میثم شفیعی رودپشتی | سیویلیکا

دکتر میثم شفیعی رودپشتی

دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی میثم شفیعی رودپشتی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)
  • اولین کنفرانس ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات میثم شفیعی رودپشتی در کنفرانس های داخلی

تحلیل و بکارگیری مدل کانو در تامین رضایت ارباب رجوع ( مطالعه موردی ؛ طراحی وب سایت )
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
شناسایی و رتبه بندی استراتژی های مورد نیاز برنامه ریزی راهبردی و تکوین زنجیره انها در بخش اموزش عالی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه یزد
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست
سال 1391
ارائه شده در دومین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست
بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش سراسری صنعت خودرو
توسعه خدمت جدید NSD و عوامل بحرانی موفقیت CSF و مرتبط با آن درحوزه خدمات شهری شهرداری
سال 1391
ارائه شده در همایش علوم مدیریت نوین
تجزیه و تحلیل ابعاد کیفی تعداد به سیستم‌های اطلاعاتی آموزشی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: سیستم آموزشی جامع گلستان دانشگاه یزد )
سال 1391
ارائه شده در همایش منطقه ای علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تدوین نقشه استراتژی موسسات آموزش غیرانتفاعی با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) (مورد: موسسه آموزش عالیج هاد دانشگاهی یزد)
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
نوآوری در طراحی مدل کسب و کار با تمرکز همزمان بر فناوری محوری و بازارگرایی با استفاده ازروش شناسی کیفی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
ارائه مدلی برای رتبه بندی استراتژی های بانک مسکن با رویکرد استوار
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
معرفی رویکردی نوین در هزینه یابی و مدیریت هزینه
سال 1393
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت هزینه
بهره گیری از مدل SWOT به منظور تدوین استراتژیهای مدیریتی بانک مسکن چهار محال وبختیاری
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
شناسایی و ارائه مدل ارزش پیشنهادی مشتریان خاص در بانکداری اختصاصی
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
شناسای و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک (مورد مطالعه: پوشاک پل)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
شناسایی فاکتورهایبحرانی دراجرای موفقیت آمیزمدیریت دانش درشرکت های ارائه دهنده فناوری اطلاعات با استفاده ازدیماتل فازی
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
طراحی ساختار بازاریابی درونی در سازمان های غیر انتفاعی به همراه اعتبار سنجی آن (مورد:ناجا تهران)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
شناسائی عوامل بحرانی موثر بر توسعه ی گردشگری مذهبی؛با تاکید بر قابلیت های گردشگری استان فارس
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت،گردشگری و توسعه پایدار
مدل سازی معادلات ساختاری عوامل موثر بر تحلیل رفتار فروشندگان
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سیر تکاملی بازاریابی پایدار در مفاهیم و ابعاد
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار
بازاریابی اجتماعی رهیافتی برای مواجهه با چالش محیطی کارآفرینان
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران

مقالات میثم شفیعی رودپشتی در ژورنال های داخلی

واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
آسیب شناسی صادرات محصولات دفاعی ایران ( مورد مطالعه : یکی از سازمان های مادر تخصصی دفاعی کشور )
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
ارزیابی تولید ناب با رویکرد سلسله مراتبی مورد: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
تحلیل تطبیقی عملکرد شرکت های بیمه با بهره گیری از تصمیم گیری گروهی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بیمه سینا و کارآفرین استان یزد)
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای بیمه ای
بررسی رابطه دینداری و عمل به باورهای دینی با رضایت شغلی کارکنان سازمان بهزیستی استان یزد
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
ارائه الگوی رقابت پذیری در مناطق آزاد تجاری
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های اقتصاد اشتراکی در سیستم‌های تولیدی (مورد مطالعه: شرکت‌های قطعه‌سازی استان قم)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در مدیریت تولید و عملیات
تحلیلی بر عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک؛ ( مورد مطالعه: پوشاک پل)
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی چارچوب ارتباط اقتصادی فروشگاه های زنجیره ای و نظام تولید کشور (موردمطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
شناسایی راهکارهای ظرفیت سازی صادرات محصولات کشاورزی ایران به بازار روسیه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
شناسایی مولفه های بازاریابی درونی بیمارستان و طراحی الگو بازاریابی درونی بومی ایران
سال 1397
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
تجزیه و تحلیل شکاف جنسیتی در کاربری اینترنت دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دختر و پسر دانشگاه یزد)
سال 1389
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
نگاهی انتقادی بر فمینیسم اسلامی و ارزیابی میزان گرایش دانشجویان دختر به آن (مطالعه موردی: دانشجویان دختر موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یزد)
سال 1390
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
سبک شناسی خرید زنان در صنعت پوشاک (مورد: زنان شهر تهران)
سال 1394
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
کاربرد مدل کانو به منظور شناسایی عوامل موثر بر بهبود بهره‎وری مدیران زن آموزش‎و‎پرورش (مورد: آموزش‎و‎پرورش منطقه یک شهر تهران)
سال 1391
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
طراحی مدل ارزشگذاری نیروی انسانی در دانشگاه یزد با رویکرد حسابداری منابع انسانی
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی
شناسایی و مدل‎سازی عوامل تاثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تحلیلی بر عوامل بحرانی موفقیت (CSF) شهرداری ها در حوزه توسعه خدمات جدید (NSD) با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: حوزه زیباسازی شهرداری منطقه ۱ تهران)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
آسیب شناسی تحریم نظام بانکی با استفاده از تکنیک DEMATEL فازی
سال 1392
ارائه شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
مقایسه و رتبه بندی عملکرد مالی شرکت های مخابرات استانی با رویکرد مدل جمعی تحلیل پوششی داده ها و روش کارایی متقاطع
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی تاثیر هوش هیجانی با گرایش به کارآفرینی دانشجویان: با تاکید بر ویژگی های جنسیتی و قومیتی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تدوین و ارزیابی وضعیت عملکرد راهبردی مراکز آموزش عالی مورد (دانشگاه علم و هنر یزد)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه گردشگری و اوقات فراغت
تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه های اجتماعی باشگاه
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی
طراحی الگوی توسعه مشار کت های عمومی خصوصی نظام سلامت به روش فراترکیب
سال 1401
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی قم
ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب پایه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تحلیلی بر جایگاه و سطح تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی
توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه: شهرستان گنبدکاووس)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
شناسایی چالش های گردشگری مناطق روستایی در دوره همه گیری کرونا، با رویکرد آمایش سرزمین(مطالعه موردی: روستای سولقان)
سال 1402
ارائه شده در مجله آمایش سرزمین
تحلیلی بر عوامل موثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران)
سال 1393
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی