مهدی رمضانی زاده | سیویلیکا

مهدی رمضانی زاده

دانشیار- دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی مهدی رمضانی زاده در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری (عضو هیات علمی)

مقالات مهدی رمضانی زاده در کنفرانس های داخلی

بررسی اثرات اختلاف دانسیته بین جت های خنک و جریان عرضی داغ برای بهبود اثربخشی خنککاری در جت های سه گانه با استفاده از رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1388
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها
بررسی اختلاف نسبت دمش بین جتهای مهار کننده و جت اصلی در طرح جتهای ترکیبی سه گانه برای بهبود اثربخشی خنک کاری لایه ای با استفاده از رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1388
ارائه شده در هشتمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران
شبیه سازی عددی اندرکنش جت در جریان عرضی با استفاده از مدل آشفتگی V2F-Kω
سال 1388
ارائه شده در هشتمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران
بررسی هیدرودینامیک مسئله جت های ترکیبی سه گانه با استفاده از رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1388
ارائه شده در هشتمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران
بررسی عددی خنک کاری لایه ای با استفاده از جت های سه گانه و رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1388
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
بررسی اثرات نسبت چگالی بر هیدرودینامیک اندرکنش جت و جریان عرضی و اثربخشی خنک کاری لایه ای
سال 1388
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
کاهش پسا از طریق تولید لایه نازک سیال ثانویه با استفاده از رهیافت ال.ای.اس
سال 1389
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
بررسی تجربی اثرات یخ زدگی بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی در زنجیره تیغه های ثابت کمپرسور موتور هواپیما
سال 1389
ارائه شده در دهمین همایش انجمن هوافضای ایران
شبیه سازی عددی کنترل فعال جدایش جریان هوا از روی پله پسرو با استفاده از محرک پلاسمایی DBD ، بخش سوم : تأثیر جنس و ضخامت سد دی الکتریک
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مکانیک، مکاترونیک و بیومکانیک
بررسی اثرات هیدرودینامیکی میزان چرخش جت سوخت در یک محفظه احتراق
سال 1396
ارائه شده در بیست و پنجمین همایش سالانه مهندسی مکانیک
بررسی تجربی آثارشدت آشفتگی جریان براثربخشی خنک کاری لایه ای درتوربین های گازی
سال 1396
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها
بررسی تجربی اثربخشی خنک کاری لایه ای روی صفحه تخت بااستفاده ازطرح جدید جت های مرکب پیوسته
سال 1396
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس دینامیک شاره ها
بررسی اثرات زبری سطح بر انتقال حرارت در میکروپره های محدب باریک شونده
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران
بررسی عددی کنترل فعال جدایش جریان آشفته از روی پله پسرو تحت تاثیر عملگر پلاسمایی DBD بخش دوم : تاثیر ولتاژ تغذیه در مد تحریک دائمی
سال 1398
ارائه شده در بیست و چهارمین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران
بررسی عددی تاثیر عملگر پلاسمایی DBD بر کنترل فعال جت عمودی خنک در جریان عرضی داغ
سال 1398
ارائه شده در بیست و چهارمین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران
مطالعه تجربی اثربخشی خنک کاری لایه ای جت های مرکب سه گانه لوبیایی شکل
سال 1399
ارائه شده در بیست و هشتمین کنفرانس سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران

مقالات مهدی رمضانی زاده در ژورنال های داخلی

بررسی اختلاف نسبت سرعت بین جت های مهارکننده و جت اصلی در طرح جت های ترکیبی سه گانه برای بهبود اثربخشی خنک کاری لایه ای با استفاده از رهیافت ال.ای.اس
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه دانش و فناوری هوافضا
بررسی اثرات نسبت چگالی بر رفتار جت تزریق شده در داخل جریان آشفت هی داغ با استفاده از مدل های آشفتگی مختلف
سال 1391
ارائه شده در دوفصلنامه دانش و فناوری هوافضا
مطالعه عددی اثرات موقعیت های طولی و عمودی کانارد بر توزیع فشار و ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانورپذیر
سال 1395
ارائه شده در مجله مکانیک سازه ها و شاره ها
بررسی اثرات سن، خستگی، تجربه و آموزش بر خطای انسانی خلبانان در وقوع سوانح هوایی جهان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
بررسی تجربی تاثیر یک روزنه نوین جت نخودی بر عملکرد حرارتی جت های تزریق شده در یک جریان عرضی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مکانیک سیالات و آیرودینامیک
مطالعه عددی پدیده هواصوتی جریان عبوری از بال های مثلثی ساده، مرکب و الماسی، با استفاده از رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مکانیک سیالات و آیرودینامیک
مطالعه عددی اثرات شکل لبه حمله بال های مثلثی بر رفتار جریان با استفاده از رهیافت شبیه سازی گردابه های بزرگ
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه مکانیک سیالات و آیرودینامیک