عسکر آتش افروز | سیویلیکا

دکتر عسکر آتش افروز

استادیار گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران

معرفی

استان
خوزستان
شهر
اهواز

سمتهای علمی و اجرایی عسکر آتش افروز در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • نشریه دستاوردهای روانشناسی بالینی (مدیر اجرایی)

سمتهای علمی و اجرایی عسکر آتش افروز در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه شهید چمران اهواز (عضو هیات علمی)

مقالات عسکر آتش افروز در کنفرانس های داخلی

اثربخشی بازی بر رشد شناختی کودکان با نگرش عصب شناختی
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد یافته های کاربردی در ورزش
اثربخشی بازی های فکری بر تقویت هوش فضایی کودکان
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد یافته های کاربردی در ورزش
رابطه بین اضطراب اجتماعی،حمایت اجتماعی و ترس از تنهایی با رضایت از زندگی در افراد ساکن و غیر ساکن سرای سالمندان شهرستان اهواز
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی روانشناسی تربیتی و برنامه ریزی و آموزش دبستان و پیش دبستان
بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی و مولفه های هوش هیجانی در دانش آموزان کلاس نهم شهر اهواز
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تحلیل رمان ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر از دیدگاه روانشناسی کودک و نوجوان
سال 1399
ارائه شده در دومین کنگره تازه یافته ها در حوزه خانواده، بهداشت روان، اختلالات، پیشگیری و آموزش
رابطه علی بین رضایت از آموزش مجازی و خشنودی از زندگی تحصیلی با میانجیگری عواطف وانگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
سال 1402
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران

مقالات عسکر آتش افروز در ژورنال های داخلی

بررسی رابطه هوش معنوی و جهتگیری مذهبی با شادکامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اسلام و سلامت
اثر توانمندی منش بر اشتیاق و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری استفاده از توانمندی های منش
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
رابطه علی باورهای هوشی و برخی مولفه های خودتنظیمی با میانجی گری جهت گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
مقایسه خلاقیت، هوش هیجانی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان رامهرمز
سال 1399
ارائه شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش
بررسی رابطه ی علی هیجان خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی گری تعلق به همسالان منحرف در دانش جویان
سال 1396
ارائه شده در نشریه دستاوردهای روانشناسی بالینی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
اثربخشی بازی پازل (دستی و الکترونیکی) بر حافظه فعال دیداری، تجسم فضایی و چرخش ذهنی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
مقایسه اثر بخشی روش تحریک فراجمجمه ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی حرکتی بر کارکرد های اجرایی (انعطاف پذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
تاثیر آموزش هوش موفق بر تفکر انتقادی و تحمل ابهام دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی صداقتی تحصیلی با میانجی گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
رابطه علی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان
سال 1396
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای هدف گزینی در دانش آموزان پسر دبیرستان-های شهر اهواز
سال 1393
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
تحلیل چندسطحی رابطه ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس، کیفیت تدریس معلم و هیجانات پیشرفت مثبت با عملکرد ریاضی در دانش-آموزان پایه نهم
سال 1402
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
تاثیر آموزش هوش موفق بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی معلم در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
سال 1396
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش آموزان پایه نهم
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی