عباس منوریان | سیویلیکا

دکتر عباس منوریان

استاد گروه مدیریت دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی عباس منوریان در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعات منابع انسانی (سردبیر)
  • فصلنامه مطالعات منابع انسانی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی عباس منوریان در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی عباس منوریان

"The Effect of “Countrywide Services Management Law” on the Work Motivation of the Employees of Iranian Ministry of Health", DoNotEdit, (2014), Vol 16, No 2:

مقالات عباس منوریان در کنفرانس های داخلی

نقش ICTM در صنایع دستی و ارائه یک مدل تجاری برای آن
سال 1383
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی
سال 1385
ارائه شده در سومین کنفرانس توسعه منابع انسانی
ابعاد ساختاری و محتوایی سازمان های دانش محور
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش
شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون مورد مطالعه : سازمان مدیریت صنعتی
سال 1385
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر پذیری مدیریت استراتژیک سازمان از همراستایی استراتژی پروژه و استراتژی سازمان در پروژه های فن آوری اطلاعات
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران
سال 1388
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمانی در عصر دانایی محوری
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
داستان گویی در سازمان ها: نقش داستان ها در اشتراک و انتقال دانش، تجربیات و ایده ها
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
APPLYING TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL TO E-RECRUITMENT CONTEXT
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای درحال توسعه
خط مشی گذاری در اقتصاد های دانش محور
سال 1383
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت
بررسی میزان ارتباطات سازمانی اثربخش در کارکنان ستادی ادارات مرکزی مورد مطالعه: بانک ملی شهر تهران
سال 1391
ارائه شده در همایش علوم مدیریت نوین
شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت و شایستگی های سازمانی شرکت های عمرانی با استفاده از مدل یکپارچه (مطالعه موردی: کنسرسیوم نصر)
سال 1390
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک پروژه ها
ارائه مدل حاکمیتی و مدیریتی در افق چشم انداز 1404
سال 1389
ارائه شده در همایش ملی حاکمیت و دولت شایسته در ایران ۱۴۰۴
بررسی ارتباط میان هوش سازمانی و تفکر استراتژیک مدیران در سازمان تامین اجتماعی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
بررسی تأثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی بانقش میانجی راهبردهای مدیریت منابع انسانی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
حکمرانی شبکه ای و بررسی موقعیت و چالش های آن در ایران
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران
رویکردهای نوین در اجرای خط مشی
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت دولتی ایران
بررسی نقش هوشمندی استراتژیک سازمانی در ارتقای عملکرد سازمانی مورد مطالعه: کارگزاری های بورس اوراق بهادار شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی عوامل پیش برنده استقرار دولت الکترونیک در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس سالانه پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی
بررسی عوامل پیش برنده استقرار دولت الکترونیک در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
بررسی عوامل بازدارنده استقرار دولت الکترونیک در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپا
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
رابطه بین یادگیری سازمانی و نوآوری(مورد مطالعه:بانک دولتی)
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
Performance Appraisal in Iran Communication Services Industry
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری به عملکرد فروش موردی دیجی کالا
سال 1401
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
بررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثر گذار بر ارتقای عملکرد در نمایشگاه های تجاری صنعت ساختمان
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

مقالات عباس منوریان در ژورنال های داخلی

شناسایی و اولویت بندی عوامل بحرانی موفقیت در استقرار نظام مدیریت دانش
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
بررسی نقش هوش هیجانی در ارتقای اثربخشی سازمانی مورد مطالعه: بانک صادرات شهر تهران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
بررسی اثر بخشی ادغام سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه سابق از دید مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
طراحی مدل نوین خط مشی گذاری نظارت بر تجارت فرامرزی با استفاده از نظریه داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
تبیین الگوی یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
رابطه سیستم مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمان: نقش میانجی جهت گیری استراتژیک
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
شناسایی فرهنگ سازمانی در چهارچوب ارزش های رقابتی کویین و تاثیر آن بر فرایندهای نظام جذب مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: یک شرکت بیمه)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
شناسایی و تبیین موانع استقرار نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمان های دولتی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
شناسایی و تبیین موانع استقرار نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد در سازمان های دولتی
سال 1395
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
بررسی رابطه بین ابعاد توانمندسازی روان شناختی و کارآفرینی درون سازمانی در بین کارکنان (موردمطالعه: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا و ورامین)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
بررسی رابطه بین توانمند سازی روان شناختی کارکنان با عملکرد سازمانی و مسیولیت اجتماعی (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا و ورامین)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
توصیف و تبیین پدیده خط مشی گذاری بانکداری الکترونیک در ایران با روش نظریه پردازی داده بنیاد
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرماندهی و کنترل
Designing and Exploring the Model of Organizational Learning among the Staff of NIPC in Iran
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه تحولات نوین در حسابداری و مدیریت
ارزیابی کیفیت خدمات بیمه ای از دیدگاه مشتریان
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
شناسایی عوامل پیش برنده خط مشی گذاری شورایی (مورد مطالعه: شورای عالی اداری)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
طراحی مدل دولت الکترونیک در چارچوب اخلاقی حکمرانی خوب
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تأثیر اخلاق کار اسلامی بر عملکرد شغلی فرد با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
پاسخگویی در شبکه خط‌‌مشی عمومی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
طراحی مدل حکمرانی شبکه‎ای در شهرداری تهران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
ارزیابی اثر سیاست های ارزی صادراتی در توسعه صادرات و ارائه الگوی مناسب
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و بودجه
شکست در درس آموزی از خط مشی؛ روایت نقادانه تجربه خصوصی سازی در ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش محور
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دانش سازمانی
تدوین الگوی مناسب نقش گروه های فشار در شکل دهی خطی مشی عمومی ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مجلس و راهبرد
مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
شناسایی موانع تدوین استراتژی های کارکردی منابع انسانی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد و تعیین درجه اهمیت آنها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(BSC) در شرکت پایانه های نفتی ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد کاربردی
طراحی مدل به کارگیری نخبگان علمی در محیط های دانشگاهی کشور (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه تهران)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
خط‎مشی‎گذاری خوب در قوه مجریه، مدل سازی نقش ظرفیت‎های سازمانی و زمینه ملی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی جایگاه نظام مدیریت پروژه در برنامه ریزی استراتژیک شرکت‎های پیمانکاری عمومی (مطالعه‎ی موردی شرکت بین المللی توسعه و مهندسی پارس)
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
کاربرد روش شناسی سیستم های نرم در ساختاردهی به مسئله خط مشی گذاری بانکداری الکترونیک
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Acquiring core competencies in IKCO through elements of knowledge management: Investigating the mediation role of knowledge management processes
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Evaluation of influential factors on development of E-commerce: Case of Tehran SMEs
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Introducing a Model of Human-Social Infrastructure Enabling Knowledge Management Practices
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Developing Structural Dimensions in accordance with Knowledge Management Approach
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
مدل اجرای خط مشی های اصلاح اداری با رویکرد یادگیری
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
تجزیه‎وتحلیل فرهنگ سازمانی و تعیین همسویی نظام جذب مدیریت منابع انسانی با ارزشهای مطلوب فرهنگی در شرکت سهامی بیمه ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
تبیین خط‎مشی‎گذاری توسعه‎ی صادرات بنگاه‎های کوچک و متوسط با استفاده از راهبرد نظریه‎پردازی داده‎بنیاد
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و میزان آمادگی سازمانی برای استقرار مدیریت دانش (مطالعه ی شرکت فولاد ساز ایرانی)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
طراحی مدل خط‎مشی‎گذاری به‎منظور بهبود محیط کسب‎وکار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نظریه داده‎بنیاد
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده تسهیم دانش در یک سازمان دولتی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
فرآیند برنامه ریزی استراتژیک برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی
سال 1369
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
جامعه جدید سازمانها
سال 1375
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تحلیل میزان موفقیت اصلاح نظام اداری در برنامه پنجساله اول توسعه اقتصادی- اجتماعی
سال 1377
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
سازمانهای متناسب با عصر اطلاعات
سال 1378
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
کوچک سازی سازمان یکی از عوامل اساسی موفقیت
سال 1379
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
از دولت خوب تا حکومتداری خوب
سال 1379
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مدیریت رفتارهای سیاسی و تعارض ها
سال 1380
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مدیریت کیفیت جامع یا مهندسی مجدد فرایند کسب و کار: ارائه مدلی تلفیقی
سال 1380
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
خصوصی سازی: رویکردی تطبیقی
سال 1380
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مدیریت ارزش در بخش دولتی
سال 1381
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مدیریت دولتی و عصر فرا صنعتی و فرا مدرن
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
رابطه فرهنگ سازمانی و ساختار سازمانی
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی SWOT، BSC و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تدوین شاخص های مناسب برای تعیین ساختار هولدینگ بررسی موردی: هولدینگ سرمایه گذاری صباجهاد
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
برررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینی سازمانی در بانک کارآفرین
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
طراحی مدل ارائه آموزش های مجازی در سازمان تامین اجتماعی ایران بر اساس تحلیل داده بنیاد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی طراحی آزمایشگاه خط مشی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک
سال 1399
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی
سال 1385
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
ارتقای عملکرد شغلی به وسیله ذهن آگاهی در پرتو خلاقیت، مشارکت خلاقانه و رهبری متواضع
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
نقش اقدامات مدیریت دانش در توسعه ی سرمایه های انسانی سازمان (مطالعه ی موردی: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران)
سال 1392
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی شرکت دیجی کالا)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
چارچوب خط مشی گذاری برای به کارگیری سامانه های هوش مصنوعی در حوزه شهری با استفاده از رویکرد فراترکیب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی تجارب زیسته منتورها از پدیده بازخورد اثربخش در روابط منتورینگ در شرکت ایران خودرو دیزل
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی عوامل موثر در تدوین استراتژی های برندسازی دانشگاه های مبتنی بر آموزش الکترونیکی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی
سال 1402
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی