علی دیواندری | سیویلیکا

دکتر علی دیواندری

استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی علی دیواندری در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مدیریت بازرگانی (سردبیر)
  • فصلنامه مدیریت بازرگانی (هیات تحریریه)
  • مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی علی دیواندری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت (دبیر کنفرانس)
  • بانک ملت (مدیرعامل سابق)

مقالات بین المللی علی دیواندری

"Devising a branding model for multipurpose mega-projects in entertainment, residential, tourism, and sport in Iran", SAGE Publications, (2013), Vol 20, No 1: 73-91
"The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis", Elsevier BV, (2010), Vol 37, No 6: 4084-4093

مقالات علی دیواندری در کنفرانس های داخلی

طراحی نظام مدیریت استراتژیک بانکها و موسسات مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی MBO , BSC (مطالعه موردی بانک ملت)
سال 1386
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی اجرای نظام جامع ارزیابی عملکرد در مرکز تحقیقاتی و پژوهشی با رویکرد "کارت امتیاز متوزان" «BSC»
سال 1384
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
ارائه چارچوبی جهت الکترونیکی کردن فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان در بانک
سال 1384
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
مهمترین استراتژیهای مقابله با ریسک در پروژه های برون سپاری سیستم های اطلاعاتی در بانکهای تجاری دولتی ایران
سال 1388
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
تحلیل و بررسی دلایل برون سپاری سیستمهای اطلاعاتی در بانکهای تجاری ایران
سال 1388
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تطبیقی عملکرد استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار امریکا
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
طراحی و استقرار سیستم رضایتمندی مشتریان CSI بانک ملت رویکردی کاربردی برای بهینه سازی رفتار شهروندی
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی
طراحی و اجرای سیستم سنجش رضایت کارکنان در بانک ملت با هدف ارتقای رفتارهای شهروندسازمانی
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی
استراتژی بازاریابی ویروسی الکترونیکی فرصت ها و چالشها
سال 1390
ارائه شده در کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
USING KPIS FOR STRATEGIC MANAGEMENT OF IT IN MELLAT BANK
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای درحال توسعه
ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک ملت)
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
تحلیل کارایی پویای بانک ملت با رویکرد سودآوری
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی دادها
ALIGNMENT OF BUSINESS STRATEGIES WITH HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (HRM) STRATEGIES IN BANKING INDUSTRY
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
مطالعه تطبیقی شیوههای پرداخت بینالمللی در مناطق آزاد تجاری صنعتی با رویکرد پساتحریم
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی موانع پرداختهای بانکی نهادهای مالی و اقتصادی در مناطق آزاد تجاری صنعتی بعد اجرای برجام
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
به سوی یک منطق جدید در بازاریابی: مرور ادبی بر تیوری هم آفرینی ارزش
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
لزوم تحول در مدل کسب کار سیستم بانکداری کشور
سال 1392
ارائه شده در بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی
The Need for Change in Iranian Banking System Business Model
سال 1392
ارائه شده در بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی
چارچوب تدوین استراتژی های فناوری اطلاعات در راستای پیاده سازی مدل بانکداری نوین
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات علی دیواندری در ژورنال های داخلی

توصیف و تبیین پدیده خط مشی گذاری بانکداری الکترونیک در ایران با روش نظریه پردازی داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرماندهی و کنترل
فهم ابعاد کلیدی رهبری خط مشی عمومی: چهارچوبی مفهومی برای گونه شناسی رویکردهای مختلف
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی
شناسایی و اعتبارسنجی پیشایندها و پیامدهای پذیرش زنجیره ی بلوکی در بازارهای مالی ایران با رویکرد فازی
سال 1399
ارائه شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
پیشرانهای موثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرمهای مبتنی بر زنجیره بلوکی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مقاله پژوهشی:معناشناسی و تبارشناسی رهبری سیاست گذاری عمومی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
شناسایی مولفه های بانکداری سبز نوآور مبتنی بر اخلاق زیستی برای کسب مزیت رقابتی پایدار
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس)
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تبیین مدل کنترل راهبردی در سازمان های رسانه ای (با تمرکز بر شبکه های تلویزیونی)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا و بازارگرایی در صنعت بانکداری
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه الگوی هویت شرکتی بانک
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
رابطه قابلیت های پویا و عملکرد شرکت با میانجی گری قابلیت های عملیاتی
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد بانک‎های تجاری ایران
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی لوازم خانگی ایران
سال 1392
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها
سال 1391
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه مدل شکل گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی چگونگی تاثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شبیه سازی عامل بنیان زنجیره تامین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبه خدمت
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تاکید بر نقش منابع انسانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی الگوی تلفیقی برای خلق چشم اندازی پایدار (مطالعه موردی بانک ملت)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی عوامل موثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
کاربرد روش شناسی سیستم های نرم در ساختاردهی به مسئله خط مشی گذاری بانکداری الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
مدیریت نوآوری های اکتشافی بهره بردارانه در بخش بانکداری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
شناسایی و اولویت‎بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی‎های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی با تکنیک الکتر
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Providing a Conceptual Model for Identifying Key Factors Affecting Internet Banking Systems Quality (Case Study: Mellat Bank)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانه های خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی
طراحی سیستم مدیریت پرتفولیوی وامهای بانکی با بهره گیری از تکنولوژی داده کاوی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی
مدلسازی تغییرات استراتژیک در صنعت بانکداری
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی
طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه پژوهی: بانک ملت)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Dynamic Product Portfolio Management Modeling for the Financial Technology Industry
سال 1399
ارائه شده در مجله مالی ایران
رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریه ها و روش شناسی پژوهش ها
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
روایت پژوهی در تجارب مسیرشغلی مدیران موفق
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک
سال 1399
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری
سال 1383
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی تاثیر پرداخت های مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: بانک ملت)
سال 1394
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
ارائه مدل بانکداری سبز مبتنی بر مولفه های مدیریت نوآوری برای کسب مزیت رقابتی پایدار
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه ی بین تصور از عناصرمعنابخش برند و شناخت برند، بر اساس مدل ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری (مطالعه ی موردی بانک ملت)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده: رویکرد فراترکیب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی