مقالات بین المللی خارج از کشور
- The Effect of Neuromarketing on Consumer Behavior For ORAL PERESENTATION
- Studying Different Methods of Customer Rating in Organizations Focousing on Ranking in Financial Institutions and Studying its Effects on Retention and Customer Loyalty fro ORAL PERESENTATION 10 Nov 2016
- Investigating the Relationship between Customer Relationship Management and Electronic Banking Services(Case Study: Ahwaz Workers Welfare Bank) November 11th 2020
- "بررسی اثرات نورومارکتینگ در رفتارمصرف کننده (مطالعه موردی : پوشاک ماکسیم تهران)." سومین کنفرانس جهانی مدیریت اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم، شیراز.
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تأثیر عوامل موثر بر خدمات بانکداری الکترونیکی و مدیریت سود (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران اهواز) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری (1399)
- بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم (1395)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
تالیفات
- کتاب برنامه ریزی بازاریابی (فوژان) - 1398 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه تهران1393-1394
سوابق شغلی و تخصصی
- حسابرس مالیاتی (تاکنون)
- سابقه کار دانشگاهی در مترجم و ویراستار کتب دانشگاهی (1395-1398)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- مقاله نویسی - دانشگاه تهران (1395)