سارا رستمی زاد | سیویلیکا

سارا رستمی زاد

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه الزهرا و علاقه مند به حوزه بازاریابی


علاقه مندی ها

بازاریابی
خرده فروشی
رفتار مصرف کننده

مقالات سارا رستمی زاد در کنفرانس های داخلی

تاثیر جستجوی اطلاعات و تعاملات اجتماعی بر تقویت برند با نقش میانجی درگیری بابرند (مورد مطالعه: پوشاک دنیس تریکو)
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
تاثیر پویایی های فناوری بر تمایل به کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: پست تی ان تی)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر ارزش ویژه ی برند رستوران های لوکس تهران بر اعتماد به برند با میانجی گری شهرت برند
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر شلوغی درک شده از فروشگاه، شایستگی های فروشندگان و داشتن همراه در فرآیند خرید بر استرس مشتریان هدف (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
پیش بینی تاثیر انتظارات مشتریان، تاثیرات اجتماعی و اعتماد به فناوری بر پذیرش و تمایل به خرید خودروهای خودران با توجه به نقش تعدیل گری نوآوری خواهی مشتری
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

تحصیلات سارا رستمی زاد

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی
1397 - 1399
کارشناسی مدیریت بازرگانی
1393 - 1397