عباس موسیوند | سیویلیکا

عباس موسیوند

کارشناسی ارشد تولید بازی‌های رایانه‌ای

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه هنر اسلامی تبریز


مقالات عباس موسیوند در کنفرانس های داخلی

بازی بیاب: بهبود تعامل افراد نابینا در استفاده از تلفن همراه با طراحی یک رابط کاربری جدید در یک بازی تلفن همراه
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها
بازی درون من طراحی یک بازی به منظور بررسی و امکان سنجی تاثیر بازی های رایانه ای بر روی خشم و مدیریت آن: مطالعه علی- مقایسه ای
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
تاثیر بازی توان بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای، فرصتها و چالشها
بازی «زبان من»: طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
ذهن های خشمگین؛ طراحی و تولید یک بازی رایانه ای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها

مقالات عباس موسیوند در ژورنال های داخلی

The Effect of Rehabilitation Games on Sustained Attention in University Students: A Randomized Clinical Trial
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی
The Game “Inside Me”: Designing a Game for Evaluation and Feasibility Study of Effects of Video Games on Anger and How to Control it: A Causal-Comparative Study
سال 1398
ارائه شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی

تحصیلات عباس موسیوند

کارشناسی ارشد تولید بازی های رایانه ای
1397 - 1400
کارشناسی چندرسانه ای
1393 - 1397

جوایز و افتخارات عباس موسیوند

مقاله برتر کنفرانس (بازی «زبان من»: طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی)
1399
مقاله منتخب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (بازی «زبان من»: طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی)
1399
مقاله برتر کنفرانس (بازی بیاب: بهبود تعامل افراد نابینا در استفاده از تلفن همراه با طراحی یک رابط کاربری جدید در یک بازی تلفن همراه)
1397