناختی طراحی شده
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
اثربخشی مداخلات حسی حرکتی بر افزایش دامنه ی توجه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
طراحی برنامه مداخلاتی ویژه مادران نوزاد نارس و ارزیابی اثربخشی آن براسترس فرزندپروری و بهبود رابطه مادر-نوزاد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
بررسی ویژگی های پیشرفت تحصیلی، تبار خانوادگی - اجتماعی و سلامت روان در نوجوانان بزهکار
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
رابطه ی شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
ارتباط خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی برنامه روانشناختی خانواده محور بر پایه الگوی اسلامی- ایرانی بر مثبت اندیشی زوجین
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده
تهیه و تدوین برنامه مهارتهای ارتباطی و تعاملات عاطفی در بستر ارزشهای دینی، جهت افزایش رضامندی زوجیت
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش نامه اسلامی زنان و خانواده
بررسی تحلیلی ریشه های دافعه های روانی – جنسی و احساس همسرگریزی در زوج های متقاضی طلاق و ارائه راهکارهای آموزشی و تربیتی در اسلام برای کاهش طلاق
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
تفکیک سازی روان درمانی های مبتنی بر نمایش: تئاتردرمانگری، روان نمایشی و نمایش درمانگری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات و تحقیقات در علوم رفتاری
طراحی و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه نیازسنجی مشکلات آموزشی و توانبخشی کودکان دارای نشانگان داون-فرم درمانگر: پژوهش ترکیبی
سال 1401
ارائه شده در مجله علمی پژوهان
تاثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از ۱۵ سالگی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
طراحی و تدوین برنامه آموزش حل مسئله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان سرآمد
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
نقش واسطه هوش معنوی، مهارت های اجتماعی و خلاقیت در رابطه بین ترتیب تولد با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
مقایسه خلاقیت و سلامت روانی دانش آموزان تیزهوش و عادی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات روان شناختی
مقایسه شیوه های فرزند پروری والدین و شاخص های هیجانی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات روان شناختی
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله بر گستره توجه دانش آموزان با نشانگان داون
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد راه حل محور بر سازگاری و سلامت روان نوجوانان بزهکار
سال 1401
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
بررسی تاثیر برنامه کاردرمانی خانواده محور بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک
سال 1394
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
بررسی تاثیر آموزش زبان انگلیسی بر میزان شدت لکنت
سال 1390
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
بررسی اثربخشی درمان های خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
« تحلیل محتوای کارکردی کتاب های ریاضی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی
سال 1390
ارائه شده در مجله دانش شناسی
طراحی راهنمای تدوین متون خواندن کاربردی برای دانش­ آموزان آهسته­ گام در دوره ابتدایی: مطالعه مقدماتی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
مروری نظاممند از مولفه های اثرگذار بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون
سال 1401
ارائه شده در دو فصلنامه تعالی بالینی
بررسی اثر نوروفیدبک بر همدلی شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان بیش فعال (ADHD)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
روایی تشخیصی نسخه پنجم تکمیلی مقیاس های هوشی وکسلر کودکان در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی برای والدین افراد آهسته گام؛ مرور نظام مند و فراتحلیل
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی توجه کودکان با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
مقایسه مادران دارای دو کودک استثنایی (چندمعلولیتی، کم توان ذهنی، جسمی-حرکتی، نابینا و آسیب بینایی، ناشنوا و آسیب شنوایی) با مادران کودکان عادی در مولفه های سلامت عمومی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
سنجش قوت ابعاد دهگانه رضایت زناشویی در والدین دارای کودکان اتیسم
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
رابطه خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک های فرزندپروری و ویژگی های شناختی در دانش آموزان تیزهوش
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
The Comparison of Parenting Stress and Coping Strategies of Mothers of Children with Autism Spectrum and Mothers of Healthy Children
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی
Analysis of mothers' attitudes toward cognitive-social skills of preschool children
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی
اثربخشی برنامه توانمندسازی حسی- حرکتی خانواده محور بر ظرفیت هوشی دانش آموزان با نشانگان داون
سال 1402
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
تبیین خلاقیت دانشجویان براساس نشاط معنوی با نقش آفرینی کمال گرایی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
نقش پیشبینی کنندگی محبوبیت والدین و نشاط معنوی از احساس خودارزشمندی در نوجوانان دارای والد با آسیب بینایی در خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی
سال 1402
ارائه شده در مجله پژوهش در دین و سلامت
Comparison of Parenting Stress and Marital Satisfaction in Mothers of Children with Autism Spectrum and Mothers of Healthy ChildrenAbstract Introduction: The present study examined and compared parenting stress and marital satisfaction in mothers of children with autism spectrum disorder and mothers of healthy children. Methods: The statistical population of this study included all mothers of healthy children and mothers of children with autism spectrum disorder who referred to the centers for organizing, treating and rehabilitating autistic disorders in Districts ۵ and ۶ of Tehran Province. T
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی
طراحی مدل راهبردهای روان شناختی خانواده-محور و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی دانش آموزان دوره دوم متوسطه
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
عوامل موثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده ها و متخصصان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی برنامه جامع ارتقاء کیفیت زندگی والدین دارای کودک مبتلا به دیابت بر نشانه های عاطفی- رفتاری فرزندانشان
سال 1396
ارائه شده در مجله دانشکده بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی
اثربخشی برنامه دانش افزایی تخصصی مادران بر خلاقیت کودکان تیزهوش
سال 1391
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
ادراک گفتار کودکان دبستانی با آسیب شنوایی: بررسی اثربخشی گفتار نشانه ای فارسی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
عوامل مرتبط با تولد نوزاد مبتلا به نشانگان داون
سال 1391
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی گرگان
مقایسه سرعت نامیدن و عملکرد مولفه های سه گانه حافظه فعال در کودکان نارساخوان و عادی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
مقایسه فراوانی ازدواج های ششگانه خویشاوندی و غیر خویشاوندی در والدین کودکان استثنایی وعادی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
بررسی تاثیر نرم افزار آموزش مفاهیم پایه ریاضی(امید) به دانش آموزان با نشانگان داون مقطع ابتدایی شهر تهران
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تاثیر مداخلات بهنگام روان شناختی و آموزشی خانواده محور بر رفتار سازشی فرزندان با نشانگان داون
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
اثربخشی درمانگری رفتاری و شناختی- رفتاری بر کاهش نشانه های بالینی اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی کودکان
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودنظم بخشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نابینا
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تحول شناختی کودکان ناشنوا بر اساس نظریه ذهن
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
بررسی تاثیر ریسک فاکتورهای زیستی و روانی مادران بر کم وزنی نوزادان در استان اصفهان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات نظام سلامت
تدوین و ارزیابی اثر بخشی برنامه آموزش خلاق بر نشاط معنوی ، تفکر خلاق و مهارت حل مساله در دانشجویان دانشگاه های مشهد
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
اثربخشی برنامه آموزش فرزندپروری با رویکرد عقلانی آینده نگر بر خلاقیت فرزندان دختر
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
اثربخشی برنامه شکوفاسازی خلاقیت بر مهارت حل مسئله و خلاقیت در کودکان ۴ تا ۶ سال
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
بررسی متقابل ساختار ذهنی آهسته گام در فضای معماری و سینما از منظر ژاک لاکان
سال 1392
ارائه شده در مجله هنرهای زیبا: هنرهای نمایشی و موسیقی
بررسی ساختار عاملی، اعتباریابی و روایی مقیاس استرس فرزندپروری ویژه والدین نوزاد نارس
سال 1397
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران
اختلال های شخصیت در زندانیان وابسته به مواد، مبتلا به هپاتیتB و C و HIV و افراد سالم
سال 1395
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران
نقش فرآورده های تصویری در تهاجم فرهنگی
سال 1378
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های دانش انتظامی
اثربخشی توانبخشی رایانه ای موسیقیایی خانواده- محور بر مهارت های ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
سال 1402
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
آماده سازی و استانداردسازی مقیاس شناختی هدایت تحصیلی برای مشاوران شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه ای خانواده محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
اثربخشی توانبخشی رایانه ای موسیقیایی خانواده- محور بر مهارت های ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
سال 1402
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
پیش بینی شدت اعتیاد از روی ویژگی های سرشتی و منشی افراد دارای اعتیاد به مواد
سال 1395
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
تدوین و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری سازنده گرایی
سال 1400
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران
سال 1389
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
مقایسه اثربخشی روش مدیریت استرس مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری و آموزش خودمراقبتی و ترکیب آن دو بر کیفیت زندگی در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی سلامت
اثربخشی روان درمانی مثبت گرا بر تصویر بدنی، امید به زندگی و شادکامی در زنان با تجربه جراحی پستان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی سلامت
بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش آموزان عقب مانده ذهنی
سال 1394
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
اثربخشی توانبخشی رایانه ای موسیقیایی خانواده- محور بر حرکت های کلیشه ای کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
ارائه برنامه آموزش حل مسئله خانواده محور برای والدین کودکان با نشانگان داون
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اسلامی ایرانی خانواده
Predictors the quality of life and psychological well-being of mothers of students with intellectual disabilities mediated by the mother's mindfulness
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی
Relationship between self-efficacy and mental health among teachers:the role of perceived social support
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی
Effectiveness of Training relationship enhancement on romantic insecurity mothers with down syndrome child
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی
Investigation and comparison of the mental wellbeing, coping styles ‎and Perceived Social Support in Parents having exceptional and ‎normal children
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی