امیر مانیان | سیویلیکا

دکتر امیر مانیان

دانشیار ،دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی امیر مانیان در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (هیات تحریریه)
  • پژوهش های مدیریت منابع سازمانی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی امیر مانیان در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات بین المللی امیر مانیان

"Success of Open Source in Developing Countries", IGI Global, (2015), Vol , No : 1126-1142
"Success of Open Source in Developing Countries", IGI Global, (2014), Vol 5, No 1: 50-65
"Positivism in information systems: investigating paradox between theory and practice in IS researches", Inderscience Publishers, (2014), Vol 16, No 1: 72
"The study of the success indicators for pre-implementation activities of Iran's E-Government development projects", Elsevier BV, (2010), Vol 27, No 1: 63-69

مقالات امیر مانیان در کنفرانس های داخلی

The Impact of Organizational Factors on Information Technology/ Information Systems Strategic Planning
سال 1383
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
پورتال های اطلاعاتی ، سازمان ها و مدیریت دانش
سال 1385
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارزیابی آمادگی جهت پیاده سازی تدارکات الکترونیکی با استفاده از مدل VERDICT در صنعت ترانسفورماتور سازی ایران
سال 1387
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات
Framework for Collaborative Tools Selection Baed on Collaboration Purpose: Case of Planning Purpose
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
Evaluation of e-Payment Systems in Iran Using Analytic Hierarchy Process
سال 1387
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
ارائه مدلی برای موفقیت برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات با استفاده از روش تحلیل مسیر
سال 1384
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
Evaluation of e -Payment systems in Iran Using Analytic Hierarchy Process
سال 1387
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تاثیر فناوریهای اطلاعاتی تشریک مساعی بر کارایی گروهی
سال 1389
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
بررسی نقش تجارت الکترونیک در توسعه صادرات کالاها و خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی عوامل موثر بر انتخاب مراکز آموزش الکترونیکی توسط سازمانها
سال 1390
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
پژوهش ها و گرایش ها به سوی یادگیری ترکیبی در آموزش عالی:تحلیل محتوای مقالات منتشر شده در پایگاه های علمی در خصوص یادگیری ترکیبی
سال 1390
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
داده کاوی وبکارگیری آن درطبقه بندی دامها و پیش بینی سختزایی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم زیستی
ارزیابی و سنجش عوامل موثر بر اعتماد به دولت الکترونیک نمونه موردی :دولت الکترونیک در ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی زیرساخت فنی تجارت الکترونیک در ایران و تعیین چالش ها و راهکارها
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی توسعه کاربردهای صنعتی اطلاعات، ارتباطات و محاسبات
ارزیابی کیفی وب سایت های خبری مشاهده شده توسط کاربران ایرانی با استفاده از ترکیب روش تاپسیس و آنتروپی اطلاعات
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی عملکردوب سایت های بانکی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
طراحی و ارزیابی آنتولوژی دامنه مدیریت دانش پروژه
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
ازمبانی نظری مدیریت دانش تانظریه های مدیریت دانش : بسط مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش ازتئوری دانش
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی و ارائه مدلی از پذیرش بانکداری موبایل در سیستم بانکی ایران
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
شکل گیری کسب و کارهای کوچک و متوسط مبتنی بر تقاضای رایانش ابری
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
مدیریت بهرهوری انرژی مبتنی بر رایانش ابری سبز
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی و مقایسه وب سایت بانک های داخلی و خارجی و ارایه راهکارهای توسعه
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
طراحی رابط کاربر بانکداری اینترنتی مبتنی بر وب سایت
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
حکمرانی دانش در سازمانهای پروژه محور: مطالعه ای مبتنی بر فراترکیب
سال 1397
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
سیری بر تئوری سرمایه اجتماعی و رابطه آن با اعتماد در عصر دیجیتال
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
فرصت ها، موانع و آینده استفاده از ربات های پرنده در کسب و کارهای نوین
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم، مهندسی و نقش تکنولوژی در کسب و کارهای نوین
بررسی و تبیین مدل قصد خرید الکترونیکی از وب سایتهای خرید گروهی بر مبنای ارزش درک شده و رضایت مشتری با نقش میانجی تعهد ارتباطی و اعتماد مشتری
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار

مقالات امیر مانیان در ژورنال های داخلی

طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی در ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
ارایهی مدل عوامل موثر بر رضایت کاربران سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارایه مدلی جهت دسته بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدیریت دانش دینی (دین بنیان): طرح مسیله مدیریت دانش در تمدن دینی
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه اسلام و مدیریت
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
فضای سایبر و آیندۀ هویت ملی: هشدارهای راهبردی برای امنیت ملی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه آینده پژوهی ایران
بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی
سال 1396
ارائه شده در پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سال 1400
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی و تبیین الگوی اعتماد در بانکداری الکترونیکی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب وکار الکترونیکی
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تبیین الگوی پویای رفتار مصرف کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت های شناختی فازی
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
نقش هویت فناوری اطلاعات در رفتار خودافشایی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام: پیمایشی پیرامون دانشجویان دانشگاه تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی فرهنگ و هنر
ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
Presenting a Framework for Conceptualizing Knowledge Management Office
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Designing a Model Based on Cumulative Citation to Identify and Analyze Scientific Changes in the Field of Data Quality
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
A Comprehensive Framework for Information Technology Governance and Localizing it for Automotive Industry of Iran (Case Study: ATLAS Automotive Holding)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
A Model for Electronic Good Governance in Electronic Learning Sector of Iran
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Proposing a Holistic Model for Formulating the Security Requirements of e-learning based on Stakeholders’ Point of Veiw
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Review the Position of the Ethics paradigm in Code of Ethics by Meta-synthesis –Observed Case (Association for Computing Machinery )
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Designing a Maturity Model of KM Aligned with Business Strategies Using Meta Synthesis Method
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Evaluation of influential factors on development of E-commerce: Case of Tehran SMEs
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Survey Relationship between IT-business Alignment and Business Performance: Using Structural Equation Model
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Assessing the Maturity Level of Organization in Strategic Alignment between IT and Business (Multi-cut Case Studies: Barid, Caspian and Sepehr)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Designing a Fuzzy Inference System for Predicting the Implementation Success of ERP Solution
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Designing a Fuzzy Inference System for Selecting e-Banking Services (Case Study: Sepah Bank)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Role of Knowledge Management (KM) in the New Product Development (NPD) performance of Software SMEsA survey on Software SMEs in the Yazd Province
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
How Open Source Software Succeeds? A Review of Research on Success of Open Source Software
سال 1393
ارائه شده در مجله بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات
شناسایی و اولویت بندی خدمات قابل ارائه در یک مرکز رشد مجازی ایرانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
از نظریه دانش (معرفت شناسی) تا مدیریت دانش: ارائه مدل مفهومی تاثیرپذیری مدیریت دانش از معرفت شناسی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
طراحی و تبیین مدلی برای توسعه دانشگاه مجازی در ایران
سال 1384
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی نقش فناوری اطلاعات در اثربخشی سازمان های دانش محور (مطالعه موردی: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)
سال 1389
ارائه شده در تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران
ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی