مقالات کنفرانسهای داخلی
- چابکی نظام بانکی در اکوسیستم دیجیتال از طریق قرارداد هوشمند و تحول سیستم های مالی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه (1401)
- تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین در دوران همه گیری کرونا ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد (1401)
- شناسایی پارامترهای استراتژیک موثر بر بهبود اکوتوریسم و توسعه پایدار در ایران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست (1400)
- کاربرد تحلیل هزینه فایده در صنعت فولاد ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1400)
- بررسی تاثیر توانمند سازی نوآورانه بانوان در راستای دستیابی به اهداف توسعه پایدار ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1400)
- مطالعه مروری تمایل به خرید برند حلال در بازارهای جهانی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (1400)
- نقش گردشگری حلال در توسعه پایدار کشورهای اسلامی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (1400)
- بررسی عوامل بهبود مدیریت زنجیره تامین سبز با روی کرد بلاکچین ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1400)
- شاخص های توانمند سازی پرسنل سازمان ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1399)
- رهبری اخلاقی و بهبود عملکرد سازمانی ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1399)
- تعهد سازمانی و عوامل موثر بر بهبود عملکرد ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1399)
- مطالعه ای بر ساختارها و چارچوب های مرتبط با یکپارچه سازی داده های BIM ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع (1399)
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه شده در دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار (1398)
- مدیریت کسب و کار ارائه شده در دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار (1398)
- خلاقیت در کسب و کار ارائه شده در دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار (1398)
- عوامل موثر بر بهبود بازاریابی اینترنتی برای محصولات تند مصرف FMCG ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- تاثیر شایسته سالاری در گزینش منابع انسانی بر موفقیت سازمان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- تاثیر یکپارچه سازی سیستم های مدیریت منابع انسانی برموفقیت سازمان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- بررسی نظام پاسخگویی به مصرف کنندگان در ایران و شناسایی عوامل موثر آن در راستای بهبود رضایتمندی مصرف کنندگان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- شناسایی برخی تاثیرات سبک رهبری بر منابع انسانی سازمان ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در ایران با تمرکز بر استارت آپ ها ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- عوامل موثر بر کسب و کار ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- کسب مزیت رقابتی در کسب و کار از طریق توسعه مدیریت فروش ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- بازمهندسی فرآیند مدیریت ضایعات در شرکت استام صنعت ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- شناسایی سنجه های مزیت ساز بازاریابی به منظور حضور موفق کالاهای ایرانی ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری (1398)
- عوامل موثر برکسب و کار ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری (1398)
- عوامل موثر در بهبود صادرات کالاهای ایرانی با رویکرد دستیابی به توسعه پایدار ارائه شده در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران (1397)
- بهبود بازاریابی رابطه مند از طریق مدیریت استراتژیک سرمایه های انسانی سازمان ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه (1396)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی تاثیر نوآوری دوسوتوان و قابلیت های بازاریابی پویا در صادرات محصولات پتروشیمی در پسا کرونا منتشر شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه (1401)
- تطبیق تدابیر پیشنهاد الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با معیارهای موثر در تامین زنجیره سبز در بستر فناوری بلاکچین با رویکرد راهبری الگو منتشر شده در فصلنامه مطالعات محیط زیست، منابع طبیعی و توسعه پایدار (1401)