داتیس خواجه ئیان | سیویلیکا

دکتر داتیس خواجه ئیان

گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی داتیس خواجه ئیان در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه بررسی­ های مدیریت رسانه (دبیر علمی)

سمتهای علمی و اجرایی داتیس خواجه ئیان در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت (دبیر علمی)

مقالات بین المللی داتیس خواجه ئیان

"User engagement in social network platforms: what key strategic factors determine online consumer purchase behaviour?", Informa UK Limited, (2022), Vol 36, No 1: 2656-2687
"Political economy of media: An income-expense analysis of state aids to Iranian newspapers", Universidad EAFIT, (2021), Vol , No 39: 97-120
"A SEM-NCA Approach towards Social Networks Marketing: Evaluating Consumers’ Sustainable Purchase Behavior with the Moderating Role of Eco-Friendly Attitude", MDPI AG, (2021), Vol 18, No 24: 13276
"Media branding and value co-creation: effect of user participation in social media of newsmedia on attitudinal and behavioural loyalty", Inderscience Publishers, (2021), Vol 16, No 3: 499
"Guest editorial", Emerald, (2021), Vol 16, No 1: 1-6
"Investigating the Role of Customer Co-Creation Behavior on Social Media Platforms in Rendering Innovative Services", MDPI AG, (2020), Vol 12, No 17: 6926
"Digital games get viral on social media: a social network analysis of Pokémon Go on Twitter", Inderscience Publishers, (2020), Vol 16, No 3: 262
"Proposing a new model for shopping centre attractiveness assessment by a Combination of Structural Equation Modelling (SEM) and Additive Ratio ASsessment (ARAS)", Informa UK Limited, (2020), Vol 24, No 11: 1542-1560
"Place branding and moderating role of social media", Informa UK Limited, (2019), Vol 23, No 14: 1723-1731
"Effect of Social Media on Child Obesity: Application of Structural Equation Modeling with the Taguchi Method", MDPI AG, (2018), Vol 15, No 7: 1343
"Market analysis, strategy diagnosis and opportunity recognition in toy industry", Inderscience Publishers, (2018), Vol 33, No 2: 220
"War of Attrition in Polish Video-Games Printing Press: Customer Retention to Survive Printing Press in the Age of Digital Communication Technologies", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 75-91
"An Introduction to Competitiveness in Fast Changing Business Environment", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 3-11
"Strategic Renewal in Corporate Entrepreneurship Context: A Multi-case Study", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 315-337
"Competition Outside the Field: Economics and Marketing of Football in Iran", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 409-424
"Big Data for Competitiveness of SMEs: Use of Consumer Analytic to Identify Niche Markets", Springer International Publishing, (2018), Vol , No : 585-599
"Social Norms and Entrepreneurial Action: The Mediating Role of Opportunity Confidence", MDPI AG, (2018), Vol 11, No 1: 158
"Social Network Analysis of Pokemon Go in Twitter", IEEE, (2018), Vol , No :
"Enterprise Social Media", IGI Global, (2018), Vol 10, No 1: 34-46
"Editorial note", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 7, No 2: 157-159
"Leader-member exchange and organizational citizenship behavior in hospitality industry: a study on effect of gender", Springer Science and Business Media LLC, (2017), Vol 8, No 3: 267-284
"New Venture Creation in Social Media Platform; Towards a Framework for Media Entrepreneurship", Springer Berlin Heidelberg, (2012), Vol , No : 125-142

مقالات داتیس خواجه ئیان در کنفرانس های داخلی

مدل مفهومی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت های کوچک رسانه ای
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
In-game Advertising and Effective Factors on Brand Re-call
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها

مقالات داتیس خواجه ئیان در ژورنال های داخلی

چالش های مدیریت تلویزیون در عرصه تبلیغات رسانه ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه های نوین بر بازار آگهی های تلویزیونی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه رسانه
شناسایی عوامل تاثیرگذار در پرورش کارآفرینی سازمانی در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه رسانه
رسانه و بحران: بازنمایى رسانه اى حادثه خاموشى هاى گسترده برق استان خوزستان در بهمن ماه 1395
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران
پیشنهاد مدل کسب وکار مبتنی بر گوشی های هوشمند همراه برای سازمان صداوسیما
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
رسانه و سلامت: شناسایی و تحلیل چارچوب های خبری در بازنمایی رسانه ای بیماری ام اس
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
طراحی فرایند جمع سپاری ایده پردازی خلاقانه برای تولیدات نمایشی صداوسیما
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
ارائه مدلی نظری برای شناسایی ارزش رسانه ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی
درگیرسازی مخاطب در رسانه ها: ارائه چارچوبی مفهومی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رسانه
الگوی رفتاری نسل بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام: داده‌کاوی در کلان داده‌های شبکه اجتماعی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
ارائه مدلی برای همآفرینی ارزش در رسانههای خبری؛ مورد مطالعه، سامانه فارسمن خبرگزاری فارس
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
مفهوم سازی ارزش رسانه ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه ای برای توسعه مدل های درآمدزایی باشگاه های فوتبال ایران
سال 1399
ارائه شده در مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
انگیزه ها و الگوهای هشتگ گذاری بومیان دیجیتال ایرانی در اینستاگرام
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
ارائه چارچوب سیاست گذاری کسب وکارهای پلتفرمی در ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
ارائه الگوی مدیریتی مطلوب در رسانه برای دستیابی به اهداف سال همت و کار مضاعف با تلفیق اثربخشی الگوهای مدیریت سازمانی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
مفهوم سازی خط مشی گذاری رسانه ای: شناسایی مولفه ها، فرایند و حوزه عمل
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه ای ایران (مطالعه ای چند موردی)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
چارچو ب طبقه بندی الگوهای مدل کسب وکار مدور از دیدگاه استراتژی های اقتصاد مدور
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام مند
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه بررسی­ های مدیریت رسانه
طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه
مطالعه تطبیقی الگوی حکمرانی صوت وتصویر فراگیر در روسیه، ترکیه و کره جنوبی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
طراحی چهارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
تجزیه و تحلیل راهبردی مدل کسب وکار موسسه مطبوعاتی
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه رسانه