مرجان صفاری | سیویلیکا

دکتر مرجان صفاری

استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی مرجان صفاری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تربیت مدرس (عضو هیات علمی)

مقالات مرجان صفاری در کنفرانس های داخلی

بررسی تجارب، اقدامات،الزامات و ملاحظات کشورهای منتخب در زمینه خصوصی سازی و توسعه مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش
سال 1390
ارائه شده در ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
راهکارهای توسعه صنعت گردشگری ورزشی در شهر تبریز
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
مروری نظام مند بر نظریه اوقات فراغت جدی
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد یافته های کاربردی در ورزش
توانمندسازی اجتماعی زنان: اثر مشارکت در گردشگری ماجراجویانه
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت اهواز
مرور سیستماتیک نقص فناوری اطلاعات بر فروش و بازاریابی محصولات ورزشی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران
ارتباط بین مشارکت در ورزش های تفریحی و اتحاد و اعتماد در میان جوانان شهر تهران
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارتباط بین مشارکت در ورزش های تفریحی و همبستگی اجتماعی جوانان شهر تهران
سال 1395
ارائه شده در سومین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور
سال 1399
ارائه شده در سومین همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد ورزش، سلامت، جامعه
تدوین مدل بازاریابی ورزش های تفریحی فناوری محور: دیدگاهی جامع
سال 1399
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و ششمین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رابطه مشارکت فعال دانشجویان بر رضایت و دلبستگی مکانی اماکن ورزشیمورد مطالعه دانشگاه تربیت مدرس
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی

مقالات مرجان صفاری در ژورنال های داخلی

طراحی مدل ورزش همگانی ایران
سال 1393
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
تدوین راهبردهای مسیولیت اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سال 1396
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
شناسایی موانع ارتباطات بین فردی در تیم های ورزشی بر اساس روش دلفی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی در ورزش
کنکاشی در کاربست های نظریه های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت مندی
سال 1395
ارائه شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
شناسایی و رتبه بندی نیروهای پیشران موثر بر وضعیت آینده رسانه های دیجیتال با رویکرد فناورانه
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مطالعه تعیین روابط علی انگیزه ها و رضایت گردشگران رویداد ورزشی: نقش میانجی درگیری ذهنی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسب وکارهای ورزشی
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
طراحی مدل صلاحیت حرفه ای معلمان تربیت بدنی ایران
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
رسانه و توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش کشور
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
کارکرد رسانه های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه های طرفداران بعد از ال کلاسیکو
سال 1398
ارائه شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
تاثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمند سازی زنان
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
مرور نظام‌مند مطالعات مرتبط با ورزش در رسانه‌های اجتماعی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی و اینرسی دانش در کنش های کارآفرینی دانشگاهی دانشجویان و دانش آموختگان علوم ورزشی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت منابع انسانی در ورزش
رابطه‌ مسئولیت اجتماعی تیم ملی با وجهه و هویت تیم ملی فوتبال ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم ورزش
ورزش همگانی (ضرورت، موانع و راهکارها)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مجلس و راهبرد
طراحی مدل الزامات تجاریسازی یافتههای پژوهشی در علوم ورزشی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم حرکتی و رفتاری
شناسایی شاخص های کاربردی باشگاه بازی کودک با رویکرد روان شناسی ورزشی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روانشناسی ورزشی
چگونه جدیت در اوقات فراغت بر دلبستگی مکانی ورزشکاران غیر حرفه ای تاثیر می گذارد؟
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
الگوی توسعه ورزش تفریحی زنان در ایران
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در مدیریت ورزشی
رابطه مسئولیت اجتماعی تیم ملی با وجهه و هویت تیم ملی فوتبال ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم ورزش
راهبردها و پیامدهای ورزش شهروندی سلامت محور در کلان شهرهای ایران: مطالعه کیفی (تحلیل محتوا)
سال 1400
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
عوامل سوق دهنده، تسریع کننده و بازدارنده مشارکت دانش آموزان در فوق برنامه های تربیت بدنی مدارس
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
بررسی نقش تعدیلگر جنسیت در ارتباط بین انگیزه ها و مشارکت پایدار گردشگران در فعالیت های ورزشی ماجراجویانه
سال 1400
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
شناسایی کژکارکردهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش با استفاده از تکنیک دلفی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
راهبردها و پیامدهای مدیریت ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی و بخش اجرایی صنعت ورزش
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
عوامل ساختاری ورزش برای همه در ایران با رویکرد تحقیق آمیخته
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
ویژگی های محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو ۲۰۲۰
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
مطالعه تطبیقی باشگاه های بازی کودکان در ایران و کشورهای منتخب
سال 1400
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
مرور نظام مند تحقیقات حوزه فعالیت بدنی زمان فراغت
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
رابطه اوقات فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی
مفهوم پردازی مشارکت ورزشی دانش آموزان در فوق برنامه های مدارس ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش
Women's Career Development in Sport Management A Grounded Theory Approach
سال 1401
ارائه شده در مجله کسب و کار در ورزش
رابطه بین سرمایه اجتماعی با جهت گیری ورزشی و مشارکت تفریحی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های دانش انتظامی
رابطه ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری ورزشی با عوامل روان شناختی پیام های تبلیغاتی(مطالعه موردی: مجموعه ورزشی سرزمین موج های آبی مشهد)
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش
تاثیر رفتارهای تفریحی تخصصی شده بر دلبستگی مکانی ورزشکاران آماتور
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
تحلیل مشارکت ورزشی شهروندان تهرانی با تاکید بر ظرفیت های بازاریابی سیاسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه دانش سیاسی
تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی
شناسایی و مدل یابی مولفه ها و شاخص های ارزیابی کارآفرینی دانشگاهی در دانشکده های علوم ورزشی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
تحلیل شبکه اجتماعی ذی نفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعه ای بر المپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰
سال 1401
ارائه شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
تاثیر مولفه شناختی شهرت تیم بر مولفه عاطفی: با تاکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی
تحلیل شایستگی های نویسندگان ورزشی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
نقش جنسیت در محدودیت های ادراک شده و انگیزه های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان شناختی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
طراحی مدل تجاری سازی پژوهش های علوم ورزشی: رویکرد کیفی
سال 1402
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
مدلیابی روابط ساختاری اوقات فراغت جدی، هویت و وابستگی مکانی زنان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه
پیامدهای مشارکت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی مدارس ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم ورزش
تحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی
طراحی مدل خط مشی گذاری در ورزش ایران با رویکرد توسعه ورزش های همگانی
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی