مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر سرمایه اجتماعی کارآفرینی بر عملکرد سازمانی شرکت پالایش نفت تبریز ارائه شده در دومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف (1397)
- بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند اینترنتی بر رضایت و اعتماد مشتری با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک سامان تبریز ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر عملکرد هتل های لوکس (مطالعه موردی: مهمانان هتل های 4 و 5 ستاره ی شهر تبریز) ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1395)
- باقرزاده؛ مجید؛ مبینی، میترا؛ پوررنجی، رزیتا. " بررسی تاثیر شاخص های کیفیت، نوآوری و رقابت پذیری بر عملکرد مالی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (مطالعه موردی شرکت صنایع غذایی آترین پروتئین)" .هشتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، تهران. (97)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش( مطالعه موردی : هتل های 5 ستاره تبریز و مشهد ) (1402)
- ارائه الگوی ارزش آفرینی مشارکت مشتری: دیدگاه دوسویه ارزش آفرینی برای مشتری و شرکت http://www.journalie.ir/fa/Article/31892 (1401)
- ارائه مدلی برای تعیین پیشایندهای مشارکت مشتری در صنعت هتلداری: دیدگاه دو طرفه ارزش (1401)
تالیفات
- کتاب گذر از بازاریابی سنتی به بازاریابی مدرن: ابزارها و راه حل ها (انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین) - 1398 - فارسی
سوابق استادی
- استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان(1400-1403)
سوابق شغلی و تخصصی
- ارزیاب مدیران - مصاحبهگر شغلی (1398-1402)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- مدرس دوره تربیت ارزیاب - وزارت آموزش و پرورش (1402)