الهه حجازی | سیویلیکا

پروفسور الهه حجازی

دانشیار

معرفی

علاقه مند به حوزه روانشناسی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی الهه حجازی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه اندازه گیری تربیتی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی الهه حجازی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • سلسله نشست های آسیب های اجتماعی شهر تهران"دومین نشست:پیامدهای روانی و اجتماعی حوادث طبیعی" (ارائه کننده)
  • هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • هفتمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات بین المللی الهه حجازی

"Home Learning Environments: A Cross-Cultural Study Between Germany and Iran", SAGE Publications, (2018), Vol 38, No 4: 411-425
"Psychometric Properties of Rational-Experiential Inventory for Adolescents", SAGE Publications, (2018), Vol 8, No 1: 215824401876721
"Student’s Academic Engagement: the Relation between Teacher’s Academic Optimism and Female Student’s Perception of School Climate", Springer Science and Business Media LLC, (2016), Vol 15, No 3: 646-651
"Preschool Children's Understanding of Biased Social Cognition", Elsevier BV, (2012), Vol 32, No : 8-13
"The Future Orientation of Iranian Adolescents Girl Students and their academic achievement", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 2441-2444
"Individual characteristics, identity styles, identity commitment, and teacher's academic optimism", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 646-652
"The relationship between gender, perception of classroom structure, achievement goals, perceived instrumentality and academic achievement in English course third grad middle school students (English as second language)", Elsevier BV, (2011), Vol 29, No : 703-712
"The Relationships Between Personality Traits and Students’ Academic Achievement", Elsevier BV, (2011), Vol 29, No : 836-845
"The Effect of Self-regulation Learning Strategies Training on the Academic Motivation and Self-efficacy", Elsevier BV, (2011), Vol 29, No : 627-632
"The relationship between perceived parenting styles, social support with psychological well- being", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 1852-1856
"The predicting model of math anxiety: The role of classroom goal structure, self-regulation and math self-efficacy", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 557-562
"Confirmatory Factor Analysis of the University Student Depression Inventory (USDI)", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 4-9
"Prediction of academic performance: the role of perception of the class structure, motivation and cognitive variables", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 2063-2067
"The Mediating Role of Self Esteem in the Relationship Between the Authoritative Parenting Style and Aggression", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 1724-1730
"Motivation, cognitive engagement, and academic achievement", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 2406-2410
"Identity styles and academic achievement: mediating role of academic self-efficacy", Springer Science and Business Media LLC, (2008), Vol 12, No 1: 123-135

مقالات الهه حجازی در کنفرانس های داخلی

نقش انجمن های علمی در توسعه علوم مهندسی
سال 1388
ارائه شده در کنفرانس آموزش مهندسی در ۱۴۰۴
رابطهی خلاقیت و ویژگی های شخصیت با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
رابطهی ویژگیهای شخصیتی و سبکهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
عوامل اجتماعی مؤثر بر مفهوم خود و سبکهای هویت؛ مقایسه دختران دانش آموزان ایرانی و افغانی
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
نقش مدرنیته در تحول شناخت: مقایسه سه خرده فرهنگ ایرانی
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم شناختی در تعلیم و تربیت
رابطه مکانیسم های دفاعی و سبکهای هویت با اعتیاد به اینترنت در میان دانشجویان کارشناسی کوی دانشگاه تهران
سال 1394
ارائه شده در ششمین همایش سراسری آسیب های پنهان زیست دانشجویی
رابطه عوامل بافتی و درگیری تحصیلی، نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی
اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
رابطه تاب آوری با قصد ترک شغل: با تاکید بر نقش میانجی رضایت شغلی و استرس شغلی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
ساخت، رواسازی و تعیین ساختار عاملی مقیاس کمک طلبی پژوهشی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی
تعیین نقش واسطه ای اهداف پیشرفت در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس و هیجان تحصیلی کسلی بر یادگیری خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش ملی تحول در برنامه درسی
تعیین نقش واسطه ای اهداف پیشرفت در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس و هیجان تحصیلی خشم بر یادگیری خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روانشناسی و آسیب های اجتماعی
تعیین نقش واسطه ای اهداف پیشرفت در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس و هیجان تحصیلی لذت بر یادگیری خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در سومین همایش ملی روانشناسی و آسیب های اجتماعی
بررسی علل طلاق عاطفی در زوجین: یک مطالعه مروری نظام مند
سال 1400
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
تطبیق و تحلیل نظریه رشد اخلاقی کولبرگ با آیات قرآن و روایات ائمه اطهار
سال 1400
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره
تبیین ابعاد و تحلیل تربیت اخلاقی کودکان با توجه به عاملیت انسانی در نظر اندیشمندان مسلمان
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
بررسی رابطه ارتقای عاملیت انسانی و بافت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان : مقاله مروری
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
نقش ویژگی های پیش بزرگسالی در تحول مثبت جوانی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
پدیدارشناسی فرسودگی تحصیلی در دوران پاندمی کرونا
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
بررسی اثر عاملیت شخصی بر هویت من در پیش بزرگسالی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی

مقالات الهه حجازی در ژورنال های داخلی

رابطه تاب آوری و بهزیستی روان شناختی:نقش واسطه ای خوش بینی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
رابطه ادراک از ساختار هدفی کلاس،سبکهای تفکر، رویکردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
در جستجوی درک روابط معنادارمیان کارکردها و توانمندسازی روانشناختی سازمان مدرسه
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه ی سبک های هویت با مولفه های سازگاری دانش آموزان: بررسی نقش واسطه ای تعهد*
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
بررسی اثربخشی تعامل آموزش تنیدگی زدایی و سبک هویت در رضامندی روانی و تنیدگی ادراک شده
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره
مقیاس بندی چندبعدی و سودمندی آن درحوزه های مختلف روان شناسی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تحلیل موازی: روشی برای تعیین تعداد عامل ها
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی رابطه سبک زندگی اسلامی با سلامت روان زنان هییت علمی دانشگاه های شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در پژوهش نامه سبک زندگی
ویژگیهای روانشناختی و امید به آینده در زنان مبتلا به سرطان پستان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بیماری های پستان
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بین فردی برمیزان پرخاشگری و رفتارهای تکانشی در میان دانش آموزان دبیرستانی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
پیش بینی نشانه های درونی سازی و برونی سازی در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
نقش واسطه ای انگیزش درونی در رابطه بین ادراک از سبک‎های والدگری و تاب آوری تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
بازنمایی مولفه های احتمال آسیب طلاق: مطالعه ای به روش پدیدار شناسی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره
موانع توسعه علمی ایران در حوزه علوم انسانی با تاکید بر عنصر فرهنگ
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات سیاسی
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی ابزار نشانگرهای بزرگسالی در جمعیت دانشجویی:روایی و پایایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی سیاهه ادراک دانش آموزان از جو مدرسه ( نسخه ی 2016 دانشگاه دلاویر) در دبیرستان های ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
حافظه فعال شنیداری و دیداری در دانش آموزان نارساخوان: پیش و پس از مداخله
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
ادراک سودمندی تکالیف آمار: مطالعه کیفی یک ناهمسویی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
مفهوم گذار به دورة بزرگسالی در میان پیش‌بزرگسالان ایرانی: چشم انداز فرهنگی و اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی فرهنگی
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعه پدیدارشناسی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
ساخت و رواسازی پرسشنامه توانمندیهای منش ایرانیان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانش آموزان دوره متوسطه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
سبب روانشناختی دانش آموختگان رشته های کشاورزی دختر همدان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی
اثر ادراک از روابط والدینی، رابطه معلم- دانش آموز و بهترین اهداف شخصی بر سرزندگی تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
تحلیل چند سطحی بهزیستی روان شناختی نوجوان ها از راه عاملیت فردی، فرهنگ مدرسه و حمایت خانواده
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
پیش بینی ارتباط با مدرسه بر اساس دلبستگی به والدین و همسالان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
نقش درگیری، حمایت از خودمختاری و گرمی مادر و پدر در انگیزش خودمختار و عملکرد تحصیلی فرزندان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
بازنمایی عوامل فردی موثر در احتمال آسیب طلاق: یک بررسی پدیدارشناسی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
رابطه ی باورهای اساسی و بهزیستی ذهنی: نقش واسطه ای هویت اخلاقی در اواخر نوجوانی و ظهور بزرگ-سالی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
رده بندی سنی بازی های رایانه ای از دیدگاه روان شناختی: مطالعه ای به روش دلفی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
الگوی ساختاری رابطه ادراک از ساختار کلاس، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و خودنظم بخشی در درس ریاضی
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در ارتباط بین اهداف اجتنابی- عملکردی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر در رشته علوم انسانی
سال 1387
ارائه شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی
فراوانی شکوفایی در دانش آموزان سرآمد براساس مدل های مختلف بهزیستی: آیا تفاوتی براساس جنسیت وجود دارد؟
سال 1400
ارائه شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت
بررسی رابطه منابع خود-کارآمدی و سطح باورهای خود-کارآمدی با عملکرد ریاضی دانش آموزان شهرستان سردشت
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
ارتباط ادراک از سبک فرزندپروری والدین با انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی
سال 1388
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
تحلیل چند سطحی رابطه جهت گیری هدف دانش آموزان و ادراک آنها نسبت به جهت گیری هدف والدین با کمک طلبی تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای متغیرهای انگیزشی و شناختی
سال 1388
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس افسردگی دانشجویان (USDI) در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران
سال 1387
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
رابطه ترس از موفقیت و رضایتمندی روانی در دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی و جنس: مطالعه موردی دانشگاه تهران
سال 1385
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
طراحی خطوط اصلی بسته آموزشی «اخلاق مبتنی بر شهود اخلاقی با ملاحظات گسست اخلاقی» و اعتباریابی آن برای دانش آموزان متوسطه دوم
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
نیمرخ شکوفایی دانش آموزان سرآمد براساس مدل پرمای سلیگمن: بررسی تفاوت های جنسیتی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
رابطه ی باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش آموزان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
بررسی اثربخشی برنامه ی طراحی شده بر اساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانش آموزان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
پیش بینی خلاقیت دانش آموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت
سال 1391
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
شناسایی شاخص های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین نیاز به خاتمه و درگیری شناختی: اثر بافت تعلل ورزی
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
ارزیابی مدل ارتباطی حس تداوم خود، زندگی هدفمند و فرسودگی ناشی از شبکه های اجتماعی واهمال کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی گری کاهش تاخیری سودمندی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه عاملیت، برنامه ریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روان شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی براساس سبک های هویت، اهداف پیشرفت، درگیری تحصیلی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
موانع توسعه علوم انسانی از منظر خردگرایی نقاد با نگاهی به ایران
سال 1399
ارائه شده در دو فصلنامه پژوهش سیاست نظری
پژوهش های مرتبط با شایستگی ها اعضای هیئت علمی دانشگاه های ایران (مرور نظامند مدل ها، چالش ها و راهکارها)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه رهیافت
کیفیت رابطه معلم-دانش آموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردم نگارانه
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
نقش کیفیت تدریس استاد در گرایش دانشجویان بهداشت به تفکر انتقادی
سال 1393
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
تاثیر آموزش راهبرد های شناختی - فراشناختی (روش خودآموزی) بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی
سال 1380
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
تحول شناختی کودکان ناشنوا بر اساس نظریه ذهن
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
بررسی موانع و چالش های تحقق اهداف آموزش منش در مدارس ابتدایی کشورهای مختلف: مرور نظام مند
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های کیفی در علوم رفتاری
The quality of friendship, friendship reciprocity and resilience
سال 1390
ارائه شده در مجله بین المللی علوم رفتاری
سبک های عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبک های دلبستگی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
تفاوتهای جنسیتی در سبک های هویت ، تعهد و کیفیت دوستی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه زن در توسعه و سیاست
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس های برخط
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه های اجتماعی و بررسی رابطه آن با عملکرد تحصیلی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
Designing a Package of Scientific Thinking Training and Its ‘Effect on Problem-Solving Skill in Preschool Children
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
رابطه سرمایه های تحولی خانواده، مدرسه و سایرین با بهزیستی روان شناختی: نقش واسطه ای امید
سال 1397
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهت گیری های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران
سال 1389
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
اثربخشی آموزش تفکرمراقبتی بر به زیستی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
تاثیر ادراک شایستگی بر تاب‎آوری تحصیلی با میانجی گری انگیزش خودمختار
سال 1395
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
بررسی اثر جنس و طرحواره های جنسیتی بر الگوهای دوستی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه
ارزیابی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه منزلت های هویت تحصیلی در دانش آموزان ایرانی
سال 1390
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
واکاوی کیفی هویت زنانه و تصویر بدن در دختران نابینا
سال 1402
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
پیشایندهای انگیزشی احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: نقش خودمختاری، شایستگی، ارتباط و علاقه فردی
سال 1402
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
خلاقیت بر مبنای متغیرهای فردی و بافتی: مقایسه نظریه و عمل
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
اثر تقویت بازنمایی های حافظه بر حرمت خود در افراد دارای اضطراب امتحان: یک مطالعه مقدماتی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
The effect of stress inoculation training on psychological well-being in different ‎identity style
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی