محمدرضا حمیدی زاده | سیویلیکا

دکتر محمدرضا حمیدی زاده

استاد دانشگاه شهید بهشتی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی محمدرضا حمیدی زاده در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت و مطالعات حسابداری (هیات تحریریه)
  • فصلنامه علوم اجتماعی و تحقیقات علوم انسانی (هیات تحریریه)
  • پژوهش نامه مدیریت تحول (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مدیریت ، حسابداری و اقتصاد (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (سردبیر)
  • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (سردبیر)
  • فصلنامه مدیریت بازرگانی (هیات تحریریه)
  • مطالعات دفاعی استراتژیک (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی محمدرضا حمیدی زاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه شهید بهشتی (عضو هیات علمی)
  • دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (دبیر علمی)
  • اولین کنفرانس ملی انجمن ایرانی پویاشناسی سامانه ها (دبیر علمی)
  • یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (نائب رئیس کنفرانس)
  • پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • دومین کنفرانس ملی انجمن ایرانی پویایی شناسی سیستم ها (دبیر کنفرانس)
  • هشتمین کنگره ملی تازه یافته در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر توانمندی و هوش رقابت (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • انجمن مدیریت راهبردی ایران (عضو)
  • انجمن ایرانی پویایی شناسی سیستم ها (عضو)
  • دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان (دبیر علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات محمدرضا حمیدی زاده در کنفرانس های داخلی

برنامه های راهبردی طراحی و استقرار مدیریت دانش
سال 1385
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
راهکارهای توانمندسازی مراکز پژوهشی برای دانش آفرینی
سال 1384
ارائه شده در پنجمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
رویکردی برای اندازه گیری نرخ بیکاری بخش آموزش عالی اقتصاد
سال 1382
ارائه شده در اولین همایش اشتغال و نظام آموزش عالی کشور
طراحی رویکرد شناسایی محل احداث سد با استفاده از فنون پژوهش عملیاتی و سیستمهای دینامیکی
سال 1382
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نیروگاههای آبی کشور
بررسی چگونگی ارتقای مدیریت کیفیت جامع در شرکت لوله سازی اهواز براساس مدل EFQM
سال 1385
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
بررسی تأثیر انواع یادگیری مدیران بر استقرارو پایداری مدیریت کیفیت جامع
سال 1385
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
نظامنامه مدیریت دانش : رویکرد عملیاتی استقرار و بهره گیری از دانش فردی و سازمانی
سال 1384
ارائه شده در نهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه
بررسی اثر بخشی الگوهای یادگیری سازمانی درارتقای کیفیت آموزشی شرکت ملی حفاری ایران
سال 1384
ارائه شده در نهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه
تحلیل طبقه بندی های محیطی برای دستیابی به مسائل استراتژیک
سال 1386
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی
سال 1388
ارائه شده در کنفرانس آموزش مهندسی در ۱۴۰۴
تبیین نقشه جامع همکاری های سه جانبه بر پایه الگوی تخصصی گرایی بخش بندی بازار
سال 1387
ارائه شده در دوازدهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی
تبیین رویکرد سیستمی دستیابی به مهندسی و معماری استراتژی
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
دستیابی به سازمان تندآموز
سال 1388
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری
تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور
سال 1388
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
شکست سازمان ها در مدیریت دانش و ارائه مدل موفق مدیریت دانش
سال 1388
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی موانع و راهکارهای دستیابی به دانش ضمنی و تبدیل آن به دانش سازمانی در مجتمع های شرکت ملی صنایع پتروشیمی
سال 1388
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش
عارضه یابی استقرار مدیریت دانش
سال 1388
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش
بررسی وضعیت و نقش رسال ههای تحصیلات تکمیلی در تولید علم
سال 1385
ارائه شده در کنگره ملی علوم انسانی
دستیابی به عوامل کلیدی موفقیت تفکر استراتژیک
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
جستجو گری ارزش آفرینی دانش سازمانی بر پایه مدل چهار محوری شهاب
سال 1389
ارائه شده در چهاردهمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی
بررسی تاثیر انواع نه گانه هوش بر یادگیری در سازمانهای یادگیرنده مطالعه موردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
سال 1389
ارائه شده در چهاردهمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی
تبیین مدل فرایندی دستیابی به عوامل کلیدی موفقیت در تفکر استراتژیک برای بهبود و تحول اداری
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس بهبود و تحول اداری
ارتقاءسازی مدل ارزشی برنامه کار مهندسی ارزش در پروژههای عمرانی
سال 1389
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی ارزش
بررسی رابطهی توانمندسازی و کارآفرینی سازمانی با رضایت شغلی
سال 1390
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی
شناسایی موثرترین عامل فاز تهیه و تدارکات کالا دربه تاخیر افتادن پروژه های EPC شرکت های بهره بردار نفت و گاز با استفاده از روش AHP
سال 1390
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تامین
تبیین مدل آمیخته یادگیری سازمانی برای نیل به نو آوری دانشی
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری خلاقیت شناسی سازمانی صنعتی،تریز(TRIZ)، بیونیک و مهندسی نوآوری
بررسی ارتباط میان TRIZ و کیفیت
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری خلاقیت شناسی سازمانی صنعتی،تریز(TRIZ)، بیونیک و مهندسی نوآوری
طراحی و تبیین عوامل موثر بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی:شرکت دمسان رایانه)
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری خلاقیت شناسی سازمانی صنعتی،تریز(TRIZ)، بیونیک و مهندسی نوآوری
بررسی رابطه عملکرد سازمانی با خلق دانش مطالعه موردی: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
تبیین مدل آمیخته یادگیری سازمانی برای نیل به خلق دانش
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
شناسایی نقاط ضعف و مشکلات شرکت های داخلی در اجرای پروژه های EPC صنایع نفت و گاز با استفاده از روش AHP
سال 1390
ارائه شده در سومین همایش ارتقای توان داخلی با رویکرد مدیریت نوآورانه پروژه
خردورزی، عزت‌گرایی و بصیرت‌یابی
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ویژگی های ملی ۵ گانه تحول در شخصیت ایرانیان و پیشرفت ایران
عوامل استراتژیک موثر به منظور موفقیت سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری از دیدگاه کارشناسان و آبزی پروران شیلات خوزستان
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
مدیریت سرمایه گذاری در بخش آبزی پروری : بررسی وضعیت ایران
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
آسیب شناسی استراتژی ها در تجارت گل و گیاه ایران (مورد مطالعه: بازار صادرات گل و گیاه خوزستان
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
ناکارآمدیهای موثر در صادرات گل و گیاه (مورد مطالعه: بازار صادرات گل و گیاه خوزستان)
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
شناسایی عوامل حیاتی هوش رقابتی در صنعت بانکداری
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
ارزیابی میزان حاکمیت تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد سازمانی هولدینگ تاپیکو
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
استراتژی توسعه بازار و مقابله با رقبا در صادرات گل وگیاه خوزستان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر تقویت توانمندی های مدیریت دانش مطالعه موردی : شرکت فولاد خوزستان
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی و تحلیل راهبردهای رقابتی شرکت فولاد خوزستان در مقابله با رقیبانش
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
درک رضایت ووفاداری مشتری : مطالعه ی تجربی خدمات پیامکی شبکه ایرانسل شهر اهواز
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
برررسی تاثیر آمیختگی مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زمان بر جایگاه محوری عملکرد سازمانی
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تبیین و ارزیابی ارتباط همخوانی شخصیت برند با تبلیغات توصیه ای
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی و نقش آن در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
گرایش به کارآفرینی و عملکرد بازاریابی کسب وکارهای کوچک
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
طراحی مدل ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی مبتنی بر بهبود مستمر (PEBCIM)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی موانع دستیابی به سازمان تندامموز در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
تاثیر شاخص آمادگی فناورانه بر استقرار هوش تجاری در صنعت بانکداری ایران
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
ضرورت ها و پیامدهای برندآفرینی شهری و اثرات آن بر جذب گردشگر با تأکید بر نقش رضایت شهروندان ساکن
سال 1395
ارائه شده در همایش بین المللی اقتصاد شهری
تبیین استراتژی های کسب و کار دانشی بر پایه استراتژی های توسعه دانش ( مطالعه موردی: شرکت گاز استان خوزستان)
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
ارزیابی و تحلیل عوامل موثر بر مدل بلوغ مدیریت دانش (مطالعه موردی: سازمان مورد مطالعه)
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
تبیین راهبردوسناریو تسهیم دانش برای مراکزدانشگاهی
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
تبیین الگوی موفقیت استقرار مدیریت دانش برپایه عوامل راهبردی سخت افزاری و نرم افزاری درسازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بررسی تاثیر استراتژیهای توانمندسازی بربهره وری منابع انسانی موردمطالعه: بیمارستان گلستان اهواز
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی مدیریت و علوم انسانی
مطالعه ی کارایی و اثربخشی بر بهره وری منابع انسانی از طریق استراتژیهای توانمندسازی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
بررسی و تبیین الگوی موفقیت در اثربخشی مذاکرات با رویکرد پیشرانها
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تعیین ارتباط به اشتراک گذاری دانش با میزان خطای فنی نیروی انسانی در شرکت پیراحفاری ایران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی تعیین ارتباط خطای فنی نیروی انسانی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت پیراحفاری ایران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
اولویت بندی ابعاد ریسک ادراک شده از دید مشتریان بانکداری اینترنتی 14/01/1396
سال 1396
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
خطا، تله ها و آسیب های برنامه ریزی راهبردی
سال 1396
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
ارایه الگوی پنج وجهی ارزیابی تصویر سازمانی بانک (مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی تهران)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر تجربیات مصرف بر روی تمایلات رفتاری مشتریان از نظر عرضه کنندگان گوشی های تلفن همراه
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
استراتژی های شکوفایی کسب و کارها و راه کارهای مقابله با شکست در فعالیت های بین المللی
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در تجارت الکترونیکی : مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی
سال 1388
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی
مساله شناختی سیستمی
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی انجمن ایرانی پویایی شناسی سیستم ها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نگهداشت منابع انسانی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
مدل شناسی استراتژی های توسعه محصول جدید
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
دانایی و یقین: نظریه دی
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
شناسایی عوامل موثر بر بازسازی تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور سوریه)
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر
بررسی علل ضعیف بودن مهارت خواندن در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان صومعه سرا
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
تدوین اثر پیامهای بازاریابی حسی بر رفتار مصرف (مطالعه فروشگاه های آنلاین موادغذایی )
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی : پیام رسان تلگرام
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری

مقالات محمدرضا حمیدی زاده در ژورنال های داخلی

رویکرد و استراتژی های دانش آفرینی در دانشگاه ها
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
محک زنی رویکردهای طراحی و استقرار مدیریت دانش
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
محک زنی الگوهای دانش سازمانی از طریق استقرار نظام تولید و توسعه دانش
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
راهبرد طراحی سیستم و مهندسی دانش
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
طراحی و تبیین مدلهای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
بررسی حبایهای قیمتی سهام در بورس اوراق بهادار تهران برحسب اندازه شرکت و نوع صنعت
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه مطالعات تجربی حسابداری مالی
تعهد مدیران، تابعی از انگیزش(مطالعه موردی: مدارس مقطع متوسطه استان تهران)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
تاثیر اوراق مشارکت در اقتصاد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
بررسی و تحلیل تاثیرات عدالت ادراک شده بر تمایلات رفتاری مشتریان و کیفیت خدمات ادراک شده
سال 1392
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
تبیین نقش پیش بینی و آینده نگری در نظام مدیریت اسلامی
سال 1374
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
بررسی و ارزیابی ساختار سازمانی نظام بانکداری کشور برای دستیابی به الگوی بهینه
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
ارزیابی اثربخشی تحول استراتژیک سازمانی شرکت ملی حفاری ایران برای ارتقای سطح مزیت رقابتی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
الگویابی تعالی مدیریت دانش راهبردی (مورد مطالعه: شرکت فولاد مبارکه اصفهان)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دانش سازمانی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین مدل توانمندی بین المللی شرکت های صادرکننده محصولات کشاورزی برای ورود به بازارهای جهانی
سال 1397
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه ی داده بنیاد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
پیشایند های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده بنیاد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
تدوین الگوی یکپارچه سازی سرآمدی مدیریت دانش راهبردی با استفاده از نظریه داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
طراحی و تبیین الگوی همکاری-رقابت: مورد مطالعه گروه سایپا
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تبیین و ارزیابی استراتژی های کسب و کار دانشی و استراتژی های توسعه دانش
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
دارایی موزون بانک ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
کارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاه ها در صنایع با فناوری پیشرفته
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تاثیر توانمندی های محوری بنگاه های اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بین المللی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
سیاست گذاری مهار تلفات جاده ای در کشور
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
توسعه توانمندی های برنامه ای کارکنان دانشگرا
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
راهبرد کوچ ارزشی رشدی و بهره وری سرمایه
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
علت یابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تدوین الگوی توسعه صادرات سنگ های تزئینی کارشده ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین و ارزیابی الگوی درونداد دانش آفرینی در آموزش عالی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و اعتباریابی مدل بازدارندگی جابجایی مشتریان صنعت لوازم خانگی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و اعتباریابی مدل موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین مهارت های کارآفرینی سازمان در نیل به موقعیت برتر راهبردی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
راهبرد سرمایه گذاری مبتنی بر ریسک غیرسیستماتیک و ساختار مالکیت
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین روش نرم افزاری دانش راهبردی برای ارتقای سلامت سازمانی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی الگوی فرایندی تدوین راهبردی پابرجا در شرایط عدم قطعیت
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین قابلیت های توانمندساز سیستم خبره برای ارتقای تصمیمات راهبردی سازمان
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تدوین الگوی یکپارچه سازی سرآمدی مدیریت دانش راهبردی با استفاده از نظریه داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
تدوین و ارزیابی الگوهای کارآمد بخش بندی بازار صنعت پتروشیمی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
تبیین کارایی و تحلیل بازده ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر تورم بر بیمه
سال 1367
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
تبیین مدل شایستگی برای استراتژی زنجیره تامین
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت زنجیره تامین
شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
نقد فیلم مارجین کال با تصمیم‌گیری اخلاقی در شرایط بحرانی
سال 1399
ارائه شده در پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی
عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
ارایه مدل زنجیره تامین بیمارستانی رقابت پذیر در بیمارستان های خصوصی تهران
سال 1397
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
بررسی تاثیر جذابیت وب سایت روی عشق به برند (مطالعه موردی: بانک تجارت استان تهران)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
الگوی شناخت ویژگی دانش راهبردی برای تدوین تجارب راهبردی مدیران
سال 1397
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
بررسی تاثیر تصویر قیمتی و رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتری
سال 1399
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مفهوم پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه های بخش بندی بازار بین المللی؛ مطالعه موردی بازار بین المللی بنزین
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه ای در وب سایت های خرده فروشی
سال 1390
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو سبک تصمیم گیری مصرف کننده
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارائه الگو رضایت-اعتماد با تاکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
مدل راهبرد کسب وکار مبتنی بر عوامل زیرساختی و قابلیت های دانشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بهبود انتشار نوآوری از طریق تحلیل عملیاتی مدل سازی عامل بنیان
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
طراحی الگوی مشارکت مشتریان در فرآیند توسعه محصول جدید در صنعت خودروی کشور
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
سنجش آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تبدیل شدن به سازمانی یادگیرنده
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
برتری تصادفی مبتنی بر صرف ارزش و رفتار ریسک گریزانه سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در مدیریت دارایی و تامین مالی
طراحی الگوی فرایند دانش آفرینی در دانشگاه بر اساس رویکرد آمیخته
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
تبیین عوامل سازمانی موثر بر عملکرد تیم های کاری
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر ریسک ادراک شده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی های بازاریابی برعملکرد بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه بندی صنایع از منظر نظام بانکی
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری
سال 1389
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه مدل پیش بینی مصرف سالیانه برق در ایران با استفاده از شبکه عصبی نارکس و بررسی تاثیر هدفمندسازی یارانه ها بر آن
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و الگو سازی ( اقتصاد سابق)
مدل توسعه محصول جدید در صنعت خودروسازی کشور
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
سنجش و تحلیل جذابیت صنعت لایروبی در ایران
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
تبیین الگوی توسعه رویکرد استاد-شاگردی در تسهیم دانش ضمنی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
همبستگی برون سپاری استراتژیک با عملکرد زنجیره تامین بیمارستانی
سال 1396
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
عوامل شغلی و سازمانی موثر بر انگیزش خدمات عمومی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر اساس مدل سازمان های پاسخگوی سریع
سال 1388
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
رفتار توده واری در بورس اوراق بهادار تهران براساس ریزساختار بازار (مطالعه موردی: شرکت مخابرات)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
شناسایی انواع تجربه‎ های مصرف و بررسی تاثیر آنها بر ادراک از قیمت
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعه موردی: اصفهان)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژه برند با تاکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعه موردی: اپراتور های تلفن همراه)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه ی مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
رویکرد سیستمی برای ارزیابی و انتخاب طرحها
سال 1377
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
راهبریهای سیستمی برای تدوین برنامه های استراتژیک
سال 1378
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
فرایند و ساختار تعامل سازمانها با محیط
سال 1379
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی سازه ها و راههای ارتقای اثربخشی نیروی کار
سال 1379
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی رفتار و سازه سبکهای حل مسئله نیروی انسانی دانش گرا
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
رویکرد درجه دوم برنامه ریزی تخصیص اعتبارات میان بخشی تحقیقات
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی و تبیین نوع ساختار نظام بانکی کشور
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
ساختارپذیر کردن کارها، زیربنای تحقق برنامه ها
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی الگوی رفتار مصرفی مشترکان خانگی برق
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو آمیزه بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
شناسایی و طراحی الگوی پیکربندی بازاریابی یکپارچه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
الگوریتم پیشنهادی برای انتخاب ویژگی های مناسب به منظور پیش بینی شاخص بورس اوراق بهادار تهران
سال 1400
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت مالی
تبیین الگوی رشد کیفی انسان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
ارزیابی تفکر راهبردی مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مهارت آموزی
اقتصاد مالی
سال 1400
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تحقیق درعملیات
سال 1399
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تحلیل مسیر
سال 1399
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تبیین عوامل موثر بر اثربخشی تیمهای کاری در سطح واحد
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
تاثیر کارکردهای مدل سه گانه بلوغ مدیریت دانش در کسب قابلیت های مزیت رقابتی (موردمطالعه: شرکت ملی صنایع پتروشیمی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
کارکردهای تعرفه های گمرکی بر متغیرهای کلان اقتصادی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه کنکاش مدیریت و حسابداری
الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی و اشتغال فارغ التحصیلان
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
شناسایی مولفه های اصلی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رویکرد فراترکیب
سال 1399
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
انتخاب ویژگی های مناسب برای مدل پیش بینی شاخص بورس اوراق بهادار تهران بر مبنای تکنیک کاهش ابعاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
تاثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی محتوای استراتژی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
سنجش و ارزیابی توسعه سرمایه انسانی اعضای هیئت علمی (موردمطالعه دانشگاه تهران)
سال 1401
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
طراحی استراتژی تبلیغاتی بازآفرینی تصویر ذهنی رفتار برنامه ریزی شده گردشگران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
ارزیابی و تحلیل شبکه های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
فرآیندها و مدل های طراحی نظام تحقیقات
سال 1375
ارائه شده در فصلنامه رهیافت
طراحی و تبیین مدل بخش‎بندی پویای بازار بین‎المللی فراورده‎های نفتی ایران (مطالعه موردی: بازار بین‎المللی بنزین)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تجزیه‎وتحلیل عوامل موثر بر موفقیت شراکت های راهبردی با رویکرد پویایی های سیستم (مورد مطالعه: خوشه صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مزیت رقابتی بازاریابی گردشگری پزشکی ایران
سال 1395
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
بررسی رابطه بین دارایی های مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران
سال 1391
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
شیوه ارتقاءوتوسعه ارزش های منابع انسانی بر پایه توسعه مهارت های محوری
سال 1388
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
توانمندسازی و عملکرد زمینه ای با مطلوبیت حرفه ای
سال 1391
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
الگوی تناسب فرهنگ سازمانی مبتنی بر اخلاق و دلبستگی های سازمان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
یک راهنمای عملیاتی برای مدل سازی مبتنی بر عامل، بر پایه دسته بندی پژوهش های صورت پذیرفته در علوم انسانی: انتشار نوآوری در ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
راهبردهای بازاریابی اختراعات برای ورود موفق به بازار
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
تبیین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان: مورد پژوهی بانک صادرات ایران
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
الگوی رویکرد تخصصی درتعاملات دانشگاه با صنعت: ضرورت ها و چالش های بخش بندی بازار
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه صنعت و دانشگاه
بررسی رفتار توده وار قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مقداری
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مهارت آموزی
تاثیر نویزهای محیطی در بازاریابی رسانه های اجتماعی
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی
سال 1403
ارائه شده در مجله مدیریت بازاریابی هوشمند

طرح های پژوهشی محمدرضا حمیدی زاده

آموزش مدیریت و رفتار سازمانی
سال 1373
ارائه شده در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی