اسماعیل سعدی پور | سیویلیکا

دکتر اسماعیل سعدی پور

استاد، گروه روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، تهران، ایران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی اسماعیل سعدی پور در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پژوهشهای ارتباطی (سردبیر)
  • فصلنامه روانشناسی نظامی (هیات تحریریه)
  • مجله پژوهش در روش های آموزش (سردبیر)

سمتهای علمی و اجرایی اسماعیل سعدی پور در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه علامه طباطبائی (عضو هیات علمی)
  • کارگاه مدیریت رفتار کودک و نوجوان در فضای مجازی (ارائه کننده)
  • هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات اسماعیل سعدی پور در کنفرانس های داخلی

بررسی اثربخشی آموزش مولفه های رویکرد تصمیم گیری مجدد بر کاهش خود ناتوان سازی و افزایش جرات ورزی دانش آموزان پسر
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
اثر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه
برنامه ایمن سازی تربیتی اجتماعی مبتنی بر آموزه های اسلامی نوجوانان: طراحی سبک زندگی اسلامی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه
اثر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی
اثرات اینترنت بر شبکه روابط بین اعضای خانواده با تأکید بر نوجوانان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده
رابطه بین کیفیت ارتباط با خویشاوندان شوهر با میزان رضایتمندی زناشویی دبیران زن منطقه 19 شهر تهران
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
اثربخشی یادگیری الکترونیک بر تفکر خلاق
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
ارایه الگویی برای روابط بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با میانجی گری جو عاطفی خانواده
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
رابطه سلامت روانی-جسمانی با ابعاد فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
رابطه هوش معنوی با ابعاد فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
اثربخشی آموزش شناختی امید بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه بین سبک فرزند پروری ادراک شده با درگیری تحصیلی در دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
اثربخشی خود دلگرم سازی بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر شکاف نسلی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه بین سبک های نظارتی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی با تاکید بر جو عاطفی خانواده
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی روان شناسی مدرسه
رابطه تفکر دیالکتیک وهمدلی با بهزیستی معنوی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی علوم انسانی
نقش خود محوری ونگرانی در افسردگی وپرخاشگری بزرگسالان: با واسطه دشواری در تنظیم هیجانی وضعف معنوی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی علوم انسانی
بررسی ادراک دشواری تکلیف، ارزش تکلیف و ادراک توانایی خویشتن با عملکرد ریاضی و اضطراب امتحان ریاضی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مشکلات دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی از دید مربیان آنها : پژوهش کیفی پدیدار شناسی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش خودگویی مثبت و خودکنترلی بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
مقایسه کارکردهای اجرایی، تاب آوری و خودکارآمدی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با کودکان عادی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
بررسی رابطه ی حافظه ی کاری با درک مطلب خواندن در دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی منطقه1 شهر تهران
سال 1398
ارائه شده در چهارمین همایش ملی روان شناسی تربیتی شناختی
رابطه میزان آگاهی دانش آموزان از راهبردهای یادگیری مغزمحور با حافظه فعال و خلاقیت
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره
طراحی چارچوب مفهومی برنامه درسی اخلاق حرفه ای در رشته های فنی و حرف های و مهارتی
سال 1399
ارائه شده در اولین همایش ملی برنامه درسی و اشتغال
بررسی رابطه کنترل تکانه با حل مسئله ریاضی و درک مطلب خواندن
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی به منظور بررسی نحوه نمایش ویژگی های جنسیتی
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس ادراک عدالت کلاسی ،توانایی های شناختی و سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی به منظور بررسی نحوه نمایش ویژگی های جنسیتی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک عدالت کلاسی و توانایی های شناختی
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه جهت گیری هدف، خودکنترلی و قدردانی با مجذوبیت تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
نقش ذهن آگاهی و خودکارآمدی والدگری در کیفیت فرزندپروری در پاندمی کرونا در مادران دانش آموزان دوره ابتدایی
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
بررسی چگونگی ارائه خود نوجوان دارای اختلال اضطراب اجتماعی در شبکه های اجتماعی آنلاین
سال 1402
ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی

مقالات اسماعیل سعدی پور در ژورنال های داخلی

مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازیو روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر سالدوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تصویر سازی ذهنی، تفکربلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرددانش آموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی راهبردهای توانمندسازی مبتنی بر بازسازی شناختی -رفتاری برتقویت خودپنداره زنان پس از طلاق شهر تهران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
بررسی رابطه ویژگی های شخصیت با نگرش فراحدی شغلی کارمنداندانشگاه علامه طباطبایی(ره)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابعاجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی: مقایسه اثربخشی و پایداری اثر آن با ایمن سازی در برابر استرس بر خطرپذیری دانش آموزان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه افراد افسرده و عادی در میان دانش آموزان دختر تهرانی
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
آزمون مدل علی رابطه بین سبک های فرزندپروری، سبک های هویت و تعهد هویت در نوجوانان
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه ویژگی های شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
ارایه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه چرخه شبانه روزی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع اول راهنمایی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و شناختی - فرا شناختی بر عملکرد حل مسیله و رفتار سازشی دانش آموزان کم توان ذهنی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسی ارشد رشته برنامه درسی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی
اثربخشی آموزش مبتنی بر حل مساله خلاق بر تفکر خلاق کارکنان موسسه اعتباری کوثر
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
تاثیر تلاوت قرآن بر سلامت روان
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی
مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مولفه های هوش عاطفی، مهارت های حل مسئله و انگیزش پیشرفت با میانجی گری راهبردهای یادگیری (شناختی و فرا شناختی) در دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
تدوین مدل خود سامانه ی انگیزشی برای یادگیرندگان زبان فارسی به عنوان زبان دوم
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش واسطه ای عزت نفس در رابطه بین سرمایه اجتماعی و امید تحصیلی دانشجویان نخبه ورزشی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
تعیین اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله بر کم طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی 93-92
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی برنامه ایمن سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی بر تاب آوری دانش آموزان با رفتارهای پرخطر
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش دبستان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
رابطه ی برنامه ی درسی پنهان با افت تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با روابط با همسالان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر مولفه های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم جویی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
مرزهای تمایز در مصرف کالاهای فرهنگی: مصرف موسیقی در بین جوانان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
طراحی برنامه آموزش مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی دانش آموزان و مقایسه ی اثربخشی آن با روش آموزش سنتی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
طراحی مدل برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دانشگاه سازمانی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
مقایسه اعتماد در روابط میان فردی بینندگان شبکه های ماهواره ای و رسانه ملی (مطالعه موردی: زنان شهرستان ابرکوه)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
بررسی اثرات اینترنت بر خانواده های دارای فرزند نوجوان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانه ای و خلق سرمایه شهرتی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر لغزش شناختی و ترس از ارزیابی منفی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
تأثیر آموزش برنامۀ ارتقاء راهبردهای تفکر چندجانبه(PATHS) بر احترام، همدلی و خویشتن‌داری کودکان پیش‌دبستانی با رویکرد اسلامی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
مدل ساختاری سبک نظارتی و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مقایسه اثربخشی سه روش یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمایی
سال 1395
ارائه شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی
مقایسه اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
شناسایی عوامل موثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
سندرم رسانه های پرمخاطب کم اعتبار بررسی اعتبار منبع در کانال های خبری پربازدید تلگرام
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تدوین برنامه آموزش اخلاق بر تصمیم گیری اخلاقی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش معماهای فرضی کلبرگ و معماهای زندگی واقعی
سال 1398
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
الگوی ساختاری احساسات شرم و گناه بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین: نقش واسطه ای سبک های دلبستگی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
ارائه الگوی مفهومی شناسایی ادراک عشق ورزی در دانشجویان مجرد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودمهارگری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با سطح اضطراب امتحان بالا و پایین
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی در رابطه بین فرهنگ مدرسه و مشارکت تحصیلی دانش آموزان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر اهمال کاری تحصیلی در دو گروه دانش آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
ارزیابی مدل ساختاری انگیزش پیشرفت بر اساس جو مدرسه و ارزش های وابسته به تحصیل با واسطه گری فراهیجان در دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
مقایسه اثربخشی الگوی مبتنی بر تحلیل سازههای شخصی با درمان هیجان مدار بر رضایت زناشویی
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه مشاوره و روان درمانی خانواده
مقایسه اثربخشی فراشناخت درمانی با خودآموزی کلامی مایکنبام در کاهش باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان
سال 1394
ارائه شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی، خودکارآمدی تحصیلی، خودنظم دهی فراشناختی و پردازش عمیق با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
مقایسه نحوه بازشناسی حافظه در دو گروه دانش آموزان دختر افسرده و عادی تهرانی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
The Effectiveness of a School-based Self-injury Prevention Program on Reducing Interpersonal Cognitive Distortion and Fear of Negative Evaluation in Adolescent Girls
سال 1400
ارائه شده در علوم اعصاب کاسپین
تبیین فرهنگ هواداری مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام: دلایل و زمینه ها (مورد مطالعه: هواداران سلبریتی ها)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
رابطه تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
بررسی و مقایسه مدل های اثرات رسانه ها
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
چگونگی نمایش ازدواج و طلاق در سریال های ایرانی
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
تحلیل محتوای سریال های تلویزیونی ایرانی از نظر روش های تربیتی
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در بین نوجوانان و جوانان تهرانی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مولفه هماهنگی چشم و دست) دانش آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
عوامل موثر بر گسترش فرهنگ پژوهش در آموزش ابتدایی: مطالعه ای با رویکرد پدیدارشناسی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی در انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
بررسی اثربخشی آموزش روش ایفای نقش بر مسئولیت پذیری دانش-آموزان دختر اول دبیرستان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
مقایسه اثربخشی مداخله فراشناختی و خودآموزی کلامی مایکنبام بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
رابطه ریتم های زیستی با هیجان های تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع اول راهنمایی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
شناخت رابطه میزان تعامل کاربران در اینستاگرام با نحوه پرداخت سوژه های خبری (مطالعه تطبیقی اینستاگرام خبرگزاری صداوسیما و بی بی سی فارسی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدرسه محور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
اثربخشی یادگیری مشارکتی بر حمایت اجتماعی و شادکامی
سال 1396
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
تدوین بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان از تولد تا ۵ سالگی ویژه والدین و تعیین اثربخشی آن بر دانش و نگرش و عملکرد والدین نسبت به پیشگیری از سواستفاده جنسی و احساس کفایت والدگری آنها در دو گروه مادران عادی و تنها (والد-مادر)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
بررسی تاثیر الگوی تدریس ۵e بر عملکرد تحصیلی در دو گروه دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی با هوش هیجانی بالا و پایین
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روانی - اجتماعی مبتنی بر نظریه انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر کاهش پرخاشگری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
شایستگی های مورد انتظار دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی: یک پژوهش کیفی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی
رابطه تفکر دیالکتیک و همدلی با بهزیستی معنوی
سال 1400
ارائه شده در مجله پژوهش در دین و سلامت
اثربخشی بسته آموزشی تفکر انتقادی بر نحوه استفاده و نگرش نوجوانان به شبکه های اجتماعی مجازی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی نظامی
An Investigation of the Effective Components Considered in Designing E-Learning Environments in Higher Education and Offering a Framework for E-Learning Instructional Design
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه آموزش از دور
بررسی رابطه خودآگاهی با خلاقیت و تفکر نقادانه در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر پیشوا
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارت اجتماعی و سازگاری دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیر دبستانی شهرستان نجف آباد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی در مشاوره
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر هیجان های تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی بسته آموزشی خودفرمانی بر خود راهبری در یادگیری و سبک های تصمیم گیری دختران دوره متوسطه
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
روابط ادراک از محیط کلاس درس و معلم-تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق خودتنظیمی یادگیری
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
الگوی ساختاری نقش میانجی سرمایه های تحولی درونی و سرمایه روان شناختی در پیوند بین سرمایه های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزان نوجوان (ASBPNSS)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
مقایسه اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش و پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر اول دبیرستان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
تاثیراسترس و خود محوری بر افسردگی و پرخاشگری بزرگسالان: با میانجیگری دشواری تنظیم هیجانی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روش های مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
تدوین و اعتبار‎یابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی
اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر خودتنظیمی هیجانی کودکان با اختلال اضطراب
سال 1401
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
روابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش روش های ذهن آگاهی و کمک خواهی بر استرس تحصیلی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
شبکه های اجتماعی و مدیریت رفتار جامعه با تاکید بر عملکرد این شبکه ها در انتخابات ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ آمریکا از دیدگاه صاحب نظران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه
تدوین مدل مطلوب اقناع در برنامه های سیاسی تلویزیون
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
اثربخشی آموزش مولفه های هوش موفق بر افزایش توانایی بصری - فضایی و سرعت پردازش اطلاعات دانش آموزان پسر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش آموزان شهر تهران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p۳ و نقش ابزارهای تالیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
بررسی رابطه سرمایه روانشناختی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی کادر آموزشی شاغل در مدارس ناحیه سه کرج در سال تحصیلی ۹۳-۹۲
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی با امید به زندگی، انزوای اجتماعی و عملکرد تحصیلی نوجوانان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات و تحقیقات در علوم رفتاری
رابطه بین اعتیاد به بازی های آنلاین با بازداری هیجانی در نوجوانان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات و تحقیقات در علوم رفتاری
تبیین و ارائه مدل پرورش استراتژیست در شرکت ملی نفت ایران بر اساس رویکرد نظریه داده بنیاد
سال 1396
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
مقایسه اثر بخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش آموزان دبستانی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
رابطه ویژگیهای شخصیتی و هوش هیجانی با سلامت روان افراد مبتلا به فنیل کتونوریای تحت درمان
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
ارتباط اجتماعی خردمندانه؛ بازتعریف مفهوم ارتباط در فرهنگ ایرانی مبتنی بر شاهنامه فردوسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی
رابطه سبک های فرزندپروری و سازگاری اجتماعی والدین در کودکان با اختلال یادگیری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه خانواده درمانی کاربردی
ارتباط خطرپذیری براساس ادراک سبک والدگری و ناگویی هیجانی نوجوانان با میانجی گری حمایت اجتماعی ادراک شده و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نقش تعدیل گری جنسیت
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تحلیل گفتمان انقلاب اسلامی در برنامه های رسانه ملی با تاکید بر ارزش های مقاومت، ایثار و شهادت
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اسلام و مطالعات اجتماعی
بازتعریف مفهوم حل ‎مسئله اجتماعی بر اساس داستان های کلیله و دمنه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد برباورهای انگیزشی و افق زمانی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
شناسایی ابعاد و مولفه‎های شایستگی‎ حرفه‎ای معلمان و ارائه مدل مفهومی در تراز جمهوری اسلامی ایران
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
طراحی و اعتباریابی بسته آموزش هوش موفق استرنبرگ و اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
مقایسه دشواری در تنظیم هیجان بین نیمرخ های مختلف کمال گرایی دانش آموزان مقطع متوسطه: تحلیل فرد محور
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی و علوم رفتاری ایران
تدوین مدل احساسات شرم و گناه بر اساس شیوههای فرزندپروری: نقش واسطهای اسناد علی منفی
سال 1398
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه مدل ذهنی
سال 1398
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
پیش بینی فراهیجان براساس جو مدرسه، ارزش های وابسته به تحصیل و عملکرد خانواده در دانش آموزان متوسطه
سال 1397
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه ی راهبرد خود تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی بر توانایی فضایی و بازداری پاسخ دانش آموزان دختر
سال 1402
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
اثربخشی روش های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف سازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر خودکنترلی کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مددکاری اجتماعی
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی – هیجانی و اثربخشی آن بر حافظه کاری و بازشناسی هیجانی دانش آموزان دختر پایه ششم دبستان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
نقش سطوح مختلف رشد شناختی،عاطفی ومعنوی در بهزیستی روانشناختی بزرگسالان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی