شهناز نایب زاده | سیویلیکا

دکتر شهناز نایب زاده

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

معرفی

استان
یزد
شهر
یزد

سمتهای علمی و اجرایی شهناز نایب زاده در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی (سردبیر)
  • فصلنامه ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی شهناز نایب زاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد (عضو هیات علمی)
  • اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی (دبیر علمی)
  • دومین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی (دبیر علمی)

مقالات شهناز نایب زاده در کنفرانس های داخلی

معرفی مدلهای موجود در زمینه ارزش از منظر مشتری
سال 1389
ارائه شده در همایش چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی
بررسی عوامل موثر بر موقیعت توسعه محصول جدید(NPD)در صنعت نساجی
سال 1390
ارائه شده در سومین همایش ملی نساجی و پوشاک
بررسی رضایت کارکنان و رابطه آن با عملکرد بانک
سال 1391
ارائه شده در همایش علوم مدیریت نوین
بررسی و رتبه بندی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملی یزدبا استفاده از FTOPSIS
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
بررسی رابطه بین بازارگرایی داخلی و عملکرد بازار(مورد مطالعه:شرکت بیمه معلم)
سال 1391
ارائه شده در پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه
بررسی رابطه بین رقابت بازارمحصول وس اختارسرمایه شرکت ها درصنایع منتخب بورس اوراق بهادارتهران
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی محتوی آموزشی رشته حسابداری وهدف از ارائه اطلاعات مالی از دیدگاه دانشجویان، اساتید وحرفه ای ها
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی شکاف بین آموزه های دانشگاهی رشته حسابداری با انتظارات کارفرمایان
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر خصوصیات دموگرافیک مدرسین رشته حسابداری بر نگرش آنها در زمینه رفتارهای قابل قبول در نقش یک معلم و یک محقق
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت منابع انسانی و توسعه منابع انسانی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
بررسی تاثیر خبرگی فنی و اطلاعاتی و حضور متخصصان داخلی و خارجی بر تناسب الزامات سیستمهای اطلاعاتی حسابداری و ظرفیت آنها
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
بررسی تاثیرمولفه های رابطه ای بر وفاداری مشتریان درصنعت بیمه مطالعه موردی : بیمه پاسارگاد
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک
بررسی رابطه بین بازارگرایی،نوآوری،استراتژی کسب وکاروعملکرددر صنعت نساجی یزد
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک
بررسی تاثیربازارگرایی برعملکرد کسب و کار با استفاده از رویکرد شبکه عصبی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک
بررسی تأثیر ساختار مالکیت بر قیمت گذاری کمتر از واقع سهام به هنگام عرضه اولیه عمومی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی رابطه محافظه کاری و ساختار هیأت مدیره با کم قیمت گذاری در شرکت های عرضه اولیه عمومی
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی تاثیر عوامل موقعیتی بر قضاوت عمومی حسابرس
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی ارتباط بین حساسیت ناشی از جریان های نقدی مثبت و منفی و محدودیت مالی با نگهداشت وجه نقد در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی تأثیر سرمایه فکری و اجزای آن بر عملکرد در صنایع نساجی شهرستان یزد
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
بررسی و تعیین مولفه های مدیریت ریسک با استفاده از تحلیل عاملی مطالعه ی موردی بانک های ملی استان یزد
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد شعب بانک ملت استان یزد
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد و رفتار خرید سبز و مصرف کننده سبز
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی برنامه ریزی، حفاظت، حمایت از محیط زیست و توسعه پایدار
بررسی رابطه بین افشای اطلاعات حسابداری منابع انسانی و عملکرد مالی و عملکرد بازار شرکت های پذیرفته شدهدر بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی رابطه بین افشای اطلاعات حسابداری منابع انسانی و عملکرد مالی، اقتصادی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی تاثیر ویژگیهای دموگرافیل بر ادراک دانشجویان مارشناسی ارشذ حسابذاری از محتوایحرفه تخصصی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
نقش فرصت رشد در بهبود رابطه ارزش نام تجاری و عملکرد مالی شرکتها
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی رابطه بین ویژگی ماکیاولیسم با تمایل به افشای اختیاری در بین حسابداران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی تاثیرعوامل فردی برادراک دانشجویان کارشناسی ارشدحسابداری ازمحتوای حرفه
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
رضایت مشتری ازخدمات پس ازفروش
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
تاثیر رعایت استانداردهای زیست محیطی برمحتوای اطلاعاتی ارقام بنیادی حسابداری
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
بررسی اهمیت بازاریابی خدمات وارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی با نیازهای مشتریان هدف
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری و بازاریابی الکترونیکی در توسعه سازمانها
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر کانون کنترل و ماکیاولیسم بر اخلاق کسب و کار
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر ویژگی های منتخب فردی بر رفاه حسابداران با توجه به نقش جو اخلاقی سازمانمطالعه موردی : حسابداران استان یزد
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی تأثیر تجربه برند، تبلیغات و ترفیع فروش بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات کاله)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی تأثیر عادات و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به شرکت بیمه کارآفرین یزد
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
Investigating the Relationships between Technological Opportunities, Marketing Emphasis, and Firm Performance
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی رابطه هوش مالی مدیران بانک ها و توانایی آنها در درک مصادیق پول شوییمطالعه موردی: مدیران بانک صادرات یزد
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تاخیر گزارش حسابرسی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
بررسی تاثیر شناسایی برند توسط مصرف کننده (CBI) (مطالعه موردی:دارندگان گوشی سامسونگ)
سال 1393
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
شناسایی و تبیین مؤلفه های مسئولیت اجتماعی بازاریابی شرکت (مطالعه موردی شرکت های خدماتی استان یزد)
سال 1393
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
بررسی مقایسه ای تأثیر وفاداری برند بر اثربخشی تبلیغات شفاهی با استفاده از رویکرد شبکه عصبی مصنوعی مورد مطالعه : گوشی های همراه سامسونگ
سال 1393
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
تاثیر ویژگی های خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : هتل های پارسیان اصفهان )
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
بررسی تاثیر تغییرات سیستم های کنترل و حسابداری مدیریت بر عملکرد سازمانی شرکت های تولیدی
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران
برند و جامعه برند آنلاین
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بازاریابی سبز و مصرف کننده سبز
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
ارائه مدل جهت تأثیر تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر ارزش ویژه برند
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
بررسی اخلاق مالیاتی دانشگاهیان و مدیران مالی با توجه به ایدئولوژی اخلاقی آنها
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و عملکرد شاغلین در حرف حسابداری(مطالعه موردی: شرکتهای سرامیک و کاشی استان یزد)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه اخلاق مالیاتی و مدیریت سود دربین دانشگاهیان و مدیران عالی
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر مزایا وتجربه برند برشناسایی برند توسط مصرف کننده و پیامدهای آن
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
The investigation of the relationship between surprising consumption and positive disconfirmation, and arousal, customers' positive affect and delight in agricultural bank branches of Yazd province
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
ارائه مدلی جهت بررسی روابط بین ابعاد شخصیت شرکت بر رضایت مشتریاناز طریق جذابیت، احساسات مشتری و اعتماد
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت و حسابداری ایران
بررسی تاثیر ارتباط بین نسلی بر ارزش ویژه برند
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
ارائه مدلی برای روابط شخصیت برند و شخصیت شرکت بر روی رضایت مشتری
سال 1394
ارائه شده در نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن
سال 1395
ارائه شده در همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی,تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تاثیر تجربه برند-تبلیغات و ترفیع بر اعتماد به برند و وفاداری به برند
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مزیت رقابتی در شعب بانک کشاورزی شهر یزد
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تاثیر عوامل فردی بر قضاوت عمومی حسابرس
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه متغیرهای جمعیت شناختی با کد های اخلاقی در بین اساتید رشت حسابداری
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تاثیر ویژه ای های منتخب فردی بر رفاه حسابداران حرفه ای
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
ارزیابی توانایی دو متغیر محافظه کاری و حاکمیت شرکتی در پیش بینی عملکرد مالی شرکتها
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تاثیر عوامل دمو گرافیک بر رفاه حسابداران حرفه ای
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه بین ساختار سرمایه، رقابت بازار محصول و عملکرد شرکت در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رفتار مدیریت سود دانشگاهیان و مدیران مالی با توجه به ایدئولوژی اخلاقی آنها
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه بین ویژگی بهینه گرایی حسابداران با تمایل به افشای اختیاری
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
Pricing Accrual Quality in the Capital Market of Iran
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
Components of Brand Community and Brand Commitment (Banking Industry)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
The impact of problem-based learning and social problemsolving ability on the professional competence of the employed M.A students of Accounting
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
ارزیابی تبلیغ: نقش سبک تصمیمگیری، نوگرایی و طرز تفکر مشتری
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
بررسی تاثیر JIT بر عملکرد کسب و کار با توجه به نقش میانجی عملکرد عملیاتی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
بررسی ساختار تجارت و قصد حمایت اجتماعی بر قصد فعالیت اجتماعی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
A Review of the Effective Factors on the Motivation and Intention of Patients Visiting Yazd Research Center for Infertility
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
ارائه مدلی جهت بررسی تأثیر هیجان، شواهد و آوازه برند بر رضایت مشتریان از برند
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
وضعیت مؤلفه های بازاریابی در شرکت کیان ایساتیس پارس از منظر ممیزی بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
شناسایی شاخص های عوامل رقابتی پورتر شرکت کیان ایساتیس پارس
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
بررسی تاثیر مصرف مسیولانه اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی یزد
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
ارایه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر مصرف مسیولانه اجتماعی، مسیولیت اجتماعی شرکت و کیفیت زندگی کاری بر تعهد سازمانی کارکنان
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکت ایرانسل بر وفاداری مشتریان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت،اقتصاد و حسابداری
شناسایی مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار مدیران ایرانی و بررسی سطوح آن
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه بین تصویر ذهنی از برند و وفاداری مشتری دراداره کل راه آهن استان یزد
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارایه الگویی برای بررسی عملکردهای آن
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی تاثیر یادگیری بر رقابت پذیری با توجه به نقش استراتژیهای زیست محیطی و عملکرد نوآوری فنی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر اعتماد به برند در جامعه برند
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
نقش تعامل با جامعه برند در رابطه عناصر جامعه برند بر اساس رسانه های اجتماعی واعتماد برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتبارسنجی مشتریان جهت پرداخت تسهیلات در بانک ملت شهر یزد به کمکFTOPSIS
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مشتری و تعیین نقش عوامل واسطه مطالعه موردی: اداره کل راه آهن یزد
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
مولفه ها و ابعاد سواد کسب و کار
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس)بر انتخاب مشتری مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی ایران
بررسی تاثیر نوآوری، کارآفرینی و شیوه های حسابداری مدیریت بر عملکرد شرکتهای کاشی و سرامیک استان یزد
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی ایران
بکارگیری تکنیک دلفی فازی جهت شناسایی مقیاس های سنجش عملکرد بازاریابی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر شرایط سیاسی و نگرش توریست درباره مقصد گردشگری بر مقاصد رفتاری وی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنگره بین المللی پژوهشهای علوم میان رشته ای در شهرسازی و معماری
مدیریت گردشگری با تاکید بر تاثیر شرایط سیاسی بر مقاصد گردشگری
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
ارایه مدلی برای روابط ناسیونالیسم اقتصادی و ملی گرایی مصرف کننده بر روی تمایل به خرید برند لوکس
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
ارایه مدلی برای روابط نفوذ اجتماعی و غرور بر روی تمایل به خرید برند لوکس
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر ادراک مشتری از ریسک، قیمت و کیفیت محصول بر نگرش به برند خرده فروشی
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی تاثیر آگاهی مصرف کننده از برند بر ادراک مشتری از ریسک، قیمت و کیفیت محصول
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی تاثیر بازارگرایی داخلی بر رضایت شغلی با توجه به نقش جذابیت شغل
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر ارزیابی مشتری از برند بر قصد خرید وی با توجه به نقش ترجیح برند
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایساتیس یزد)
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر سبک رهبری بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری ( مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
ارایه مدل جهت بررسی تاثیر ارزش های روانشناختی بیمار بر وفاداری وی نسبت به پزشک و بیمارستان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی عبور از رکود اقتصادی؛ چالش ها و راهکارها
ارایه مدلی جهت بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به خرید اینترنتی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی عبور از رکود اقتصادی؛ چالش ها و راهکارها
بررسی تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی عبور از رکود اقتصادی؛ چالش ها و راهکارها
بررسی ادراک مشتریان از امنیت اعتماد الکترونیکی در استفاده ازسیستم های پرداخت الکترونیکی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری ( مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکردمعادلات ساختاری (مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف
تدوین و تالیف استراتژی بازاریابی جنگ (W.M.S) در بازار ایران با مطالعه در شرکت های شهرک صنعتی شهر یزد
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزیابی مشتری از شرکت : یک مرور نظام مند و فراتحلیل
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
وزن دهی و اولویت بندی مولفه های برندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد تلفیقی فراترکیب و برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
بررسی تأثیر خلاقیت، نوآوری و IT بر عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، با توجه به نقش کارآفرینی، حمایت نهادی و منابع مالی
سال 1399
ارائه شده در نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
طراحی انتزاعی ست روتختی و بکارگیری کلاژن در ارتقای سلامت پوست
سال 1398
ارائه شده در جشنواره ملی پارچه فجر
طراحی پارچه ای محصولات دوستدار محیط زیست در صنعت توریسم
سال 1398
ارائه شده در جشنواره ملی پارچه فجر
بررسی مفهومی نقش مولفه های ادراک بیمار از برند بیمارستان شاه ولی بر قصد مراجعه مجدد با توجه به نقش متغی رهای وفاداری، اعتماد وشهرت برند
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
بررسی تاثیر مولفه های ادراک بیمار از برند بیمارستان شاه ولی برقصد مراجعه مجدد با توجه به نقش متغیرهای وفاداری، اعتماد وشهرت برند
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
ارائه مدل مفهومی در زمینه قیمت و ترجیحات مصرف کننده و نگرش وی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
آسیب شناسی سفیران برندهای ایرانی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
تاثیر کیفیت خدمات درمانگاه بیمارستان مرتاض بر ارزیابی بیماران
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
رتبه بندی عوامل موثر در شکایات طرفین قرارداد ارجاعی به کمیسیون ماده ۳۸ مستقر در شهرداری شیراز با استفاده از روش AHP فازی
سال 1401
ارائه شده در دوازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
تحلیل خوشه های موضوعی و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین المللی در حوزه عفاف و حجاب
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی حکمت اسلامی و هنر
ارزیابی تولیدات علمی بازاریابی رسانه های اجتماعی در صنعت مد اسلامی
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی حکمت اسلامی و هنر
ترسیم نقشه هم رخدادی واژگان حوزه فرایند قصد خرید صنایع دستی اسلامی براساس مقالات نمایه شده در پایگاه علمی scopus
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی حکمت اسلامی و هنر
طراحی محصولات پارچه ای نانو ژلاتین در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران اسلامی
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی حکمت اسلامی و هنر
ترسیم نقشه علمی حوزه توانمندسازی منابع انسانی بر اساس مقالات نمایه شده در پایگاه Web of Science
سال 1402
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
بازاریابی اخلاقی : ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی SCOPUS
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
تحلیل کانونی ابعاد اخلاق کسب و کار و ابعاد مسئولیت اجتماعی ؛ رویکرد نظاممند
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
تحلیل مولفه های جایگاه سازی برند در ذهن مصرف کننده گان مسلمان
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی

مقالات شهناز نایب زاده در ژورنال های داخلی

ارزیابی کارایی و بهرهوری سرمایه فکری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار مطالعه موردی:شرکت های بخش صنعت خودرو و ساخت قطعات
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران
نقش ویژگی های جمعیت شناختی و وضیت اخلاقی سازمان در قضاوت حسابداران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
بررسی نقش میانجی جاذبه های تبلیغ در تاثیرگذاری تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
تحلیل رقابت پذیری دانشگاه براساس مدل مایکل پورتر با استفاده از تکنیک دلفی فازی و تاپسیس (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
ارزیابی مشتری از برند و قصد خرید وی با توجه به نقش ترجیح برند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
رابطه بازارگرایی داخلی، سیستم های کاری کارمند محور و رضایت شغلی با توجه به جذابیت در کار در مرکز آموزشی- درمانی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبردهای مدیریت در نظام سلامت
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر سبک رهبری و یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با میانجی گری های نوآوری کارکنان و فرایند نوآوری در بین کارکنان مخابرات منطقه یزد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین اقلام تعهدی و تامین مالی با ابزار انتشار سهام و استقراض (مطالعه موردی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه راهبرد مدیریت مالی
بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتال و بازاریابی اجتماعی در رفتار مشتری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر گرایشات کارکنان بر مدیریت دانش و توسعه شایستگی شرکت سایپا خودرو
سال 1397
ارائه شده در ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
تعیین رابطه منابع سازمانی، قابلیت های سازمانی و یادگیری محوری بر آمیخته بازاریابی در بیمارستان های منتخب شهر یزد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه راهبردهای مدیریت در نظام سلامت
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
فرصت ها و چالش های پیش روی سازمان های بهداشتی در استفاده از شبکه های اجتماعی: مروری نظام مند
سال 1397
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی در سازمان های بهداشتی
سال 1398
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
ترسیم نگاشت علمی برای تحقیقات مسئولیت اجتماعی در حوزه سلامت با استفاده از روش تحلیل خوشه ای موضوعی
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه طلوع بهداشت
شناسایی شاخص های زبان شناسی در فعالیت های برندینگ مرتبط با نام و لوگوی برند
سال 1400
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
اولویت بندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
ممیزی بازاریابی کسب و کارهای خانگی در استان خراسان جنوبی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
ارائه مدل تعاملی شاخص های ارزیابی عملکرد در صنعت بانکداری (موردمطالعه: بانک رفاه)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه کارافن
آسیب شناسی طراحی پارچه ولباس در ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
Modeling Factors Affecting the Application of Management Accounting Techniques In Small and Medium Enterprises Using Fuzzy Cognitive Mapping
سال 1400
ارائه شده در مجله بین المللی مالی و حسابداری مدیریت
تعیین بهای تمام شده یک واحد عمل جراحی آپاندیس با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰
سال 1393
ارائه شده در دوماهنامه طلوع بهداشت
بررسی تاثیر جامعه برند در ویژگی های برند
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مقایسه توان تبیین معیارهای سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه حسابداری مالی
نگاشت شناختی آمیخته بازاریابی اجتماعی دروصول مالیات داوطلبانه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
الگوی فرایندی خلق مشترک ارزش در اکوسیستم خدمات سلامت
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه راهبردهای مدیریت در نظام سلامت
بررسی سودمندی راهبرد سرمایه گذاری معکوس برای کسب بازده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه حسابداری مالی
شناسایی مقوله های راهبردی در رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان شرکت بیمه البرز
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی
طراحی مدل تسهیم دانش در بین کارکنان سازمان(با استفاده از روش داده بنیاد و مدلسازی ساختاری تفسیری)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی
بررسی تاثیر سبک رهبری بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری (مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های علوم مدیریت
واکاوی مولفه های هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینه ای و آزمون مدل در بیمه البرز
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
A Comprehensive Review of International Research on Market Orientation and the Development of an Applied Model
سال 1401
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت
شناسایی، دسته بندی و رتبه بندی معیارهای عملکرد بازاریابی در صنعت مد و پوشاک با استفاده از روش کیو
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
Design of Fabric Accessories for Beauty Parlor
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات هنرهای کاربردی
شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
تبیین پدیدارشناختی مولفه های برندسازی در سرفصل های آموزشی هنر و تحلیل شکاف میان حوزه آموزش و اجراء
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده ی برندسازی دیجیتال در صنعت فرش ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry
سال 1401
ارائه شده در مجله اصلاح زیستی نانو نساجی ایران
الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم گیری خرید در نوجوانان
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
A Model for Promoting and Inhibiting Factors of Professional Success of Accountants
سال 1403
ارائه شده در مجله بین المللی مالی و حسابداری مدیریت
A Review of Research on the Professional Ethics of Managers
سال 1402
ارائه شده در مجله بین المللی اخلاق و جامعه
مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی
طراحی الگوی مفهومی مزیت رقابتی پایدار در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران
سال 1400
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold
سال 1402
ارائه شده در مجله اصلاح زیستی نانو نساجی ایران
شناسایی و تحلیل متغیرهای موثر بر اثربخشی تبلیغات در نظام بهداشت و درمان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
Comprehensive scientometrics analysis of international research in the field of mining tourism potential
سال 1402
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها
رابطه بین تبلیغ و قصد خرید: مرور نظام مند و فراتحلیل مطالعه ها
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رسانه
Investigation of Relationship between some Corporate Governance Mechanisms and Earning Quality
سال 1393
ارائه شده در مجله بین المللی مطالعات پیشرفته در علوم انسانی و اجتماعی
اقتصاد دایره ای و صنعت مد: ترسیم نقشه علمی پژوهش های بین المللی در پایگاه استنادی Web of Science
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
ارائه الگوی مضامین روان سنجی خرید تکانشی: دیدگاه ویژگی های شخصیتی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه کارافن
اعتباریابی وضعیت برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه ای با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه کارافن
مفهوم سازی سلامت اجتماعی از طریق تبلیغات ویروسی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
نگاشت علی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه ای
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مهندسی مدیریت نوین
Presenting the sustainable development model of mines in Iran based on tourism potentials
سال 1403
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها
طراحی الگوی هویت سازی برند های پوشاک برای بانوان: تحلیل محتوای کیفی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه
ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان
سال 1400
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
تحلیل مولفه های جایگاه سازی برند در ذهن مصرف کننده گان مسلمان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی
Identifying indicators and factors affecting consumers' purchase intention of cosmeceutical masks through content analysis and the Delphi technique
سال 1403
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها
Visual representation of the process of scientific production in the field of value co-creation in fintech startups
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی
شناسایی معیارهای سنجش عملکرد بازاریابی با استفاده از روش تحلیل محتوا در صنعت مد و پوشاک
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
شناسایی ابعاد و مولفه های ابزارهای بازاریابی دیجیتال در استارت آپ های فعال در صنعت مد و پوشاک ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک
Devising a conceptual model to illustrate accountants' career success through the implementation of a fuzzy cognitive mapping approach
سال 1403
ارائه شده در مجله آنالیز غیر خطی و کاربردها