طهمورث حسنقلی پور یاسوری | سیویلیکا

دکتر طهمورث حسنقلی پور یاسوری

استاد تمام، گروه مدیریت، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی طهمورث حسنقلی پور یاسوری در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه بررسی تجارت نفت (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی طهمورث حسنقلی پور یاسوری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • همایش ملی کاروانسراهای ایران: گذشته،حال، آینده (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات طهمورث حسنقلی پور یاسوری در کنفرانس های داخلی

مروری بر زبالهکاوی به عنوان یک روش گردآوری داده در تحقیقات بازاریابی
سال 1388
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
سال 1390
ارائه شده در اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بیمه الکترونیکی
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در زمینه انرژیهای تجدیدپذیر در ایران
سال 1389
ارائه شده در بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی برق
بررسی نحوه تجلی و توسعه ارزشهای معنوی در کارکنان و سازمانها
سال 1390
ارائه شده در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر برجذابیت بازار منطقه آزاد کیش و ارائه استراتژیهایی جهت بهبود جذابیت آن
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
برنامه ریزی استراتژیک یک سازمان پروژه محور و رتبه بندی استراتژی ها با استفاده از تئوری تجزیه و تحلیل خاکستری
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
برنامهریزی استراتژیک بنیاد ملی نخبگان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی آنلاین بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای آنلاین
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
مطالعه ارزیابی مصرف کنندگان از آمیخته بازاریابی مجموعه پاکت و نقش متغیرهای جمعیت شناختی در آن
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال 1392
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
بررسی رابطه باور و نگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای بیمه خصوصی بر رفتار بیمهگذاران مطالعه موردی: شهر زنجان
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
مروری جامع بر بررسی اجزای ارزش ویژه برند در کسب و کار های آنلاین
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
برنامه ریزی استراتژیک توسعه ترانزیت کانتینری بنادر جنوب ایران با استفاده از مدلSWOT
سال 1392
ارائه شده در پانزدهمین همایش صنایع دریایی
هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
ارائه الگویی جهت طراحی استراتژی آمیخته بازاریابی (4C&A) با بهره گیری از نقاط مرجع استراتژیک(SRP,S) در صنعت PSP
سال 1395
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
بررسی تاثیرگذاری شکل بسته بندی بررفتار مصرف کنندگان چای ایرانی مورد مطالعه خریداران چای در فروشگاه زنجیره ای رفاه رودسر
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی نقش نظامهای ارزیابی و کنترل استراتژیک در تحقق اهداف سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان شاهرود)
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
ارائه چارچوب طراحی سازمان در اتحادهای استراتژیک بین المللی مبتنی بر فناوری
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری

مقالات طهمورث حسنقلی پور یاسوری در ژورنال های داخلی

بررسی عوامل موثر بر موفقیت پروژه های مدیریت دانش در سازمان ها
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
شناسایی و رتبه بندی موانع اجرای استانداردهای رویه های صادرات و واردات با تأکید بر کنوانسیون تجدید نظر شده کیوتو
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری
تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روش های سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
استخراج مدل عملکرد برند فرش ایران در بازارهای صادراتی
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه گلجام
طراحی مدل انطباق پذیری مسیر شغلی(مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی شازند)
سال 1396
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
الگوی انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین های تبلیغاتی ایرانی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه های اینترنتی به وسیله ی نگاشت های شناختی فازی
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکه های اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
آسیب شناسی توسعه ترانزیت چندوجهی از طریق ایران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحلیلی در سه حوزه حمل و نقل دریایی، جاده ای، ریلی)
سال 1398
ارائه شده در پژوهشنامه حمل و نقل
شناسایی معیارهای مشاغل حیاتی و کلیدی برای جذب و حفظ استعدادها در شرکت ملی نفتکش ایران
سال 1399
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
تبیین دوگانگی‌های شناختی، روانشناختی و اجتماعی رفتار خرید بیمه زندگی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
توسعه مدل رفتار مصرف کننده در بیمه های زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
ارائه مدل کنترل راهبردی در هلدینگ‌های تولیدی صنعت الکترونیک
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
طراحی چهارچوب سیاست‌گذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی با استفاده از اوراق حوادث فاجعه‌آمیز در صنعت بیمه
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه اقتصاد پولی ، مالی
مقاله پژوهشی:الگوی شایستگی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اندیشه فرماندهی معظم کل قوا
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
ارائه الگوی تاثیر رسانه ملی در میزان یادگیری علم و فناوری بر اساس دیدگاه مدیران رسانه ملی و نخبگان ارتباطات
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
استراتژیهای بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در کسب وکارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری
سال 1400
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
توسعه مدل رفتار بازخرید بیمه گذاران بیمه زندگی «پژوهشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد»
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
قیمت گذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی چارچوب مفهومی توسعه مسیر شغلی پرستاران بالین
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
طراحی مدل ساختاری-تفسیری عوامل سازمانی توسعه رهبری اثربخش
سال 1399
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سال 1400
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
بررسی نقش فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت های چندملیتی در توسعه توانمندی های فناورانه کشورهای در حال توسعه از طریق تحلیل پتنت های بین المللی؛ مطالعه موردی کشورهای چین و هند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمه زندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد»
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
مدل پارادایمی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب در صنعت بیمه ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران
مفهوم پردازی مرجعیت علمی در نظام آموزش عالی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تبیین الگوی پویای رفتار مصرف کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت های شناختی فازی
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی
سال 1390
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
رویکردمشاهده ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیرنگاه منبع انسانی بر توجه به تبلیغات
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران
سال 1396
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
مطالعه تطبیقی مدیریت منابع انسانی با تاکید بر آنتروپولوژی مکاتب مدیریت
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی
اخلاق، یازدهمین کلمه کلیدی بازاریابی چریکی در رقابت های دانشگاهی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
رابطه ملی گرایی مصرفی و اثر کشور مبداء در ادراک افراد از کیفیت طبقات کالایی مختلف در شهر مشهد
سال 1392
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
توسعه شبکه های بین بنگاهی راهکار به کارگیری ظرفیت بلااستفاده بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی: ارائه نظریه داده بنیاد
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
الویت بندی عوامل موثر بر جذابیت بازارهای کیش با استفاده ازمدل سازی شبکه های بیزین
سال 1391
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
طراحی الگوی تاثیر رسانه ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
آسیب‎شناسی اجرای خط‎مشی‎های خصوصی‎سازی در ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مطالعه شبکه نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه ای تجربه مشتریان خدمات صنعت بانکداری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تاکید بر نقش میانجی رفتار های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تاثیر برنامه های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی: مطالعه‎ی موردی صنعت برق
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارزیابی و مقایسه شاخص های کلیدی عملکرد توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی با استفاده ازSMAA و SMAA-S
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Effects of Consumer Characteristics on their Acceptance of Online Shopping: A Survey in Faculty of Management, University of Tehran
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
An assessment Model for Customer Relationship Management Process in Iranian Private-Commercial Banks
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Strategic Approach to E-readiness Assessment in Human Resource Architecture (A study in NIOC)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
طراحی مدل توسعه صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
پیچیدگی پروژه های زیرساخت شهری؛ چارچوبی برای سطح بندی پروژه ها از منظر پدافند غیر عامل
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
شناسایی قابلیت های مدیریت طرح های توسعه ی محصول جدید در فضای نوآوری باز مطالعه موردی: صنعت فضایی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
تاملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایه های انسانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
الگوسازی موانع استقرار نظام کنترل راهبرد در راهبردهای تجاری در سطح ملی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
بررسی تاثیر الگوی ساختاری اتحادهای استراتژیک بر عملکرد اتحاد با رویکرد فراترکیب
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
تدوین الگوی توانمندسازی بسیج در جهت نقش آفرینی در جهاد اقتصادی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج
طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
شناسایی تاثیر مولفه های رفتاری روی عملکرد نیروی فروش با رویکرد توسعه هوش هیجانی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
الگوی شایستگی فرماندهی از منظر فرماندهی معظم کل قوا
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
نوع شناسی رفتار صادراتی بنگاه های صادرکننده در صنعت برق ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی مدل ارزش آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران
سال 1402
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مفهوم سازی و نظریه پردازی بازاریابی آواتار در ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین مدل قصد خرید مجدد آنلاین در بازار ایران
سال 1398
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز های دیجیتال بر مدیریت استراتژی های کسب وکار با رویکرد آمیخته
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
ارائه مدل الماس قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای (رویکردی جهت ارتقای بهره وری)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
برنامه ریزی خروج نظام مند از قاچاق کالا با رویکرد مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه (موردمطالعه: بحران شیوع کرونا)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های برنامه و توسعه
طراحی مدل ابعاد برند شرکتی با ویژگی های محصول در شرکت های تلفن همراه در کشور عراق با استفاده از نظریه داده بنیاد.
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند