حسین بقائی | سیویلیکا

حسین بقائی

معرفی


مقالات حسین بقائی در کنفرانس های داخلی

تحقیق تعیین ارتباط بین کارآفرینی درون سازمانی با انگیزه کار آفرینی وظرفیت کار آفرینانه کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان یزد
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم ورزشی و فدراسیون ها با تاکید بر فدراسیون ورزش سه گانه
بررسی اثرات آموزش دانش IT بر پشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس علمی پژوهشی روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و علوم اجتماعی
طراحی و ارائهی مدل بومی برنامهریزی درسی دوره ابتدایی با استفاده از شاخصهای زیبایی شناسی
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت
تاثیر مشاوره تحصیلی بر انگیزش تحصیلی و بهداشت روان در دانش آموزان شهرستان ابهر
سال 1400
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
مطالعه سهم شبکه های اجتماعی مجازی در بستر برنامه ی آموزشی زاید و سایه
سال 1400
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره
بررسی تحلیلی وضعیت دانش آموزان دوره ابتدایی در دوران کرونا و پسا کرونا با تاکید بر فرصت ها و تهدیدها
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در روانشناسی،علوم اجتماعی،علوم تربیتی و آموزشی
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با تربیت دینی دانش آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان تبریز
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی تاثیر توسعه ی حرفه ای معلمان و تعهد کاری آنها در نو آوری سازمانی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش(نمونه موردی: مدارس ناحیه چهار شهر تبریز)
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
شناسایی عوامل موثر در نوآوری در آموزش وپرورش و ارایه ی راهکارهای مربوط به آن
سال 1401
ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
ارزیابی رویکرد ها ی نوآورانه در آموزش وپرورش و شیوه ها ی آموزشی و ارائه ی راهکارهای مطلوب آن
سال 1401
ارائه شده در دهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی عوامل افزایش کیفیت اموزشی
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی
تاثیر یادگیری معکوس بر تعمیق یادگیری درس علوم تجربی دوره ی ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره
تغییر سبک زندگی دانش آموزان با تاکید برآموزش مجازی
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علوم تربیتی، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی
نقش فرهنگیان در توسعه پایدار بر اساس سند تحول بنیادین
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علوم تربیتی، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی
یک مطالعه ی تجربی بر اساس روش تدریس ترکیبی
سال 1401
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه بین سبک مدیریت کلاس با اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی
جامعه پذیری دانش آموزان با تاکید بر نقش معلم و مدرسه
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی و علوم تربیتی
نقش معلمان و برنامه ریزی پنهان در فرهنگ سازی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
اصول حاکم بر برنامه ریزی تعلیم و تربیت دینی دوره ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و حقوق کودک در جهان اسلام
بررسی مهم ترین تاثیرات موسیقی و شعر بر افزایش یادگیری دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
تبیین مدل یادگیری گروهی موثر در پیشرفت درسی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
تاثیر شبکه های اجتماعی برکودکان، نوجوانان و خانواده ها
سال 1401
ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
نقش استفاده معلمان از روش های فعال تدریس در پیشرفت علمی دانش اموزان
سال 1401
ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تفکر انتقادی و روش های پرورش تفکر نقادانه در دانش آموزان و معلمان
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
نقش تفکر محاسباتی در فنآوری آموزش معلمان
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
بررسی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی با نگرش به روش تدریس دبیران درس ریاضی مقطع اول متوسطه شهرستان مهاباد
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
اهمیت آموزش و پرورش فراگیر و مشکلات تلفیق دانش آموزان در مدارس عادی
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
هسته های برنامه ریزی درسی: دانش، تمرین و اجرا
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره، آموزش و علوم تربیتی
تاثیر یادگیری الکترونیکی بر سازگاری اجتماعی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره، آموزش و علوم تربیتی
رابطه خودکارآمدی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره، آموزش و علوم تربیتی
بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی با کمرویی و استرس دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
تغییر نقش خانواده ها با مجازی شدن آموزش
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
بررسی تاثیر تعامل در کتا ب ها ی درسی الکترونیکی بر یادگیر ی علوم وبار شناختی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
نگاهی بر مفهوم برنامه درسی جهانی در نظام برنامه ریزی درسی ایران
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تاثیر تکالیف مهارت محور و خلاقانه بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی
سال 1402
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
ارائه الگوی برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر یادگیری هیجانی-اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
خلاقیت و نوآوری ها در مدارس
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش بین المللی جامعه شناسی، علوم اجتماعی و آموزش و پرورش با رویکرد نگاهی به آینده

مقالات حسین بقائی در ژورنال های داخلی

طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر اساس دیدگاه خبرگان زنان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه زن و مطالعات خانواده
تحلیل جامعه شناختی جایگاه سازنده گرائی در محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات جامعه شناسی
جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش
تبیین نقش مدیریت و برنامه درسی استعدادیابی، سبک های مقابله با تنیدگی روانی و منبع مهار تحصیلی با بروز رفتارهای ایزانی در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه رهبری آموزشی کاربردی
شناسایی عوامل شناختی و رفتاری موثر بر برنامه درسی با تاکید بر مسئولیت پذیری در دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت
ملزومات اجرای برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان در درس مطالعات اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
بررسی تجربیات و ادراکات معلمان در باب مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه در شهرستان تبریز
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دانشجو معلمان در توسعه رشته آموزش علوم اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه توسعه اجتماعی
بررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفه ای
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رهبری آموزشی کاربردی
تاثیر فرهنگ پدافند غیر عامل در مدارس، اصول و مفاهیم (بر اساس ارزیابی میزان شناخت معلمان منطقه انزل با پدافند غیر عامل)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
تاثیر برنامه ریزی درسی پنهان بر شخصیت دینی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در آموزش معارف و تربیت اسلامی
تحلیل ویژگی های دبیران اثربخش از دیدگاه دانش آموزان دوره دوم متوسطه در دوران پساکرونا
سال 1402
ارائه شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش
بقایی ، حسین و رقیه علیزاده قیلو . تبیین نقش مدیریت و برنامه درسی استعداد یابی ، سبک های مقابله با تنیدگی روانی و منبع مهار تحصیلی با بروز رفتارهای ایزانی منتشر شده در مجله رهبری آموزشی کاربردی 1401
سال 1401
الگوی مفهومی _ عملیاتی راه انداز راهبردهای تربیت مهدوی در نظام آموزشی کشور ، مشرق موعود سال هفتم تابستان1392
سال 1392
جهانی شدن مصرف گرایی و نقش آموزش و پرورش در اصلاح الگوی مصرف، برنامه ریزی و مهندسی فرهنگی
سال 1388