وحیدرضا میرآبی | سیویلیکا

دکتر وحیدرضا میرآبی

دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی وحیدرضا میرآبی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیر مسئول)
  • فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی وحیدرضا میرآبی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • تبیین الزامات سبک زندگی اسلامی درفضا و کالبد شهری (داور جلسه)
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز (عضو هیات علمی)

مقالات وحیدرضا میرآبی در کنفرانس های داخلی

کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری به منظور کسب مزیت رقابتی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار
بررسی تاثیر هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار
مدل سیستمهای هوش کسب و کار و مدیریت ارتباط با مشتری برای خرده فروشان
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار
اولویت بندی شاخص های توسعه بازاریابی الکترونیکی گردشگری با تأکید بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: جزیره قشم
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر اجرای شبکه های گاز رسانی قشم
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر جلب رضایت مشتریان(مطالعه موردی: هتل های 3ستاره جزیره قشم)
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
بررسی عوامل موثر بر تغییر برند.مورد مطالعه : صنعت خدمات بیمه شهرتهران
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی
شناسایی شاخص فرهنگی نهفته در ارزیابی آمادگی سازمان های دولتی برای ورودبه فضای نوین کسب و کار
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
شناخت عوامل موثر در انتخاب دوره های آموزش مجازی در بانک مسکن با استفاده از روش ANP
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
ارائه الگوی ارزیابی آمادگی بانک مسکن برای پیاده سازی مهندسی مجدد فرآیندها BPR
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
بررسی وآزمون متریک های کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد بیمه ایران مورد مطالعه : شرکت سهامی بیمه ایران شهر اصفهان
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر ارتقاء کارآییسازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، هرمز و دانشگاه سما قشم
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
مدیریت منابع انسانی و چابکی سازمان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
تأثیر تجربه، تصویر، رضایت و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند در میان مشتریان (مطالعه موردی شرکت امرسان)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
کسب موفقیت درتجارت الکترونیک با ایجاد مزیت رقابتی پایداردر سازمانها (مطالعه موردی: سازمانهاو شرکت های موجود در جزیره قشم(حیطه کاری صنعت))
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی تاثیرات تبلیغ و نام تجاری در رفتار مصرف کننده
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی عوامل موثربر موفقیت محصولات لبنیاتی شرکت کاله در سال 1393
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سنجش عوامل تاثیر گذار بر عملکرد مدیران و کارکنان و نقشآن بر رضایت مندی مشتریان مطالعه موردی: بانکهای تجارت استان فارس
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
تبیین رابطه هوش هیجانی و ابعادآن باعملکرد نمایندگان بیمه ی عمر
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
موانع و چالش های فراروی اجرای مهندسی مجدد در ایجاد تحول در سازمان های دولتی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
بررسی قابلی های ایران در ایجاد و توسعه شهر سلامت
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
بررسی رابطه استراتژی تنوع و عملکرد مالی شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
EFQM scores evalution in Textile industry: A case study in Yazd Textile industry
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تاثیر مدیریت خلاقیت بر وفاداری مشتریان شرکتهای دانش بنیان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
طراحی مدلی جهت بررسی رابطه بین ابعاد سیاست های حمایتی دولت با عملکرد صادرات آبزیان استان بوشهر
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان در شرکت مخابرات شهر کرمانشاه با استفاده از مدل سروکوال
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی رابطه بین عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش باافزایش یادگیری سازمانی مطالعه موردی: اداره کل هواشناسی - استان هرمزگان
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بررسی مدیران کارآفرین و بهبود بهره وری سازمانی (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور میناب و دانشگاه پیام نور بندرعباس
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد سازمانی کارکنان مراکز فرمان شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)
سال 1394
ارائه شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
بررسی رابطه حمایت مدیران ارشد بر روی تنظیم با مشتری و سهامداران در شرکت های ساختمان سازی در تهران
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی رابطه رفتار رابطه ای داخلی بر روی تنظیم با مشتری و سهامداران در شرکت های ساختمان سازی در تهران
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با نقش واسط مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بین المللی کیش
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
شناسایی عوامل موثر و طراحی مدل رقابت پذیری شرکت ملی گاز با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
نقش فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف راهبردی دانشگاههای کشور
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم در ایران
شناسایی عوامل موثر و طراحی الگوی رقابت پذیری شرکت ملی گاز با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
بررسی نقش واسط رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین نگرش شغلی و اشتراک دانش کارکنان سازمان آتش نشانی کیش
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
بررسی رابطه بین اشتراک دانش و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آتش نشانی کیش
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت
بررسی تاثیر جلوه های بصری و سهولت استفاده از وب سایت بر تفکیک مشتریان فروشگاههای اینترنتی در ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیرات به کارگیری اتوماسیون اداری بر میزان کارایی و بهره وری ( مورد مطالعه: استانداری استان هرمزگان)
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی رابطه مدیریت کیفیت فراگیر با توانمند سازی و ارزیابی عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال کیش مپصا کیش)
سال 1396
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
پیش بینی توانمندسازی و عملکرد کارکنان از طریق مدیریت کیفیت فراگیر(مطالعه موردی: شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال کیش)
سال 1396
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
بررسی و شناسایی عوامل ساختاری موثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی، اولویت بندی آنها با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
توانمندسازی منابع انسانی و استقرار دولت الکترونیک در سازمان های امروزی
سال 1395
ارائه شده در همایش ملی مدیریت توسعه (چالش ها و راهکارها در سازمان های دولتی و خصوصی)
رابطه عناصر آمیخته بازاریابی خدمات با میزان فروش (مطالعه موردی: بانک کشاورزی شعب استان تهران)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین خلاقیت در طراحی بسته بندی وبازاریابی و فروش محصولات غذایی (مطالعه موردی فروشگاه اتکا ،هرمزگان)
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتریان بانک
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
بررسی رابطه مدیریت کیفیت فراگیر با توانمندسازی و ارزیابی عملکرد کارکنان (مطالعه موردی: شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال کیش - مپصا کیش)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
پیش بینی توانمندسازی و عملکرد کارکنان از طریق مدیریت کیفیت فراگیر (مطالعه موردی: شرکت مدیریت پروژه های صنعتی ابدال کیش)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
شناسایی و مطالعه مولفه های ساختاری بسته بندی برند درتصمیم گیری خرید محصولات غذایی (محصولات لبنی درسوپر مارکت های شرق هرمزگان)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تحلیل بررسی ونقش تجارت الکترونیک دربازاریابی سبز
سال 1397
ارائه شده در چهارمین همایش ملی علوم و فناوری های نوین ایران
تحلیل و بررسی نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی سبز
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
بررسی عوامل مرتبط با گرایش مردم به طرح جدید بیمه های زندگی
سال 1391
ارائه شده در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین سمینار بین المللی بیمه و توسعه
تاثیر بازدید از رسانه های اجتماعی، رضایت برند و عملیات خدمات دهی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه برند
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی اثر قابلیت های بازاریابی پویا و قابلیت های بازاریابی ایستا بر عملکرد بازاریابی بین المللی در صنعت گردشگری سلامت
سال 1401
ارائه شده در کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت
بررسی راهکارهای افزایش صادرات صنایع دستی به کشورهای حوزه خلیج فارس با میانجیگری بازاریابی دیجیتال
سال 1401
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی در صنعت گردشگری با در نظر گرفتن توریسم مذهبی (مطالعه موردی : شهر ری )
سال 1401
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران

مقالات وحیدرضا میرآبی در ژورنال های داخلی

بررسی رابطه بین ابعاد سیاست های حمایتی دولت با عملکرد صادرات آبزیان استان بوشهر
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی خدمات در حوزه توریسم سلامت شهر مشهد با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
شناسایی و مطالعه عوامل موثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون بسته بندی
تجزیه وتحلیل عوامل درونی مدل الماس ملی مایکل پورتر بر توسعه مزیت رقابتی و ارائه مدل اثربخش (مورد مطالعه: بنادر ودریانوردی بوشهر)
سال 1398
ارائه شده در پژوهشنامه حمل و نقل
بررسی و آنالیز نقش مولفه های بیرونی مدل الماس ملی مایکل پورتر در کسب، حفظ و توسعه توان رقابتی (مورد مطالعه: بنادر ودریانوردی بوشهر)
سال 1398
ارائه شده در پژوهشنامه حمل و نقل
شناسایی مولفه های موثر بر بخش بندی مشتریان؛ کسب وکارهای بیمه در بازار ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
بررسی شاخص های موفقیت شرکت های بین المللی در پروژه های نفت وگاز ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
مقایسه رفتار مشتریان در هنگام خرید کالاهای لوکس به صورت حضوری و آنلاین
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
بررسی عوامل موثر بر خرید تفننی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی عوامل روان شناختی توانمندسازی کارکنان و رضایتمندی مشتری در هتل های کلان شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
هوشمندی رقابتی و کسب مزیت رقابتی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
رفتار شهروندی اعضای هیات علمی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر مدل سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
تاثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
تحلیل نقش مولفه های کانال های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
مدلی برای جمع سپاری شرکت های دانش بنیان در بانک ها
سال 1398
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
مدل وفاداری مشتری برای سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه دانش سیاسی
شناسایی سبک های زندگی سرمایه گذاران ، میزان درگیری ذهنی و نوع تصمیم گیری خرید با رویکرد مالی – رفتاری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
شناسایی خلاهای پیاده سازی تجارت اجتماعی در کسب وکارهای نوپا
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائۀ مدلی از عوامل مؤثر در روی‌گردانی مشتریان به روش معادلات ساختاری و نظام استنتاج فازی (FIS)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
آزمون مدل تصمیم گیری چند معیاره در طراحی الگوی موفقیت برنامه های جانشین پروری در بانک های ایرانی
سال 1399
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
ادراک مشتریان از منافع رابطه در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه
سال 1399
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت های بزرگ صنعت فولاد
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارائه الگوی پیاده سازی تجارت و سرمایه اجتماعی کسب وکارهای نوپا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
مدل سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه گرایی مشتری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین مدل خلق ارزش برای مشتریان بانک ها در فرایند خلق مشترک ارزش برند (موردمطالعه: مشتریان بانک شهر)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
ارائه الگوی راه اندازی موفق شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر رویکرد تلفیقی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه
ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
عوامل موثر بر صنعت گردشگری با تاکید بر مزیت رقابتی مقصد های گردشگری درایران(مطالعه موردی:استان مازندران)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه بررسی مسائل اقتصاد ایران
The Role of Export Components Entry to Regional Markets in Developing National Brand
سال 1397
ارائه شده در مجله بین المللی مطالعات اقتصاد و مدیریت کسب و کار
Developing the Concept of Brand Love Based on Customer Personal Characteristics (Case Study: l ekneH Company)
سال 1397
ارائه شده در مجله بین المللی مطالعات اقتصاد و مدیریت کسب و کار
نگاهی به تصمیم گیری سیاسی افراد از منظر پست مدرنیسم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روش شناسی علوم انسانی
ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش آفرینی آن بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
تاثیر انتظارات و شرایط تسهیل کننده بر رفتار مشارکت کاربران فضای مجازی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
مدل متغیرهای موثر بر عشق و تعهد به برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن های همراه هوشمند
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
Identification and clustering internal stimuli on the effectiveness of advertisement by using Delphi method and perceptron neural network (Case study on sports retailers)
سال 1399
ارائه شده در مجله بازاریابی و تجاری سازی کشاورزی
ارائه مدل گردشگری سلامت با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM) (مورد مطالعه شهر مشهد)
سال 1399
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
بررسی راه کارهای برندسازی در صنعت نفت و صنایع وابسته
سال 1394
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
رفتار مشارکت کاربران فضای مجازی و ارزش های فردی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
Designing an Online Advertising Model with an GIF Marketing Approach (Case: Oil and Gas’s Industrial Tourism Hubs of Iran)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه بررسی تجارت نفت
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر ه وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
تدوین مدل توسعه گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار(مورد مطالعه :جزیره کیش)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای
توسعه گردشگری سلامت در مشهد با روش مدل سازی ساختاری تفسیری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بازار سهام با استفاده از روش تاپسیس فازی
سال 1391
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
ارائه یک مدل جهت تدوین استراتژی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره به منظور برتری رقابتی در محیط پویا
سال 1390
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
پیامدهای اقتصادی و غیر اقتصادی مسئولیت اجتماعی شرکتی: کاربرد نظریه داده بنیاد
سال 1400
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
تاثیر عشق و تعهد به برند بر وفاداری به برند، تمایل به پرداختبیشتر و تبلیغات دهان به دهان در انتخاب و خرید گوشی هوشمند دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
شناسایی و تدوین عوامل و اجزائ الگوی خرسندی مشتریان با اجرای بهبود عملکرد سیستم هوشمند در گمرک
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
رفتار شناسی رای دهندگان، مطالعه عوامل موثر بر استدلال سیاسی افراد از منظر علوم شناختی در ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
تاثیر خط مشی گذاری مدیریت کلان بر عملکرد شرکت های بزرگ صنعت فولاد
سال 1397
ارائه شده در مجله خط مشی گذاری عمومی در مدیریت
شناسایی میزان اهمیت ایده سنجی و تایمینگ در موفقیت استارت آپ ها با تاکید بر برنامهریزی منابع مالی و سرمایهگذاری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
طراحی و اعتباریابی مدل تامین مالی در شرکت های بزرگ صنعت فولاد
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای توسعه صنعت بانکداری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی مدل ارزیابی عوامل موثربررفتار نوستالژیک ونتایج حاصل از آن با رویکرد شناسایی عوامل محیطی-موقعیتی، جمعیت شناختی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی و نگرش آنان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه بازیابی دانش و نظامهای معنایی
شناسایی و رنکینگ میزان تاثیر متغیرها و شاخص های رفتاری سبک های زندگی بر تصمیم گیری های خرید و درگیری های ذهنی پس از خرید مطالعه موردی: خانم های جوان با منابع مالی و درامدی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
ارائه مدل تاثیرگذاری بازارگرایی بر بهره وری صنعت فرش دستبافت کشور
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
نقش ارتباطات ورزشی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی با نقش میانجی رسانه های اجتماعی در ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه رسانه
طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات
Designing a Causal Model of Buyers' Orientation in the Decision-Making Process According to Ethical Factors
سال 1402
ارائه شده در مجله بین المللی اخلاق و جامعه
شناسایی و تدوین عوامل و اجزائ الگوی خرسندی مشتریان با اجرای بهبود عملکرد سیستم هوشمند در گمرک
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
توسعه سبد خدمات آموزش روستاییان پیراشهر تهران در راستای توسعه پایدار فضا
سال 1401
ارائه شده در مجله روستا و توسعه پایدار فضا
اولویت بندی مولفه های موثر بر توسعه گردشگری مذهبی در شهر مشهد با رویکرد دیمتل
سال 1402
ارائه شده در مجله علوم جغرافیایی
‎بررسی اثرگذاری مدل تعالی سازمانی بر بازاریابی موثر در حوزه دانشگاه آزاد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علمی مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی
تدوین و تبیین الگوی رضایت مشتریان با رویکرد عملکرد سیستم هوشمند در گمرک
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
طراحی مدل موانع عملکرد بهینه زنجیره تامین بنگاه های کوچک و متوسط
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
تاثیر «رابطه عاطفی» با برند بر وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره استان مازندران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری
طراحی الگوی بازارپردازی خرده فروشان جدید محصولات مصرفی تند گردش مورد حمایت بانک سامان
سال 1401
ارائه شده در مجله اقتصاد و بانکداری اسلامی
ارائه الگوی ژئومارکتینگ مبتنی بر توسعه زیرساخت های گردشگری شهری تهران
سال 1400
ارائه شده در مجله پژوهش و برنامه ریزی شهری
The Role of Organizational Leadership in Customer Loyalty through Managing Conflict between Employees and Customers
سال 1398
ارائه شده در مجله بین المللی رهبری سازمانی
ارائه الگویی جهت توسعه گردشگری پایدار در جزیره قشم با تمرکز بر چشم‎اندازها و چالش‎های گردشگری طبیعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
Designing and explaining the cause marketing model in the dairy food industry
سال 1403
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها
Cause-related marketing model in the dairy food industry based on the grounded theory
سال 1403
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها
Evaluating the Impact of Green Supply Chain Management Processes on New Products in Saipa Automotive Company
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی