فاطمه وجدانی | سیویلیکا

فاطمه وجدانی

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی فاطمه وجدانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • نخستین همایش بین المللی اخلاق، الهیات و بلایای فراگیر با محوریت بیماری کرونا (دبیر اجرایی)

مقالات فاطمه وجدانی در کنفرانس های داخلی

بررسی انتقادی سه دیدگاه رایج تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی(ره)
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
بررسی انتقادی مدل تربیت اخلاقی تلفیقی براساس دیدگاه اسلامی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی
بررسی رابطه میان هوش معنوی و شادکامی دانش آموزان دختر دبیرستانی ناحیه 3 استان قم
سال 1397
ارائه شده در کنگره انسان شناسی زیستی و انسان شناسی پزشکی
ساختارهای وجود آدمی به عنوان مبادی عمل و تاثیر آنها بر تربیت اخلاقی با تاکید بر ساختار گرایشی، از دیدگاه استاد جوادی آملی
سال 1397
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تربیت دینی در ادیان ابراهیمی

مقالات فاطمه وجدانی در ژورنال های داخلی

بررسی مقایسه ای سه دیدگاه رایج در تفکر انتقادی ودلالتهای تربیتی آنها: دیدگاه ریچارد پل، رابرتانیس و برتراند راسل
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
چگونگی تحول در نظام رایج تربیت اخلاقی مدارس جهت کاهش شکاف میان معرفت و عمل، بر مبنای دیدگاه علامه طباطبایی(ره)
سال 1393
ارائه شده در پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
بررسی انتقادی سه دیدگاه رایج تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبایی (ره)
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
تدوین الگوی منابع انگیزش اخلاقی در قرآن (بر اساس تفسیرالمیزان)
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
تحلیلی مفهومی از روش تبیین و کاربرد آن در تربیت اخلاقی با تاکید بر تفسیر المیزان
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
مولفه ها، ابعاد و مدارج تحول اخلاقی در قرآن کریم
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
تحلیل محتوای کیفی کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر تربیت اخلاقی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
بررسی نسبت میان محبت به مردم و اخلاق اجتماعی در اسلام
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
اشتغال و فرزندپروری بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام