رضا شافعی | سیویلیکا

دکتر رضا شافعی

دانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کردستان، سنندج، ایران.

معرفی

استان
کردستان
شهر
سنندج

سمتهای علمی و اجرایی رضا شافعی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (مدیر مسئول)
  • فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی رضا شافعی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه کردستان (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات رضا شافعی در کنفرانس های داخلی

طراحی و تدوین الگوی اثربخش ارزیابی و انتخاب پیشنهادات بهینه کارکنان سازمان با استفاده از فن تحلیل فرایند سلسله مراتبی (AHP) در نظام پیشنهادات
سال 1385
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی نظام پیشنهادها
بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک و عوامل موثر بر آن در میان مشتریان بانکی مطالعه موردی شعب بانک ملی شهرستان سنندج
سال 1389
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
تعیین تاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر استقرار مدیریت دانش در سازمان های دولتی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی تاثیر سبک رهبری بر میزان کارآفرینی کارکنان سازمان های دولتی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی تأثیر سبک رهبری بر میزان کارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان فنی و حرفه ای، مرکز سنندج)
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت، آینده نگری، کارآفرینی و صنعت در آموزش عالی
ارائه مدلی برای تبیین نقش ویژگیهای فردی و محیطی در افزایش کارآفرینی دانشجویان (مطالعه ای در ایجاد دانشگاه کارآفرین در دانشگاههای استان کردستان)
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت، آینده نگری، کارآفرینی و صنعت در آموزش عالی
بررسی جایگاه رقابتی بانک های تجاری بر اساس نوع استراتژی بازاریابی آنها (مطالعه ای در استان کردستان)
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقاء کارآیی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
بررسی میزان تاثیر ابعاد زیست گرا بودن مشتریان محصولات مصرفی و کم دوام بر جهت گیری رفتار خرید آنان
سال 1391
ارائه شده در دومین کنفرانس بین­ المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی
بررسی اثربخشی عدالت محوری و متانت رفتاری درارتقاء کیفیت بهره وری بررضایت مندی شغلی کارمندان سازمان اموراقتصادی ودارایی استان کردستان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
بررسی نقش راهکارهای اثربخشی عوامل موثربربازاریابی اجتماعی
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
بررسی مقایسه استراتژی بازاریابی بانکی در میان بانک های داخلی و خارجی منتخب
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
بررسی تاثیر مدیریت شکایات مشتریان بر مدیریت کیفیت جامع در بانکهای دولتی شهرستان سنندج
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی اثر برنامههای ترویجی-آموزشی بر میزان مصرف شیر و صبحانه (مطالعه موردی: ارائه ی برنامه های ترویجی-آموزشی به کودکان دبستان سما)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
بررسی اثربرنامه های ترویجی-آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
استفاده از مدل بلوغ بازاریابی جهت ارزیابی فرآیندهای بازاریابی بانکهای استان کردستان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر آموزش برنامه های ترویجی آموزشی بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی اثربرنامه های ترویجی‐آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
بررسی تاثیر آموزش بر آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبستان در مورد مصرف فست فود
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
بررسی رابطه ی توزیع دانش، یادگیری سازمانی و چابکی سازمانی دربیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی استان کردستان
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
بررسی رابطه جنبه اخلاقی و تمایل به ترک خدمت در صنایع کوچک و متوسط شهرستان سنندج
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی، کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بیمه ایران شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
پیشگامی در بازار ابزاری برای موفقیت توسعه محصول جدید
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
تحلیل اثرات سیستم اطلاعات بازاریابی بر دانش عرضه کننده (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
واکنش پذیری دانش رقیب از سیستم اطلاعات بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
واکنش پذیری دانش رقیب از سیستم اطلاعات بازاریابی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی با اثربخشی دانش کسب شده از منابع بیرونی (مورد مطالعه: شرکتهای شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی تأثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی تاثیر سیستم های توصیه گر در بهبود عملکرد بازاریابی شبکه ای (مورد مطالعه محصولات دیجی کالا)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
تدوین برنامه های ترفیع و وفاداری مشتریان به منظور افزایش سهم بازار (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهرتهران)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی اثرات اعتماد سبز بر ارزش ویزه برند سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان و گسترش تبلیغات دهان به دهان و اثر آن بر ارتقای ارزش برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های رفاه، اتکا و فرهنگیان شهرستان سنندج)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی رابطه داراییهای ناملموس و عملکرد تجاری شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهرستان سنندج
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی اثرات همخوانی شخصیت برند و مشتری بر وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم گیری مشتریان در سازمانهای خدماتی شهرستان همدان
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی ایجاد سیستم اطلاعاتی بازاریابی با مدل های منتخب
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
بخشبندی مشتریان بانکی در جامعه دانشجویان بر اساس انتظارات شناسایی شده
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تحلیلی بر روشها و مدلهای سنجش اثربخشی بازاریابی شرکتها
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
ارایه الگوی روابط بلند مدت مشتری-فروشنده مبتنی بر سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند
سال 1396
ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
تاثیرقدردانی و تعهد در روابط بلند مدت مشتری-فروشنده
سال 1396
ارائه شده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
بررسی مدل ها و روش های نوین توانمندساز نظام بازاریابی و فروش بیمه عمر
سال 1397
ارائه شده در سمینار توسعه بیمه های زندگی
نقش مولفه های برند سازی شخصی بر توسعه شغلی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بررسی نقش تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده لوازم آرایشی بهداشتی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

مقالات رضا شافعی در ژورنال های داخلی

تاثیر بازارگرایی بر قابلیت های ارتباطی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنعتی شهر کرمانشاه)
سال 1391
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
ارایه الگوی اضطراب رایانه سازمان های ورزشی ایران
سال 1392
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
تکنیک های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار