اردشیر زابلی زاده | سیویلیکا

اردشیر زابلی زاده

استادیار دانشگاه صداوسیما

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی اردشیر زابلی زاده در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی اردشیر زابلی زاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه صدا و سیما (عضو هیات علمی)

مقالات اردشیر زابلی زاده در کنفرانس های داخلی

راهبردهای رسانه ای اقتصاد مقاومتی با رویکرد به رادیو وتلویزیون
سال 1396
ارائه شده در چهارمین همایش بین‌المللی مدیریت رسانه

مقالات اردشیر زابلی زاده در ژورنال های داخلی

بررسی نقش استعمار در گفتمان خبری رسانه ای بین المللی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
بررسی میزان استفاده از مقولات ساختاری روایت و خطابه در گزارش های خبری شبکه خبر
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
مقایسه گفتمان سایت های واحد مرکزی خبر صداوسیما، بی بی سی فارسی و العربیه فارسی در پوشش اخبار داعش
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
سبک زبان در گفتمان خبری (مطالعه موردی برنامه خبر 20 شبکه خبر)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه رسانه
مهمترین مضامین لازم مورد توجه رسانه ملی در ترغیب مخاطبان به خریدکالای ایرانی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
عوامل موثر در پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات در اتاق خبر و نقش آن در ارتقای عملکرد شبکه های تلویزیونی خبری از نگاه دبیران و سردبیران خبر سازمان صداوسیما
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مقایسه گفتمان سایت های واحد مرکزی خبر صداوسیما، بی بی سی فارسی و العربیه فارسی در پوشش اخبار داعش
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
مطالعه اسلوب های اختصاصی شبکه خبری بی بی سی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
سواد رسانه ای و شهروندان طراز تمدن نوین اسلامی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی
استفاده از نظریه چارچوببندی در تبیین اثرات اخبار* (مفاهیم و پژوهش ها)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
اصل همکاری گرایس در متون خبری؛ بررسی معانی ضمنی دو خبر مشابه در ارتباط با اصل همکاری گرایس
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی