مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر توانمندی های تجاری شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1399)
- بررسی ساز و کار جذب سرمایه گذاران خارجی در توسعه اقتصادی ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1399)
- تاثیر تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتری با نقش میانجی کیفیت ارتباط برند (مطالعه موردی: مسافران شرکت هواپیمایی ماهان) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع (1396)