امین موجودی | سیویلیکا

امین موجودی

دکتری مدیریت بازرگانی

معرفی


مقالات امین موجودی در کنفرانس های داخلی

بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ( مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)
سال 1389
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست
تحلیل پذیرش تجارت الکترونیک و تاثیر آن برکیفیت ارتباطات بین آژانسهای مسافرتی و زنجیره ی تامین آنها مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر تهران
سال 1390
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تامین
بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر تصویر شرکت، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی تهران)
سال 1393
ارائه شده در تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اعتماد مشتری بر بازیابی وفاداری مشتریان پس از شکست خدمات
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
جمعیت سپاری، استراتژی هزاره سوم
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برندمورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
بررسی تاثیر مشخصه های فنی مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق شبکه اجتماعی بر فرآیندهای اطلاعات مشتری و عملکرد ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بیمه های دولتی و خصوصی شهر اهواز)
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
بررسی تاثیر مشخصه های شبکه اجتماعی بر ارزش های ادراک شده و تمایل به باز نشر مطلب در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نقش تعدیل گری تیپ شخصیتی کاربران
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر تعصب برند بر پیامدهای نگرشی و رفتاری مشتریان در برندهای پوشاک ورزشی با نقش تعدیل گری تیپ شخصیتی مشتری
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیرات ویژگی های شخصیتی و مولفه های محتوای تولیدشده در بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار بر وابستگی مشتریان(مقایسه شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتوب)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیرات ویژگی های شخصیتی و مولفه های محتوای تولیدشده در بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار بر وابستگی مشتریان(مقایسه شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتوب)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر تعاملی استراتژی های جبران شکست خدمات، نوع و شدت شکست خدمات بر بازیابی رضایت، بخشش عاطفی و عقلانی مشتری
سال 1401
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه

مقالات امین موجودی در ژورنال های داخلی

بررسی تاثیر تعدیل گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف کننده
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین