منوچهر انصاری | سیویلیکا

دکتر منوچهر انصاری

دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی منوچهر انصاری در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مدیریت بازاریابی هوشمند (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی منوچهر انصاری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)
  • دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار (عضو شورای سیاست گذاری - راهبردی)

مقالات بین المللی منوچهر انصاری

"Differential game approach to pricing and advertising decisions", Elsevier BV, (2021), Vol 49, No 5: 688-695
"Mapping of international opportunity recognition among foreign SMEs in Iran: from a theoretical analysis to an empirical perspective", Inderscience Publishers, (2018), Vol 34, No 4: 516

مقالات منوچهر انصاری در کنفرانس های داخلی

اهمیت و چگونگی تعامل «بخش های تحقیقاتی و تجاری» ، برای نوآوری در تکنولوژی های نوین
سال 1384
ارائه شده در پنجمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
لزوم حرکت سازمانهای ایرانی به سمت "مدلهای نتیجه گرا" در سیستمهای مدیریت کیفیت و ارائه یک مدل مدیریت کیفیت نتیجه گرا
سال 1383
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
نقش مهارتهای ارتباطی فردی در استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت جامع
سال 1384
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
فلسفه و جایگاه مسؤولیت اخلاقی و اجتماعی در مدیریت کیفیت سازمان ها
سال 1384
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
مدیریت عملکرد با استفاده از تکنیک Balanced Scorecard (کارتهای امتیازی متوازن)
سال 1384
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد
پرسش از علم و تکنولوژی : ضرورتی در جهت توسعه معرفت محور تکنولوژی
سال 1384
ارائه شده در دومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی
کاربرد مدل تلفیقی مهندسی ریسک و مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های صنعتی ( مطالعه موردی شرکت ایران خودرو )
سال 1387
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
تحقیق و توسعه و ارتباط با صنعت سیستم های حمل و نقل هوشمند
سال 1387
ارائه شده در هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
مدیریت دانش مبتنی بر نوآوری سازمانی و تحقیق و توسعه
سال 1387
ارائه شده در هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
جایزه ملی کیفیت فرانسه و شاخصهای اندازه گیری
سال 1380
ارائه شده در دومین همایش کیفیت و بهره وری در صنعت برق
نقش وعملکرد روابط عمومی در توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ها
سال 1388
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر ابزارهای نوین فناوری اطلاعات بر نظام پیشنهادات در سازمانهای صنعتی و خدماتی
سال 1382
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها
بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به ان در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شرکت قطارهای مسافربری رجا
سال 1389
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
بررسی نوآوری و پذیرش تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی دورکاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
شناسایی پتانسیل‌های کارآفرینی در بخش کشاورزی شهرستان ایذه به منظور ایجاد کسب‌وکار
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان دانشگاه های الکترونیکی ایران
سال 1390
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
شایسته سالاری و چگونگی آن در کشور های مختلف جهان
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های مهندسی صنایع
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل هفت GKMMM (مطالعه موردی: بانک مرکزی ایران)
سال 1394
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
شناسایی واولویت بندی شاخصهای موثربرارزیابی استراتژیک سرمایه سازمانی بعنوان یکی ازابعادسرمایه دانشی
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
تدوین استراتژی سرمایه گذاری در محصولات ارگانیک کشاورزی با استفاده از مدلGE
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک
مشارکت اجتماعی و ارزش ویژه برند
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
Impact of Strategic Factors on Service E-Commerce Marketing in E-Banking
سال 1400
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
بررسی نقش دانشگاه در نوآوری اجتماعی با تاکید بر هم آفرینی ارزش اجتماعی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
ارتباط خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در خلق شایستگی سازمانی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
نقش و ضرورت بهره گیری از استراتژی های بازاریابی خلاقانه با بهره گیری از شبکه های اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
بازاریابی برچسب های سبز لوازم آرایشی و تاثیر آنها در خرید
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
نقش تحولات تکنولوژیک در تولید و عرضه محصولات جدید در بازارهای بین المللی
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات منوچهر انصاری در ژورنال های داخلی

ارزیابی طراحی کیفیت فراگیر در شرکت های متوسط: نتیجه تحقیق
سال 1381
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
شناسایی و تبیین عوامل کلیدی موفقیت دانش محور شدن شرکت های تولیدی ایران براساس روش نظریه زمینه ای
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها
سال 1383
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
Evaluating and Ranking of Travel Mode in Metropolitan a Transportation Approach
سال 1397
ارائه شده در ژورنال مهندسی عمران
بررسی تاثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دانش سازمانی
نگاشت رفتار و روش های فرصت شناسی کسب وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان‌زادها
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
شناسایی و اولویت بندی موانع صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی آذربایجان غربی
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تحلیل سلسله مراتبی عوامل بازدارنده انتقال یادگیری در یک سازمان دفاعی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
ارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه چارچوبی برای ترکیب روش های مدل سازی سیستم های پیچیده فنی اجتماعی با استفاده از فراترکیب تفسیری انتقادی
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
مطالعه موردی رابطه مولفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
مدل تجاری سازی ایده فروش الکترونیک با به کارگیری نظریه داده بنیاد
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تاکید بر نقش میانجی رفتار های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر نوآوری سبز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Identifying the Applications of Internet of Things in the Smart Home by Using Meta synthesis Method
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Representing a Model Using Data Mining Approach for Maximizing Profit with Considering Product Assortment and Space Allocation Decisions
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
A model of Measure Customer Knowledge Absorptive Capacity: A Food Industry Survey
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Identifying Factors Influencing the Selection of Enterprise Resource Planning Systems from Expert Views
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
شناسایی عوامل و طراحی مدل مفهومی توانمندسازی نیروی انسانی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مطالعه‎ی موردی)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی رابطه میان ویژگی های شخصیتی و احتمال بروز رفتارهای ناکارآمد شغلی با استفاده از مدل پنج عاملی شخصیت
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
طراحی چارچوب ارزیابی آمادگی پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در سازمان ها بر اساس عوامل حیاتی موفقیت
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه پژوهی: بانک ملت)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
طراحی بسته خط مشی برای نیل به توسعه توریسم پایدار در ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
نقش هوش هیجانی کتابداران در اتخاذ استراتژی های مدیریت تعارض
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
شناسایی قابلیت های پویای موثر بر عملکرد صادراتی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
بررسی نقش فناوری اطلاعات وارتباطات (ICT) دربهبودمدیریت فرهنگی (مطالعه موردی: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)
سال 1389
ارائه شده در مجله دانش شناسی
تاثیر عوامل فردی و سازمانی در اخلاق کاری مدیران بازاریابی با وجود متغیر تعدیل گر عدالت سازمانی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تاثیر رعایت اصول اخلاق حرفه ای کارکنان بر وفاداری مشتریان بانک ها
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
فرا ترکیب روش‎های مدل‎سازی سیستم‎های پیچیده فنی اجتماعی با رویکرد پارادایم چندگانه روش‎شناسی چندگانه
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
ارائه مدل مفهومی تاثیر موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی علم سنجی ادبیات مدل های درآمدی نوآوری های اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
بررسی تاثیر معیارهای مالی و غیرمالی ارزیابی عملکرد بر رضایت شغلی ازدیدگاه کارکنان شرکت‎های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی
طراحی و ایجاد سامانه توصیه گر برچسب محور بر مبنای شبکه های عصبی عمیق
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
شناسایی ابعاد سرمایه اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تاکید بر ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت های مخابراتی کشور عراق
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی
پیشران های استراتژی بر اساس مدل مک کنزی: مطالعه موردی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
استراتژی سازمانی و گفتمان های متعارض: غالب، استراتژیک و در حاشیه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات
Providing Digital Marketing Model with Customer Participation Approach with intervening role of knowledge management
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مطالعات پردازش دانش
ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی: رویکرد نظریه داده بنیاد چندگانه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی

طرح های پژوهشی منوچهر انصاری

تحلیلی سیاستی بر محیط توسعه همکاری های تجاری اقتصادی میان ایران و فرانسه
سال 1397
ارائه شده در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری