کمال درانی | سیویلیکا

کمال درانی

دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی کمال درانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)

مقالات کمال درانی در کنفرانس های داخلی

استراتژی آموزش کارآفرینی: توسعه و اثر بخشی کارآفرینانه
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده
یادگیری همراه؛ شیوه ی نوین یادگیری
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
نقش مدیریت در استراتژی یادگیری سازمانی
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
توصیف ارزشیابی و ارزشیابی توصیفی در عمل
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
رضایتمندی شغلی و رضایتمندی زناشویی در معلمان از منظر دین
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
شیوه های تربیتی و عزت نفس دانش آموزان بزرگ سال
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی ویژگیها و مزایای ارزشیابی توصیفی نسبت به ارزشیابی سنتی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
بررسی تعلیم و تربیت در دوران پست مدرنیسم
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
واکاوی تعلیم و تربیت از دیدگاه مدرنیسم و پست مدرنیسم
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
لزوم استفاده مدیران از آموزش مهارتهای کارآفرینانه در راستای افزایش کارایی سازمان
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
بررسی جایگاه برنامه ریزی استراتژیک در نظام آموزش عالی
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
علوم اعصاب شناختی و آموزش
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
عوامل بیزاری از مدرسه دانش آموزان متوسطه از دیدگاه دبیران شهرستان قم
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه
بررسی میزان توجه به حقوق ملت درمحتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی
سال 1387
ارائه شده در هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی
ارزیابی دوره های الکترونیکی از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس رشد، توسعه و سلامت انسان
علل بیزاری دانش آموزان ابتدایی ازمدرسه وارائه راهکارهایی برای آن
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه

مقالات کمال درانی در ژورنال های داخلی

بررسی موانع و مشکلات دوره های آموزشی ترویج کشاورزی از دیدگاه کشاورزان شرکت کننده در دوره های ترویج شهرستان دزفول
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلیکارکنان در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه بازیابی دانش و نظامهای معنایی
تحلیل پدیدارشناسانه باورهای دینی دانش آموزان و ارایه راهکارهایی برای کاهش چالش ها و آسیب های موجود
سال 1397
ارائه شده در دو فصلنامه دین و ارتباطات
Evaluation of Smart Schools’ Current Statue in Mazandaran Province based on Smart School Development Conceptual Model
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه آینده آموزش پزشکی
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش آموزان ابتدایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه ای (رسمی و آکادمیک) با تاکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
تبیین سبک های رهبری و مهارت های ارتباطی مدیران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول