حسن خجسته باقرزاده | سیویلیکا

دکتر حسن خجسته باقرزاده

نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه (ABU) عضو هیأت امنای دانشگاه صدا و سیما

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی حسن خجسته باقرزاده در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه پژوهش های رسانه و ارتباطات (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی حسن خجسته باقرزاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه صدا و سیما (عضو هیات علمی)
  • سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • کنفرانس بین المللی رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری (دبیر علمی)

مقالات حسن خجسته باقرزاده در کنفرانس های داخلی

چالشها و راهکارهای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در مدیریت بحران
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری
بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل مفهومی برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران
سال 1395
ارائه شده در سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه
بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید
سال 1395
ارائه شده در سومین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه
طراحی الگوی جامع نویسندگی رادیویی در شرایط بحران
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی سواد رسانه ای و مدیریت فرهنگی

مقالات حسن خجسته باقرزاده در ژورنال های داخلی

الگوهای هنجاری تولید محتوای رسانه ها: راهبرد ایجاد مزیت رقابتی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
نقش اینترنت به عنوان رسانه های مجازی در مدیریت بحران اجتماعی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
طراحی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقای بهره وری سرمایه های انسانی رسانه ملی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه رسانه
سپهر رسانه و چالش های پیش رو
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه رسانه
آینده مصرف رسانه ای مخاطبان: مطالعه موردی با روش دلفی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
مطالعه سطح سواد رسانه ای در کاربران رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
کارکرد نشانه شناسی لایه ای به عنوان یک روش تحلیل متن در قالب آگهی خدمات عمومی در شبکه رادیویی سلامت
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمان های لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهی های بازرگانی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
شناسایی عوامل کلیدی رسانه ای در سیاستگذاری برای رادیو-تلویزیون در ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
طراحی و تدوین مدل ارزیابی عملکرد سرمایه های انسانی رسانه ملی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
فلسفه رادیو آوا
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
سیاست های اصلی رسانه ها در هنگامه بحران های ناشی از حوادث طبیعی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
تشخص سازی(personal branding) یا مدیریت تأثیرگذار هویت در شبکه های اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
اخلاق حرفه‏ ای رسانه‏ ها در جمهوری اسلامی ایران؛ مفاهیم و مصادیق
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
ترویج سبک زندگی اجتماعی با استناد بر قرآن و سنت و با تاکید بر هنرهای تصویری در رسانه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات هنر اسلامی
تفاوت سازمان های رسانه ای با سازمان های صنعتی
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
بررسی نحوه استفاده رسانه های بیگانه ، از مسایل زنان برای تغییرات فرهنگی در ایران
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
تفاوت معنا در موسیقی رادیو و تلویزیون
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانه ملی در سپهر رسانه ای کشور با تاکید بر شبکه های تلویزیونی فارسی زبان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
الگوی مفهومی نظام رسانه ای در اندیشه امام و رهبری
DOR: ۲۰.۱۰۰۱.۱.۲۵۳۸۲۹۷۷.۱۳۹۹.۲۷.۴.۱.۴
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
شناسایی و تبیین اصول و شیوه های طراحی جدول پخش شبکه های سیما
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
مطالعه ویژگی های عنصر مکان در نمایش های رادیویی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
الگوی راهبردی مهندسی نظام رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در نگاه خبرگان رسانه
سال 1400
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
رهبران افکار در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی رهبران فکری سیاسی در توییتر)
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
الگوی مدیریت منظومه ای رسانه ها بر اساس کارکردهای آرمانی آنها در تراز جامعه دانایی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
کنش جمعی کاربرد موسیقی در رادیو
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
اصول اخلاق حرفه ای خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی در مدیریت بحران (زلزله)
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
ساختار بندی هویت زنان
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه ی دانایی با رویکرد مدیریتی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رسانه
تحول مولفه های قدرت در عصر شبکه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
ارائه الگوی حکمرانی در پلتفرم های ویدئویی آنلاین با تاکید بر نقش صنعت (خود تنظیم گری)
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
بررسی تطبیقی میان مصرف رسانه های ارتباطی (چاپی و الکترونیکی) و میزان اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران سال ۱۳۹۹
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تحلیل مقایسه ای گفتمان تبلیغات «شبکه یک» و «شبکه ماهواره ای جم تی وی» در حوزه بدن
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه رهپویه ارتباطات و فرهنگ
تحلیل محتوای نظرات کارشناسان در زمینه پوشش اخبار بحران در صداوسیما (سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ )
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
تحلیل ساختار مسائل فیلم ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ
تحلیل مضامین سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی
ظرفیت سنجی موسیقی قومی کردی به منظور ترویج فرهنگ کار و فعالیت در برنامه های رادیویی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
تحلیل نشانه شناسی بدن در تبلیغات تجاری (مطالعه موردی: شبکه ماهواره ای جم تی وی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه زن در فرهنگ و هنر
مهمترین عوامل موثر بر مدیریت موسیقی در رادیو
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رسانه
ارائه شاخص های الگوی مطلوب سیاست گذاری محتوای رسانه های اجتماعی با توجه به شاخص های اخلاقی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
طراحی مدل مفهومی مرجعیت رسانه ای برای سازمان صداوسیما
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها
سال 1403
ارائه شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی